Biznisz az ingatlanban – 2023

Cégben tartva biztonságosabb!

2023. március 2.

BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Tematika nyomtatása

Kivárás és taktika. Ez jellemző jelen pillanatban az ingatlanok piacára. Az áremelkedések megálltak. Csak egy picit csökkentek. A felére esett piac élénkülésének jelei már láthatóak. Lehet már felkészülni a pozitív változásra!

Az infláció elszabadulása, a devizaárfolyamok hektikus mozgása, a rezsikrízis új reflexeket váltott ki eladóból, vevőből egyaránt.

A világban uralkodó kiszámíthatatlanságban most minden lépés kockázatos. De nem sokáig lesz ez így. Új mozgásirányok, érdeklődések születtek a befektetői piacon, melyeket érdemes megismerni és igazodni hozzájuk.  

A cégtulajdonosok számára a legfontosabb lett a céges és magán ingatlanvagyonuk biztonságba helyezése. Nem véletlenül, tömegesen választják magáningatlanjaik átpakolását is új cégstruktúrákba. Új beruházások helyett inkább az energiahatékonyságot növelő felújítások felé nyitnak. S nem utolsósorban elkezdtek okosan gazdálkodni az ingatlanjaikkal.

S mindenki azt várja, hogy perceken belül az eladás és a vásárlás lesz újra a prioritás.

Azonnal használható tanácsokkal, információkkal készülnek előadóink az ingatlanvagyonnal rendelkező vagy ingatlanokat bérlő, hasznosító kkv-döntéshozók számára. Várjuk azokat a tulajdonosokat, cégvezetőket, akik nem akarnak veszíteni a nehéz időkben sem a céges ingatlanvagyonukból. A konferencián kiderül, hogy nehéz gazdasági helyzetben mi a lehető legjobb lépés ingatlanjaink biztonsága érdekében.

Biznisz az ingatlanban – 2023

Cégben tartva biztonságosabb!

 

Időpont: 2023. március 2. 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99. 7. emelet

Távolról videón résztvevőknek: 7 napig nézhető a konferencia oldalán jelszóval.

 

Megéri-e ingatlanban tartani a vagyont infláció idején? Mit mond a piac?

Magán és céges ingatlanjainkat inkább tartsuk egyben, cégcsoportban!

Okos ingatlangazdálkodással sokat spórolhatunk!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

 

Program

9.00– Regisztráció: a helyszínen és a videóközvetítési felületre bejelentkezés

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa moderátor felvezetője

9.35–10.00 Ingatlanpiaci kilátások 2023-ban. Várható elmozdulási irányok.
Balogh László vezető gazdasági szakértő, Ingatlan.com

10.00–10.25 Mi újság az irodabérlések hazai piacán? A home office és a fűtési költségek hatása a bérlők mozgására. Mit vásárolnak recesszióban is a vevők? A raktárak, gyárépületek, szállodák, bolti helyiségek a kelendőbbek?
Kalaus Valter ügyvezető igazgató, Newmark VLK Hungary, a BKIK Gazdasági Szolgáltatások Tagozat

10.25–10.50 Cégben vagy magánvagyonban legyenek az ingatlanjaink? Kövessük a befektetői és adózási szempontokat!
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

10.50–11.10 Cégcsoportban van a legnagyobb biztonságban a céges ingatlanvagyon! Pakoljuk bele, míg nem késő!
Csővári István ügyvéd, Csővári Ügyvédi Iroda

11.10–11.40 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

11.40–12.00 Az ingatlanértékesítők nyerő pozíciói 2023-ban.
Sándor Viktória, az Etikus Ingatlanos Közösség védnöke

12.00–12.20 Vigyük inkább ki a pénzünket külföldi ingatlanokba? Nézzük az árakon túl az adózási viszonyokat!
Magyar Csaba TEP, LL.M managing partner, okleveles adószakértő, Crystal Worldwide Ügyvédi Iroda

12.20–12.40 Hitelt kiváltó hitelek és támogatott hitelkonstrukciók. Beindultak a kormány vállalatokat mentő támogatott hitelei. Éljünk vele!
Képes Ildikó hitelkoordinátor, Goodwill Consulting Tanácsadó Kft.

12.40–13.00 Ha cégünk van, ingatlanvásárláskor kalkuláljunk a magánszemélyt megillető támogatásokkal is.
Kacsics-Gyursó Kitti tb- és munkaügyi előadó, Írisz Office Zrt.

13.00–13.20 Létesítménygazdálkodás. Az alkalmazkodóképesség fokozása a gazdálkodásban.
Magyar Borbála facility management üzletágvezető, New Version Kft.

13.20–14.00 Ebédszünet. konzultáció az előadókkal

14.00–14.25 Az ingatlan piaci értéke és számvitele. A piaci érték meghatározása, annak gazdasági, politikai, jogi és műszaki buktatói.
Böröcz Ferenc ingatlan értékbecslő, Ferinno Kft.

14.25–14.45 Hogyan hatott az energiaválság az irodahasználatra? Ugyanazt a területet okosabban, gazdaságosabban!
Pók Enikő senior belsőépítész, ügyvezető, Környezettervezés.hu Kft.

14.45–15.05 Felújítás, építkezés a hőszigeteltebb, napelemes, hőszivattyús irányba? Látunk erre segítséget?
Ágoston Róbert senior energiahatékonysági tanácsadó, Press Air Kft.

15.05–15.30 Az ingatlanjog speciális esetei.
Mehrli Péter elnök, Magyar Ingatlanszövetség

15.30–15.45 Konzultáció az előadókkal

15.45–16.30 Networking Program

 

Networking különprogram

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 1. féléves konferenciáira!

12 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet