Social Media 2025
Ahol az AI-trend születik!
Videókonferencia
KATTINTSON IDE A VIDEOKÖZVETÍTÉS MEGTEKINTÉSHÉHEZA videókonferencia jelszóval az élő konferenciát követő nap 12 órától + még 9 napon át nézhető!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak.
Óvatosnak kell lennünk a mesterséges intelligencia használatával! A célközönség azonnal megérzi a szöveg mögött az ember hiányát. A tetejében az AI-val generált tartalmat a Google algoritmusa könnyen kiszűri és bünteti.
Az AI hatékonysága, ötletdússága viszont kihagyhatatlan a sikeres kampányhoz.
Felesleges volt a félelem. Nem kevesebb, hanem több marketingesre van szükség. Az üzleti szektor ugyanis a közösségi médiafelületekre költöztette az üzleti versenyt. Kialakult az „ott kell lenni” kényszere. A politikusok is ott próbálják megnyerni a választókat. Hatalmas tempóra váltott a social media marketing.
A rövid videók továbbra is a legnépszerűbbek. A TikTok stílus is változott. A storytellinget a sztori közepénél kell kezdeni.
Mindenről szó lesz: Facebook, Instagram, Google, YouTube, LinkedIn, TikTok, Messenger…
A jövőben sincs sikeres értékesítés, jó brandépítés a közösségi oldalak használata nélkül.
Nincs más választás, mint haladni az idővel!
Ott a helyed a 15. Social Media Csúcs konferencián, ha kkv-vezető, tulajdonos, döntéshozó vagy, ha marketing szakemberként a te dolgod a cégnél a social media eredményes, üzleti célú használata, ha fel szeretnéd frissíteni tudásodat a legújabb trendekkel.
Social Media 2025
Ahol az AI-trend születik!
Várunk az ország legnagyobb Social Media konferenciájára!
Konferencia és kiállítás az Experience Centerben
Időpont: szeptember 12. 9.00–16.10
Helyszínen élőben: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet. (Parkolás ingyenes!)
Távolról: szeptember 13. 12. órától szeptember 22-ig videón jelszóval 10 napig.
16. alkalommal jön az SM-marketingesek legnagyobb találkozója!
Színpadon a szakma legjobbjai! Megmutatják neked a holnapot!
Az AI jövőjét a social media írja! De csak a hiteles, releváns tartalom nyer!
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 10 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!
Program
9.00–9.05 Moderátor felvezetője
9.05–9.25 Mik a fő trendek a közösségi médiában az AI-val és azon túl?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.
9.25–9.45 Torlódik a közösségi médiában való jelenlét. Az üzleti versengés odaköltözött. Miért?
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.
9.45–10.05 Ne írjuk le a Facebookot! Trendek, amikre már most figyeljünk!
Klausz Melinda marketingspecialista (kozossegi-media.com)
10.05–10.25 A rövid videók még mindig tarolnak. De másként! TikTok, Reels, Insta szokásváltozások.
Hulik Eszter Social Media manager, HD marketing
10.25–10.45 Itt az új Instagram algoritmus! Hogyan fordítsd a hasznodra?
Bognár Anna social media vezető, Eazy Digital
10.45–11.20 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.20–11.40 Brandépítés példákkal.
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség
11.40–12.00 A Google kiszűri az AI által generált szöveget. Az ADS eredményességét növelő új módszerek.
Csabai Ádám SEO szakértő, @ The Pitch
12.00–12.20 Threads Az új sláger. Mire használd a Redditet?
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive
12.20–12.40 LinkedIn trendek. Van újdonság a nap alatt?
Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting
12.40–13.00 Hogyan tervezhető és mérhető a közösségi média megtérülése? Avagy mire megy a social media measurement, paid social vagy épp SEO nélkül?
Fodor Ákos Dániel ügyvezető, Markestic Kft.
(P)
13.00–13.40 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
(P)
13.40–14.00 Podcast-őrület. Miért készíts önálló amatőr vagy profi internetes műsort?
Kanicsár Ádám head of social, Positive Adamsky
14.00–14.20 A ChatGPT-vel már ne is írassunk tartalmat? Keress írástudót!
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.
14.20–14.40 A világ, ahol az influencer és az adat együtt járnak: titkok a hatékony influencer kommunikációhoz.
Andorkó Dóra Strategy Lead, IPG Mediabrands
14.40–15.00 Social listening. Hogyan tudod meg, mit mondanak a cégedről, rólad! És miért fontos ez?
Szekeres Péter CEO @ Neticle
15.00–15.20 Történelmet írnak a történetek, avagy storytelling a közösségi médiazajban.
Kassay Tamás turisztikai fejlesztési menedzser, PR tanácsadó, kommunikációs
ninja
(P)
15.20–15.35 Konzultáció az előadókkal
15.30–16.10 Grátisz Networking program
Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.
A 2024. 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:
- Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
- Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától még 10 napig)
- Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától még 10 napig)
Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 2. féléves konferenciáira!
Ősszel 8 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29% kedvezmény!
Témák, időpontok, regisztrációs feltételek
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.
Lemondási feltételek
1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások
Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
PP Konferenciaközpont Kft.
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 1152 Szentmihályi út 171, 3. emelet.
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2024 – Budapest
Választhatsz a vissza nem térítendő pályázatokból is!
2024. december 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.
Brandépítés 2025
A márka beszél helyetted!
2024. december 12.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.