Szervezetfejlesztési trendek – 2019
Legyél transzformer! Légy maga a változás!
Minden vállalat életében elkövetkezik a pillanat, amikor fel kell tenni a kérdést: Hogyan tovább? A régi út már nem járható. Sokan elindultak, sikeresen veszik az akadályokat. 2019-ben azonban már egyetlen cég sem halaszthatja tovább a gyökeres változást, a vállalati szervezet brutális átalakítását. A szervezeti transzformáció 2019-ben az életben maradás, a szintlépés alapfeltételévé vált.
Evidencia, hogy a digitális transzformáció az első lépés. A technológiaváltás azonban csak eszköz. A vállalat teljes szervezetét, a vezetők, munkatársak gondolkodását, tudását, az attitűdöket, a csapatot, az egész vállalati kultúrát kell teljesen átváltoztatni. A szervezet transzformációjának előmozdítója a transzformer. A tulajdonos, az ügyvezető, vezető. Csak az ő döntésükkel indulhat el a változás.
A BKIK és Piac & Profit konferenciáján nagy tapasztalatú, felkészültségű szervezetfejlesztési szakértők azonnal használható tudásokat adnak át a szervezeti átalakulás sikeres menedzselésében érdekelt kkv-döntéshozóknak.

Az átalakulás elkerülhetetlen. Mondjunk igent a változásra!
A teljes szervezeti transzformáció már nem halasztható tovább.
Program
Regisztráció: 9.00–9.30 (a regisztráció a konferencia végéig nyitva)
9.30–9.50 A bimodális vállalat. A régi út már járhatatlan. Teljes szervezeti transzformáció.
Előadó: Vityi Péter ügyvezető, Kürt Akadémia
9.50–10.10 A negyedik elem. A szervezeti kultúra transzformációjának kohéziós erői.
Előadó: Tóth Tamás ügyvezető, Interim Management Resourcing Kft.
10.10–10.30 Sikertelenből sikeres céggé válás receptje 2019-ben! Változásmenedzselés.
Előadó: Polló László szervezetfejlesztő, Effectsys Kft.
10.30–10.50 A változás pszichológiája. A lelked is mondjon igent az átalakulásra! Humántraszformáció.
Előadó: Nardai Brigitta szervezetfejlesztő, tréner coach, System Bridges Kft.
10.50–11.10 Munkaerőhiányos szervezet is növekedhet. Hogyan?
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft.
11.10–11.30 A transzformátor típusú vezető a sikeres átalakulás kulcsa.
Előadó: Pálos Ildikó szervezetfejlesztő, ügyvezető, Generations Partners Kft.
11.30–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.50–12.10 Együttműködés a tanácsadóval a gyors változások és a digitalizáció korában.
Előadó: Mezei Szabolcs elnök, VMTSZ
12.10–12.30 Irányítsd a minőség felé a céget! Új piacok nyílnak!
Előadó: Szabó Mirtill ügyvezető, CertUnion Kft.
12.30–12.50 Mitől lesz toxikus a dolgozók attitűdje és mit tehetünk ez ellen?
Előadó: Borbély László executive coach, szervezetfejlesztő, SPA Tudásbázis Kft.
12.50–13.10 A szervezetre szabott tudásmenedzsment. Digitális transzformáció, de hogyan?
Előadó: Szatmáriné dr. Balogh Mária szervezeti tanácsadó, coach és tréner Convictus-Consult Kft.
13.10–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
13.50–14.10 Egy milliárdos cégcsoport sikeres szintlépésének tanulságai.
Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető igazgató, p2m Consulting Kft.
14.10–14.30 A digitális alapú vállalat fő ellensége a kényelem, megszokás.
Előadó: Vavrek Balázs kreatív igazgató, Kreatív Kontroll Kft.
14.30–14.50 A turnaround (helyzetfordítási) menedzsment a gyakorlatban, 2019
Előadó: Noszkay Erzsébet elnök és Láncz Gábor alelnök, Változás- és Válságmenedzserek Országos Szövetsége
14.50–15.10 Szervezzük folyamatba a vállalat transzformereit (munkatársak, vezetők, digitális technológia, kultúra)!
Előadó: Németh Gergely szervezetpszichológus, Szervezetfejlesztők Magyarországi Társasága
15.10–15.20 Hatékony kultúra kialakítása digitális eszközökkel.
Előadó: Orosz Gábor Onbox Fejlesztési vezető
15.20–15.40 Ne ijedjünk meg a többlet adminisztrációtól, adatkezeléstől, GDPR-től!
Előadó: Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.
15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
Budapest, Krisztina körút 99.
További konferenciák
Biznisz az ingatlanban 2025
Szálljunk be a lakáspiacba!
2025. április 16.
Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Start to Business
Adj 5 évet a sikernek!
2025. április 10.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.

Pénz, de honnan? 2025 – Nyíregyháza
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. április 3.
Nyíregyháza, SZABKAM, Széchenyi u. 2.

Új befektetési irányok 2025
A cégvagyon legjobb helye!
2025. március 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
