A közösségi oldalak használatának fortélyai. Hozzáértéssel jelentős forgalomnövekedés érhető el!

A KKV-AKADÉMIA hetedik rendezvénye

2014. május 22.

Tematika nyomtatása

A közösségi oldalakon jelenlét elkerülhetetlen a cégek életében. A jelenlét azonban önmagában semmit sem hoz a konyhára. A közösségépítés, annak visszacsatolása weboldalunkra, illetve a lájkolókból vásárlóvá alakítás azonban már olyan szakmai tudást, speciális gondolkodást, állandó jelenlétet követel, amit meg kell tanulnunk. De legalább annyit kell tudnunk cégvezetőként, hogy szakmai segítséget kell igénybe vennünk az eredményes közösségioldal-üzemeltetés miatt. A közösségi oldalak száma és fajtája, valamint a működése, kezelésük praktikái is napról napra változnak, bővülnek. A közösségi oldalak marketingjét folyamatosan tanulnunk kell, ha eredményesen akarjuk használni forgalomnövelésre.

Szakértő előadóinktól a legújabb trendekről, módszerekről, technológiákról tájékozódhat.

A közösségi oldalak használatának fortélyai

Hozzáértéssel jelentős forgalomnövekedés érhető el!

A BKIK IX. Bank, Biztosítás, Vagyongazdálkodás Osztálya és a Piac & Profit közös rendezvénye

 

A rendezvényt támogatja: a BKIK XXVIII. osztálya

Helyszín: Budapest, BCM Nagykereskedelmi Központ, XV. ker. Szentmihályi út 171. III. emelet

Időpont: 2014. május 22. (csütörtök) 10.00-16.00

Program:

9.30−10.00 Regisztráció

10.00−10.40 Hogyan  és miért növeljük  vagy ne növeljük lájkolóink, ismerőseink táborát? Hogyan tegyük élővé, aktívvá a kiépített közösséget? Hogyan  és miért mérjük, informálódjunk és csoportosítsuk közösségünk tagjait? A személyes marketing, megszólítás előnyei és használata üzleti célokra.
Előadó: Klausz Melinda közösségi média specialista, Klausz Social Group Kft., kozossegi-media.com.

10.40−11.00 Közösségi adat- és cégvédelem.
Előadó: Ormos Zoltán jogi szakértő, OrmosNet

11.00−11.30 Hogyan tudunk személyes márkát felépíteni a posztokon keresztül, illetve rajongókká tenni a követőket?
Előadó: Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak

11.30−11.50 Konzultáció és kávészünet

11.50−12.20 Milyen kommunikációs stílussal kommenteljünk, posztoljunk, blogoljunk,  képezzünk csoportokat, hogy megosszák üzeneteinket? Hogyan ösztönözzük aktivitásra lájkolóinkat? Kezeljük összehangolva az összes közösségi médiát (LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Google+ stb.)
Előadó: Bedy Krisztina ügyvezető igazgató, Avantgarde Group

12.20−13.00 Milyen akciók, játékok, marketingtrükkök válnak be a közösségi oldalakon, amire szívesen megadják adataikat az olvasók? Hogyan vegyük rá  a felépített közösségeinket termékeink, szolgáltatásaink megismerésére, használatára?
Előadó: Lukács Ádám József online marketingspecialista, Hinora Marketing Group

13.00−13.30 A jó keresőoptimalizálás üzleti előnyei.  Új Google-szokások a kulcsszavazások terén.
Előadó: Vajda Szilárd  Webshop Marketing Kft.

13.30−14.00 Konzultáció és ebédszünet

14.00−14.30 Web vagy Facebook? Web és Facebook. Ügyfélélmény-marketing
Előadó: Eibel Andrea szakértő, Marketinvent

14.30−15.00 A közösségi média használatának titkai a cégen belül. Hogyan tegye ügyfélközpontúvá vállalatát és váljon versenyképessé?
Előadó: Dimitrova Dessislava ügyvezető igazgató, AlphaSonic Kft.

15.00−15.30 Konverzió. Hogyan lehet vásárlást generálni egy adatbázisból a Social Media igénybe vételével? Hirdessünk, ne hirdessünk pénzért a közösségi oldalakon?
Előadó: Németh Iván ügyvezető igazgató, ADS Interactive

15.30−15.50 Konzultáció az előadókkal

15.40−16.00 Üzleti kézfogó – a rendezvényen résztvevők ismerkedése egymással. (Szervezett rendszerben, névjegycserével.)

A tematikaváltoztatás jogát fenntartjuk! 

A részvételi díj: 13.000 Ft + áfa
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit digitális előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi. 

A részvételi díjról kiállított számlán az ellátás költségét külön tételként tüntetjük fel!