Kkv Akadémia

7 nap, 7 gyakorlati téma kezdő és haladó kkv-vezetőknek

2012. október 2.

Tematika nyomtatása

Kkv Akadémián megtanulhat vállalkozni, gazdálkodni, illetve gyarapíthatja vállalkozói tudását.

Sok vállalkozás csődjét nem a piacképes termék hiánya, hanem a cég szakszerűtlen vezetése okozza. Vállalkozni tudni kell. Iskolában nem tanítják, gyakorlatban lehet csak szert tenni a tudásra, tapasztalatra, ám sok-sok veszteség árán. A tanulópénz így nagyon nagy. A Kkv Akadémián szert lehet tenni gyakorlati ismeretre, tudásra, tanulni lehet gyakorlott cégvezetőktől, meg lehet tanulni az adózás, a jog, a számvitel, a pénzgazdálkodás, a marketingkommunikáció, a cégszervezés, cégvezetés, az üzletikapcsolat-építés aktuális gyakorlati tudnivalóit.
Ezzel minimálisra csökkentheti vállalkozása kockázatát.

A cég sorsa a cég vezetőjének kezében van. A kisvállalkozás vezetőjének kell a legjobb pénzügyesnek, üzletembernek, jogásznak, könyvelés, adózási szakembernek, a legjobb vezetőnek, cégszervezőnek, HR-esnek lennie egy személyben.
Minderre a tudásra szert lehet tenni. Hét napos iskolánknak az a célja, hogy felkészítse a kezdő és haladó vállalkozásvezetőket a biztos kézzel irányításra.

A regisztráció elkészítéséhez a Mozilla Firefox vagy a Google Chrome böngészőt ajánljuk!

Vegyen részt a 7 rendezvény mindegyikén kedvezményes áron!

Témák és időpontok
(egész napos tréningek egy-egy témában):

2012. október 3. szerda – Számvitel, könyvvitel

2012. október 9. kedd – Adózás

2012. október 25. csütörtök – Pénzgazdálkodás

2012. november 6. kedd – Jog

2012. november 13. kedd – Szervezetfejlesztés, értékesítés

2012. november 27. kedd – Marketingkommunikáció

2012. december 4. kedd – Cégvezetés. Csapatépítés. Irányítás.

Válasszon az alábbi kedvezményeink közül:

– Vegyen részt a 7 rendezvény mindegyikén kedvezményes áron!

– Egy cégtől érkezőknél a második résztvevő fél áron vehet részt ugyanazon a tréningen!

– Hármat fizet, négyet kap! Regisztráljon három tréningre és a negyedik, Ön által választott előadáson ingyenesen vehet részt! A részvételi lehetőség nem személyhez kötött, cégen belül átruházható.

Regisztrálni lehet együtt, az összes oktatási napra és témára, és lehet témánként külön is!

A hét napból álló tréningsorozat egész napos (teljes ellátással).

A részvétel feltételei:

1. Az összes témában, mind a hét tréningre regisztrálók részvételi díja:

105.000 Ft/7 tréning + áfa

A részvételi díj tartalmazza: frissítő italok, aprósütemény, ebéd, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

REGISZTRÁCIÓ mind a 7 Kkv Akadémia témára
________________________________________________

Amennyiben egy alkalomra, vagy több alkalomra, de nem mind a 7 témára szeretne jelentkezni, kérjük az adott rendezvény linkjére kattintva készítse el regisztrációját!

2. Egy tréning részvételi díja
(külön regisztrációval):

18.000 Ft/1 tréning + áfa

________________________________________________

A 7 téma részletesen:

1. 2012 október 3. szerda ─ Számvitel, könyvvitel

Tartalom: Mi fán terem a cég? Miért kell érteni a számvitelhez? Könyvelőválasztás szempontjai. Mire kell figyelni induláskor: jegyzett tőke, tagi kölcsön induláskor, kezdeti költségek, működtetés beindítása stb. Folyamatos működéshez felkészülés. Hogyan működik a házipénztár? Miért ellenőriz a NAV? Hogyan működik a tagi kölcsön? Tárgyi eszközök, alvállalkozó, közvetített szolgáltatás, anyagköltség stb. fogalmak értelmezése a gyakorlatban. Éves beszámoló, mérleg, eredménykimutatás, folyószámla-kivonat ─mi van a számok mögött?

Vezető tanár, szakértő: Harkai István, a Minőségi Könyvelők Klubja Egyesület elnöke.
Praktikus tanácsok: Bak Boglárka az Opten Informatikai Kft. projekt koordinátora, értékesítési referense: Tájékozódás a cégvilágban cég- és jogi információs szolgáltatások segítségével

Regisztráció a „Számvitel, könyvvitel” napra

2. 2012 október 9. kedd ─ Adózás

Tartalom: Miért kell adóznunk? Adózási határidők fontossága, Mennyi adót fogok fizetni? A bérek utáni adózás általában, Adónemekről átfogóan és részletesen. Hogyan működik az SZJA, az iparűzési adó, az áfa és a társasági adó? Cégautóadó, szakképzési hozzájárulás, kisadók. Mi olvasható ki az adófolyószámlából? Gyakorlati tippek, lehetőségek az adógazdálkodásra (több céggel, ingatlannal, munkabérrel vagy osztalékkal,, adó- vagy adóalap-kedvezményekkel).

Vezető tanár, szakértő: Harkai István, a Minőségi Könyvelők Klubja Egyesület elnöke.
Külföldi adózás szakértő: Dr. Magyar Csaba, a Crystal Worldwide Kft., Vezető tanácsadója: Nemzetközi adózás a gyakorlatban – Nemzetközi adózás alapelvei. Kettős adóztatás elkerülése. Külföldi telephely. Forgalmi adózás nemzetközi ügyletekben.
Praktikus tanácsok: Bak Boglárka az Opten Informatikai Kft. projekt koordinátora, értékesítési referense: Tájékozódás a cégvilágban cég- és jogi információs szolgáltatások segítségével

Regisztráció az „Adózás” napra

3. 2012 október 25. csütörtök ─ Pénzgazdálkodás

Tartalom: Saját vagyon, cégvagyon közötti különbségek. Cégpénz és magánpénz különbsége, a keveredések buktatói. A likviditás szem előtt tartásának fontossága. Mire kell figyelni a folyamatos fizetőképesség megtartása érdekében? Cégtartalékok képzése a gyakorlatban., Hitelek felvételének mérlegelése, a hitelképesség ismérvei, a hiteltartozás buktatói. Pályázzunk? Hol vannak a kedvezményes források kkv-knak, kik juthatnak hozzá? Tagi kölcsönök, mint a zsebből finanszírozás jogszabályi megkötései, Befektetések hosszú és rövid távra: pénzben, állóeszközben. Beruházás csak ésszerűen. Az üzleti terv fontossága a befektetőkeresésben, pénzszerzésben. Hogyan működik a pénz a vállalkozásban? Osztalék, bérgazdálkodás, költségoptimalizálás, költséghatékonyság, profittermelő szemlélet. Hogyan számoljunk a mindennapokban. A papíron levő és a valóban rendelkezésre álló pénz közötti különbség.

Szakértő előadók: 

Hajdú János InterAccess, Ltd (Technology Center): Az üzleti terv fontossága a befektetési és kockázati tőkeszerzés érdekében.
A továbbiak felkérés alatt
Demcsák Mária, a Piac és Profit Kft. ügyvezető igazgatója: Mindennapi pénzgazdálkodás a likviditás fenntartása érdekében.
Sebők Orsolya kkv-hitelezési szakértő, Piac & Profit főszerkesztő: Honnan, milyen feltételekkel, vegyünk fel kölcsönt, s mi kell a hitelképességhez.
Pénzügyi szakértő előadás (felkérés alatt)
Praktikus tanácsok:
Bisnode Magyarország: Ismerjük meg alaposan üzletfeleinket!
MagnetBank: Ügyfelek megítélése banki oldalról.

Regisztráció a „Pénzgazdálkodás” napra

4. 2012 november 6. kedd ─ Jog

Tartalom: A társaság mindennapjait meghatározó alapjogok ismertetése. napjaink fontos törvényi, jogszabályi változásai. A társasági jog, mint alapvető tudás. Mit kell mindenképpen tudnunk belőle? Alapvető munkajogi ismeretek. Mindent a szerződésekről. A Polgári Törvénykönyv néhány nélkülözhetetlen passzusa. Szakjogok, gazdasági versenyjog, fogyasztóvédelmi rendelkezések, a vállalkozások életét szabályozó kötelezettségek (tűzvédelem, üzemi orvos, stb), s be nem tartásuk következményei. Milyen jogainkra figyeljünk, ha jön a NAV-ellenőrzés. A gazdasági büntetőjog alapismeretei.

Vezető tanár, szakértő: dr. Hatházi Vera, Dr. Hatházi Vera ügyvédi Iroda.
Praktikus tanácsok: Bak Boglárka az Opten Informatikai Kft. projekt koordinátora, értékesítési referense: Tájékozódás a cégvilágban cég- és jogi információs szolgáltatások segítségével

Regisztráció a „Jog” napra link

5. 2012 november 13. kedd ─ Szervezetfejlesztés, értékesítés

Tartalom: A cég működőképessége a vezető szervezési és vezetési tudásán, képességén múlik. Mitől működik egy cég? Hogyan kell a fejlődést, illetve a csökkenést, változást folyamatosan menedzselni átszervezéssel? Meddig tűri a rendszer a mennyiségi növekedést és mikor csap át minőségi átszervezés nélkül káoszba a rend? Hogyan kell válságra szabni a céget? Hogyan biztosítjuk a szervezet változásképességét, rugalmasságát? Honnan tudhatja meg a kkv-vezető, hogy meddig terjednek képességei és munkabírása határai, s hogyan ossza meg a vezetést fizetett alkalmazottakkal? Milyen korszerű, informatikai alapú, költséghatékony megoldások állnak rendelkezésre a cég optimálisabb működtetéséhez?

Szervezeti modellek a kkv-k gyakorlatában. A növekedésre, illetve csökkenésre szabott szervezet kritériumai. A változásban levő szervezet ismérvei. Melyek a fejlesztésre, változtatásra utaló jelek a kkv-szervezetben? Lehet-e profi szervezetként működni egy kis cégnek? megéri-e? Hogyan lehet profi céget építeni és folyamatosan alakítani? Az értékesítés alapfogásai. Hogyan növeljük árbevételünket értékesítési technológiákkal?

Vezető tanár, szakértő: Pilát Gábor vezető tréner, Experience Training Company cégvezetője.
Praktikus tanácsok: Bak Boglárka az Opten Informatikai Kft. projekt koordinátora, értékesítési referense: Tájékozódás a cégvilágban cég- és jogi információs szolgáltatások segítségével

Regisztráció a „Szervezetfejlesztés, értékesítés” napra

6. 2012 november 27. kedd ─ Marketingkommunikáció

Tartalom: Termék-, szolgáltatás-eladás, céghírnév, márkaépítés, imidzs, PR, reklám, mint a legnagyobb odafigyelést igénylő tevékenység. A termék, szolgáltatás eladása, a cég PR-jének, ismertségének, elismertségének megteremtése, folyamatos fenntartása, az új kommunikációs technikák, módszerek megismerése, alkalmazása saját céges érdekek érvényesítésére. Mit kell megtenni a sikeres és nélkülözhetetlen marketingkommunikációs stratégia érdekében? Hogyan használjuk ki személyes, vagy munkatársi adottságainkat cégünk ismertségének növelése, illetve eladási adataink növelése érdekében? A legolcsóbb technikák, módszerek: internetes keresőprogramok optimalizálása, közösségi oldalakon jelen levésben rejlő előnyök, a saját honlap, saját adatbázis használatában rejlő előnyök. Mi az a gerillamarketing? Az e-DM, a hírlevél-kommunikáció előnyei, használatuk optimalizálása.

Vezető tanár, szakértő: Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group.
Praktikus tanácsok: Bak Boglárka az Opten Informatikai Kft. projekt koordinátora, értékesítési referense: Tájékozódás a cégvilágban cég- és jogi információs szolgáltatások segítségével

Regisztráció a „Marketingkommunikáció” napra

7. 2012 december 4. kedd ─ Cégvezetés. Csapatépítés. Irányítás

Tartalom: Munkatársak, munkavállalók, emberek, szervezet irányítása. Énismeret, emberismeret fontossága a vezetőnél. Hogyan lehet rá szert tenni? A tökéletes csapat ismérvei, nélkülözhetetlen funkciók a csapatban. A munkatársak motiválása, az emberi bánásmód nélkülözhetetlensége, megtérülése. A fair vezető ismérvei. A jó munkahely és rossz munkahely hatása a teljesítményre. A vízió nélkülözhetetlensége. A vízió átadásának technikái. a vezető magányossága. A vezető változásképességének kifejlesztése, mint a manapság legnélkülözhetetlenebb tulajdonság erősítése. A kreativitás, innováció, rugalmasság szükségszerűsége, a szervezetben alapértékként kezelése. A bizonytalansághoz alkalmazkodás, mint stabilitás kialakításának fontossága.

Vezető tanár, szakértő:
Dr. Kovács Eszter pszichológus, a Profil Training Kft. ügyvezető igazgatója.
Praktikus tanácsok: Bak Boglárka az Opten Informatikai Kft. projekt koordinátora, értékesítési referense: Tájékozódás a cégvilágban cég- és jogi információs szolgáltatások segítségével

Regisztráció a „Cégvezetés. Csapatépítés. Irányítás” napra
_________________________________________________

REGISZTRÁCIÓ mind a 7 Kkv Akadémia témára