Marketingkommunikációs trendek – 2016
Klasszikus marketing új értelmezésben
A tankönyvekben megtanult klasszikus marketinget újra írta a gyakorlat. A sikeres cégek marketingtechnikái ma egészen mások, mint akár pár évvel ezelőtt. A „marketingkommunikáció” a legmegfelelőbb elnevezés a mai gyakorlatra. A konferencia előadói bemutatják a modern üzleti életben ma sikereket, bevételt hozó gyakorlatokat. Csak közvetlenül vagy közvetve üzleti hasznot hozókkal foglalkozunk. Mert a marketingnek csak így van értelme.
Ezúttal kihagyjuk a social médiát és az értékesítési technikák változását (külön konferenciatéma). De minden más terítékre kerül.
Marketingkommunikációs trendek – 2016
Klasszikus marketing új értelmezésben
BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Időpont: 2016. május 12. (csütörtök) 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház. 1. ker. Krisztina körút 99.
Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Program:
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.30 A marketing útja a marketingkommunikácóig. Átfogó kép a marketing megváltozásának konkrétumairól, okairól és a gazdasági szereplők igényeihez igazodásáról.
Előadó: Tonk Emil, a Magyar Marketingszövetség alelnöke
10.30−10.50 A PR – Public Relations reneszánsza. A megújult PR paraméterei. Krízis-, küldetéskommunikáció, sajtókezelés, lejárató kampány kezelése, jó hírnév megtartása, visszaszerzése.
Előadó: Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség elnöke
10.50−11.20 A 21. század hozta új kommunikációs feladatok. A kommunikáció felértékelődésének okai.
Előadó: dr. Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum (World Communications Forum Davos) társelnöke, a Capital Communications ügyvezető igazgatója
11.20−11.40 Új trendek a márkaépítésben. A verbális és vizuális elemek összhangjának ereje a forgalomnövekedésben.
Előadó: Varga Ferenc kreatív direktor, BrandControl
11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet
12.10−12.30 A honlap, mint marketingkommunikációs eszköz. A jó honlap tartalma, olvasóbarátsága, látványa, tartalma, funkciója a cég marketingjében.
Előadó: Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak Kft.
12.30−12.50 Reklám, hírlevél, adatbázis és fogyasztóvédelem. Szigorú törvények a fogyasztók védelmében. Mit lehet mondani, írni, ígérni? Hogyan lehet törvényesen kommunikálni?
Előadó: Dr. Szilágyi Zsuzsanna ügyvéd
12.50−13.10 Marketingtervezés a XXI. századi marketingkommunikációban. Írott marketingterv, előre átgondolt, tudatos ütemterv alapján működő marketingstratégia, mint a sikeresség kulcsa. Esettanulmányok.
Előadó: Miklovicz Norbert Kkv-marketing szakértő, Marketing 112.
13.10−13.30 Egyre nagyobb szelet a tortából. Az online reklámbüdzsé. Erősen változó hirdetési szokások és mérhető eredményesség. Online hirdetési stratégia és eszköztár a kkv-k életében. Online hirdetési megoldások és ezek hatékony felosztása egy-egy kampány tervezése során.
Előadó: Varga Dániel az ADS Interactive portfólió és pénzügyi igazgatója
13.30−14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet
14.00−14.20 Tartalommarketing. Minőségi tartalom és a hirdetői igények összehangolása, szakértői szerepkör kiépítése, hasznosítása.
Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.
14.20−14.40 A hírlevél és adatbázis funkciója a marketing eszköztárában. Ügyfélmarketing és hírlevél összekapcsolása. Tartalommarketing a hírlevéllel. A fókuszcsoportos elérés előnyei a nagylistákkal, nagy tömegekkel szemben.
Előadó: Damjanovich Nebojsa CEO, Senpai Consulting Kft.
14.40−15.00 Termékmarketing. A csomagolás hatása, jelentősége. A küldetéskommunikáció és a termékmarketing összekapcsolása. Milyen marketingkommunikáció a nyerő a hatalmas versenyben, hangzavarban?
Előadó: Sallai Gábor ügyvezető igazgató, E-Content Solutions Kft.
15.00−15.20 A látványközpontúság világa. Mi vonzza az olvasót a mai világban. A látványelemek funkciója, az azokkal élés technikái. A kép és tartalom aránya és egymásra hatása. Új látványmarketing-technikák.
Előadó: Mészáros Róbert ügyvezető, Látványügynökség
15.20−15.40 A jó szöveg. A marketinganyagok szövegeinek alapszabályai. A mai olvasó ízlése és a saját stílus, mondanivaló egysége. Esettanulmányok a menő és rossz szövegezésekre.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, marketingszoveg.com
15.40−16.00 A cégek reklámajándékozási szokásainak megváltozása. Milyen ajándékok a trendik, mit fogadnak szívesen el az üzleti partnerek?
Előadó: Váradi Éva Beszerzési és Marketing Igazgató, Golding Reklámajándék Kft.
16.00−16.20 Konzultáció az előadókkal
16.10−16.40 Üzleti kézfogó A rendezvényen részt vevők ismerkedése egymással (szervezett rendszerben, névjegycserével).
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30 %-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99.)
További konferenciák
Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2024
Remény az üzleti szereplőkben!
2024. október 3.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum
![](https://ppkonferencia.hu/uploads/2024/07/800x210-452x120.jpg)
Social Media 2025
Ahol az AI-trend születik!
2024. szeptember 12.
Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.
![](https://ppkonferencia.hu/uploads/2024/07/Fejlec_800x210-452x120.jpg)
Ősszel 8 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29 %kedvezmény!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
![](https://ppkonferencia.hu/uploads/2024/06/800x210_1-452x120.jpg)
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.
![](https://ppkonferencia.hu/uploads/2024/06/800x210-2-452x120.jpg)