Hogy állsz az ESG-vel?

Felkészültél? Megfeleltél?

2025. március 6.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Ha céged beszállítója egy ESG-re kötelezett nagy cégnek, akkor ugyanúgy meg kell felelnie a szigorú szabályoknak, mint a nagy multik. Különben elveszíted a megrendeléseket. Törvény van Magyarországon a közvetlen beszállítói lánc átvilágítására és az azon alapuló ESG beszámoló elkészítésére. És még mi mindenre! Az adminisztrációs kötelezettségek hegyeket képeznek.

Mostanában derül ki, mit kérnek majd számon a beszállítói kérdőívekben érintettektől. Ezen kívül február közepére várható az omnibus szabályozás is.

De már kialakultak a sablonok az átvilágítási kötelezettség teljesítésére, a minősítéseknek megfelelésre, az ESG-jelentés, beszámoló elkészítésére. Akkreditált tanácsadók, minősítők, tanúsítók állnak rendelkezésre, s hatóság ellenőriz mindent és mindenkit.  

A konzultáción minden kötelezettség teljesítésére olyan válaszokat és megoldásokat osztunk meg az érintett a kkv-döntéshozókkal, amivel optimális idővel, költséggel és humán erőforrással meg lehet felelni a szigorú és sok adminisztrációval, továbbá felelősséggel járó elvárásoknak.

Hogy állsz az ESG-vel?

Felkészültél? Megfeleltél?

Konzultáció kis- és középvállalatok számára

 

Időpont: 2025. március 6. csütörtök. 9.30–15.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Távolról résztvevőknek: március 7. 12 órától március 16.-ig jelszóval

 

Ne várd meg az időt, amikor már kötelezővé válik a kisebb cégeknek is!

Az ellátási láncba tartozóknak már ESG-átvilágítottan kell ragyogniuk!

Hogyan lehet a legkevesebb erőforrással megfelelni az elvárásoknak?

 

Jöhetsz az élőre személyesen, vagy visszanézheted másnaptól 10 napig!

Minden résztvevő utólag megkapja az előadók prezentációit!

 

Program
Március 6. 9.00–tól: Regisztráció a helyszínen
Március 7. Távolról videón 12 órától március 16-ig jelszóval

9.25–9.30 Demcsák Mária felvezetője

9.30–10.20 ESG kötelezettségek a vállalati szektorban 2025-ben. Kiforrott és még megválaszolatlan előírások, gyakorlatok.
Lukács Ákos Partner, ESG Advisory & Assurance | Sustanable Finance, EY,

10.20–10.40 Plenáris kérdésekre válaszol Lukács Ákos

10.40–11.25 Az ellátási lánc feje és a tagjai. Milyen kötelezettségeknek kell megfelelni tagként, beszállítóként s milyen felelőssége van a megrendelőnek a partnereiért? Mire kell válaszolni a beszállítói kérdőívekben?
Jenei Attila,
a Ernst & Young (EY) vezetője

 

11.25–11.55 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal

 

11.55–12.10 Plenáris kérdésekre válaszol Jenei Attila

12.10–12.40 ESG 2025. A cselekvés éve. Feladatok, határidők, érintettek.
Ferenczi Gergely c
éginformációs üzletág igazgató, Opten

12.40–12.50. Plenáris kérdésekre válaszol Ferenczi Gergely

 

12.50–13.20 Ebédszünet. Személyes konzultáció az előadókkal

 

13.20–13.50 ESG törvény elméletben és gyakorlatban.
Molnár Csaba Gábor ESG igazgató, SZTFH

13.50–14.00  Plenáris kérdésekre válaszol Molnár Csaba Gábor

14.00–14.30 A kötelező átvilágítástól a fenntarthatósági célú belső felelősségvállalási stratégia kidolgozásáig.
Kelemen Viktor
District Sales&Marketing Igazgató, Bureau Veritas Magyarország Kft.

14.30–15.00
Előadás egyeztetés alatt

15.00–15.30 ESG-jelentés, -tanúsítás, -minősítés, évente beszámoló és még mi minden? Vannak-e már a kötelezettségeket leegyszerűsítő megoldások?
Beszélgetőpartnerek: Kelemen Viktor, Ferenczi Gergely, Molnár Csaba Gábor és a közönség

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!

A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek

1. Hogy állsz az ESG-vel? - Helyszínen személyes részvétel

2. Hogy állsz az ESG-vel? - Utólagos videós megtekintés

3. Hogy állsz az ESG-vel? - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

1. Hogy állsz az ESG-vel? - Helyszínen személyes részvétel

Regisztrációs díj:

16900 Ft + áfa

Earlybird kedvezményes díj:

14900 Ft + áfa

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
Jegy vásárlás

2. Hogy állsz az ESG-vel? - Utólagos videós megtekintés

Regisztrációs díj:

19900 Ft + áfa

Earlybird kedvezményes díj:

17900 Ft + áfa

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.
  • Az elhangzott előadások prezentációi (melyek átadását a résztvevőknek az előadó engedélyezi) már a jelszóval bejelentkezés (12 óra) előtt letölthetővé válnak.
  • Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre, és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez

A részvételi díj tartalmazza a videófilmszerkesztés és -közvetítés egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!

Jegy vásárlás

3. Hogy állsz az ESG-vel? - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

Regisztrációs díj:

27300 Ft + áfa

Earlybird kedvezményes díj:

25300 Ft + áfa

A kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció. Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt.
  • Az élő konferencia utáni napon 12 órától és még további 9 napon keresztül (benne 2 hétvége) a szerkesztett konferenciavideó jelszóval bármennyiszer megnézhető.
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.

A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint tartalmazza a videófilmgyártás technikai költségét.

Jegy vásárlás