Webáruházi trendek – 2022

Vásárlóknak élményt, de gyorsan!

2022. március 3.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Óriásira nőtt a verseny a gigacégek és kkv-k között a weben. 2022-ben a technológiai fejlesztésben, a vásárlói élmények fokozásában, az egyre gyorsabb vevői kiszolgálásban dől el, ki viszi el a piacot. Az offline kereskedelem újra helyet követel magának. A megoldás egyre inkább az offline és online boltok harmonikus együttműködésében körvonalazódik. Az okosabbak mindkettőt fenntartják, mégpedig új alakzatokban.

A két éve tartó pandémia mindenkit – a kereskedőket és a termelőket, szolgáltatókat – ­átirányított a webes értékesítésre, webáruház üzemeltetésére. A szabályozás és a technológia is rohamléptekben követte a megnövekedett keresletet és kínálatot. A fejlett technológia uralma a webkereskedelemben mára már megkérdőjelezhetetlenné vált.

2022 webáruházi trendjei meglepetéseket is tartogatnak. Időben ismerjük meg, és építsük be azonnal a működésünkbe! A kkv-knak is van esélye a lépéstartásra főként a speciális igények kiszolgálásában. A logisztikai hálózatok, e-piacterek használata, a könnyen és olcsón hozzáférhető webáruházi szoftverek, az automatizált marketing… mind elérhető számukra is. A piaci rések még nem betöltöttek.

Várjuk a kkv-döntéshozókat, akik  már a pandémia alatt meghozták a döntést, és átirányították a kereskedésüket az online térbe, s a gyorsan változó piaci, technológiai és marketingtrendeket időben meg szeretnék ismerni és beépíteni a gyakorlatukba.

Webáruházi trendek – 2022

Vásárlóknak élményt, de gyorsan!

 

Időpont: 2022. március 3. 9.30–16.50

Helyszín a személyes résztvevőknek: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Helyszín a távolról résztvevőknek: interneten jelszóval belépéssel.

 

Hol van esélye a kkv-knak a gyors technológiaváltás versenyében?

Az offline kereskedelem visszaépült az online mellé. Tartsd együtt!

A vásárlók gyorsan akarnak változatos élményeket! Add meg nekik!


Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!

Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

Program

9.00– Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítésre belépés jelszóval

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető bevezetője

9.35–10.00 E-kereskedelmi helyzetkép 2022: visszarendeződés vagy új növekedési pálya?
Madar Norbert
 üzletágvezető, GKI Digital

10.00–10.25 A statikus honlaptól a hiperperszonalizációig. A technikai fejlődés hatása az elektronikus kereskedelemre.
Bőgel György elnök, Ecommerce Hungary

10.25–10.45 Új vásárlási szokások 2022-ben.
Sági Ferenc
 kutatási csoportvezető, NRC

10.45–11.05 Előnyös elektronikus fizetési megoldások. A kör bővült.
Horváth Attila ügyvezető, BIG FISH Payment Gateway

11.05–11.25 A helyes futárlogisztikai struktúra = versenyelőny.
Takács Mihály 
ügyvezető, Futár.hu Logisztikai Kft.

11.25–11.55 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

11.55–12.15 Pénztermelő 2022-es marketingstratégia és marketing eszköztár.
Berta Gergő 
ügyvezető/tulajdonos, Maximum Business Kft.

12.15–12.35 Saját webáruház vagy social shop?
Lévai Richárd 
közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.

12.35–12.55 Webáruház tartalom 2.0 – amit a Google is szeret, és ami jól konvertál.
Szabó Csaba Head of SEO, Klikkmánia Kft.

12.55–13.15 Webshopok nemzetközi adózása és a hatékony könyvelési automatizáció kialakítása.
Korponai Babett 
adószakértő, ICT Európa Finance Zrt.

13.15–13.35 A vevőid már várnak! Hogyan légy sikeres külföldön?
Kiss Zsolt 
üzletfejlesztési menedzser, Frisbo

13.35–14.15 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

14.15–14.35 Mikor és hogyan léphetsz ki könnyen nemzetközi színtérre? A kiszervezett logisztika előnyei.
Rácz Péter 
ügyvezető igazgató, Complexpress Logisztika Kft.

14.35–14.55 Az e-kereskedelem jogi szabályozásának változásai, a fogyasztóvédelmi szabályok szigorodása.
Nagy Andrea Magdolna
 ügyvéd, fogyasztóvédelmi praxisvezető, Cerha Hempel Dezső és Társai Ügyvédi Iroda

14.55–15.15 Élményvásárlás webáruházakban. A technológia és marketing találkozása.
Klausz Melinda 
közösségi médiaspecialista (kozossegi-media.com)

15.15–15.35 A webáruházi üzemeltetés elengedhetetlen feltételei.
Kulcsár István Róbert
 vezető tanácsadó, Shoprenter

15.35–15.55 Vizualitás és design az e-kereskedelemben – webergonómia.
Krizsánné Pálfy Zsuzsanna 
vezető designer, Batori Group Kft.

15.55–16.15 Konzultáció az előadókkal

16.05–16.50 Grátisz Networking Program

Tájékoztató a Networking programról:

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

A helyszínen maszkhasználatot és védettségi igazolás felmutatását kérjük!

Értesítjük, hogy minden egyes befizetett regisztrációs díjból 300 forint nettó összeget átutalunk azoknak a karitatív munkát végző szervezeteknek, melyek az ukrán határ mentén segítenek a háború elől menekülteknek.

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.