Román-Magyar Üzleti Fórum
Mi a román piac vonzerejének titka?
2018. február 22.
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)
Miért veszik az irányt Románia felé egyre többen a kkv-szektorból? Miért jó Romániában céget létrehozni, oda exportálni, ott képviselettel, partnerekkel jelen lenni? Mi a román piac vonzereje?
Sok kérdésre sok válaszunk lesz a konferencián a külpiacban gondolkodó cégvezetők számára. Hasznos mondanivalónk van azoknak is, akik már ott vannak a román piacon, és azoknak is, akik a jó hírét már hallották, s szívesen bővítenének az EU leggyorsabb növekedését produkáló, szomszédos ország felé.
A kinti piacot jól ismerő előadóink rengeteg, azonnal jó üzletre váltható, hasznos információt, tanácsot, tippet osztanak meg velünk. Ők már tudják a titkot.

A kkv-k piacbővítésének legnépszerűbb célpontjáról exkluzív információk!
Erősen támogatott térség, sok forráslehetőséggel!
Program
Regisztráció: 9.30–10.00
10.00–10.30 A Kárpát-medencei gazdasági kapcsolatok élénkítésének kormányzati programja. Kinti, de hazai segítség a piac- és üzleti partnerszerzéshez.
Előadó: Skapinyec Péter ügyvezető igazgató, MNKH Közép-Európai Kereskedelemfejlesztési Hálózat
10.30–10.50 Vállalkozásfejlesztési támogatások Romániában.
Előadó: Nagy-Imecs Péter operatív igazgató, Goodwill Consulting Srl.
10.50–11.10 Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Kockázati Tőkealap nyújtotta lehetőségek.
Előadó: Mogyorósi Elvira senior befektetési menedzser, Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt.
11.10–11.30 Egy kisbefektető tapasztalatai. Nagyon közelről. Jó befektetési területek.
Előadó: László Miklós ügyvezető, Adix Technik Srl.
11.30–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.50–12.10 Tranzakciós tanácsadás és finanszírozás a határon átívelő üzletek esetben
Előadó: Hall Krisztián partner, SAXUM Corporate Finance SRL
12.10–12.30 Külpiacra lépés, magyar pályázatok.
Előadó: Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.
12.30–12.50 Cég-, vegyesvállalat, képviselet? Ottani vagy hazai munkatársak?
Előadó: dr. Ütő-Siklódi Zoltán ügyvéd, Ütő-Siklódi Ügyvédi Iroda
12.50–13.10 Adózási és üzleti adminisztrációs sajátosságok. A telephelyek és kapcsolt vállalkozások speciális szabályozása.
Előadó: Vass Attila ügyvezető, Creative Account Srl.
13.10–13.30 A romániai piac sajátosságai. Üzleti kultúra, munkaerő. Hasznos információk piacra lépés előtt.
Előadó: Muzsnay Csaba ügyvezető, Muzsnay Consulting Kft.
13.30–14.20 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
14.20–15.20
Interaktív fórum az előadókkal
Romániai üzleti tapasztalatok megosztása
Beszélgetőpartnerek:
Nagy-Imecs Péter operatív igazgató, Goodwill Consulting Srl.
Vass Attila ügyvezető, Creative Account Srl.
Ütő-Siklódi Zoltán ügyvéd
László Miklós ügyvezető, Adix Technik Srl.
Skapinyec Péter ügyvezető igazgató, MNKH
Muzsnay Csaba ügyvezető, Muzsnay Consulting Kft.
Kérdések, válaszok
15.30–16.30 Networking Különprogram
A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegy-csomag, kötetlen beszélgetés.
Részvételi díj
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja Early bird kedvezménnyel 16.000 Ft+Áfa helyett 14.000 Ft+Áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
-
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
-
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
-
- frissítők, kávészünet, ebéd
-
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram: Networking
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program:
Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.
Maximált létszám 40 fő.
-
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
-
- A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
-
- Kizárólag a Román-Magyar Üzleti Fórum konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
-
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
-
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6.000 Ft + Áfa
Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. február 9-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását 2018. február 9-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu
1152 Budapest, Szentmihályi út 171.
További konferenciák
Új befektetési irányok 2025
A cégvagyon legjobb helye!
2025. március 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.

Hogy állsz az ESG-vel?
Felkészültél? Megfeleltél?
2025. március 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Csapatépítési trendek – 2025
Boldog közösségben lenni jó!
2025. február 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Pénz, de honnan? 2025 – Szeged
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. február 20.
Szeged, CSKIK Székház, Párizsi krt. 8-12.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
