A nyerő csapat

Csapatépítési trendek 2018 – Kkv-knak

2018. február 1.

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (1152 Budapest, Szentmihályi út 171. 3. emelet)

Tematika nyomtatása

A jó csapat megteremti, a rossz csapat megakadályozza a sikert! Gyorsan cserélődnek a munkatársak? Nem elég a kreativitás a holnaphoz? Eltűnt az összetartás? Konfliktusok rontják az eredményességet? Kiégett, üres, unott szemek fogadják az értekezleteken? Problémamegoldás helyett motiválatlanság uralkodik? Hogyan fordítható meg?

A kkv-k is sokat hajlandók költeni a jó csapatra, de a gyors, hatékony, az eredményességre azonnal ható megoldásokat keresik. Az innovativitást, rugalmasságot igénylő, gyorsan változó világunkban, az attitűdökre, kommunikációs készségekre, az érzelmi intelligenciára, az együttműködési készségekre építés a nyerő. Az új generációk (Y és Z) kezelése, motiválása is teljesen új csapatvezetési, működési megoldásokat kíván. A kis- és közepes méretű vállalatoknál jellemző csapat baráti, családi közössége is folyamatos megerősítésre, tanácsra szorul.

Ismerje meg a kkv-kra szabott, mai csapatépítési, hatékonyságnövelési megoldásokat! Építsen és vezessen nyerő csapatot!

A jó csapat megteremti, a rossz csapat megakadályozza a sikert!

Gyorsan eredményt hozó módszerek, gyakorlatok a legjobbaktól!

 

Keynote Speaker:

Borbély László

szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

 

Program

Regisztráció: 9.00­–9.30

9.40–10.00 Generációk együttműködésének kulcsai (X,Y és mi).

Előadó: Csongovai Tamás tanácsadó, Delega Management Technologies Kft.

10.00–10.20 Milyen vezetési stílus a nyerő 2018-ban?

Előadó: Toldi Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.

10.20–10.40 Belbin újratöltve – a csapatszerepek teóriája 2018-ban.

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

10.40–11.00 Az innovativitás felszínre hozása és fenntartása.

Előadó: Horváth Soma ügyvezető, KKV Műhely

11.00–11.20 A személyiség nem változtatható, de a viselkedés igen. Kommunikációs készségfejlesztés.

Előadó: Kovács Eszter ügyvezető, tréner, Profil Training Kft.

11.20–11.50 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.50–12.10 A csapat vitalitása. A motiváltság megteremtése és fenntartása. A motivációvesztés.

Előadó: Békési Gábor HR-partner, executive coach, VVI (Vállalati Vitalitás Index)

12.10–12.30 A szankció, mint motiváció. Működik? Teljesítménymenedzsment a csapatban.

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

12.30–12.50 A kiégés jelei, fázisai, Kezelni, amíg lehet.

Előadó: Tánczos Sándor ügyvezető, Team Training Társaság

12.50–13.10 DISC. A magatartás természetes és felvett értékeinek jelentősége.

Előadó: Toldi Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.

13.10–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.00–14.20 A csapatkohézió érzékeny területeinek irányítása (intrika, cinizmus, kritika).

Előadó: Nardai Brigitta ügyvezető, System Bridges Kft.

 14.20–14.40 A virtuális team – és annak vezetése.

Előadó: Braun Katalin coach-tréner, Coaching Humana Kft.

14.40–15.00 Konfliktuskezelés. A konfliktusok haszna.

Előadó: Nagy Zoltán gazdasági tanácsadó, Kontikon

15.00–15.20 A csapat fejlődésének szakaszai, azok vezetői eszköztára.

Előadó: dr. Ludvigh Károly ügyvezető igazgató, Stratego

15.20–15.40 Konzultáció az előadókkal

15.40–16.30  Külön Networking Program

A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegycsomag, kötetlen beszélgetés.

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja 14.000 Ft+Áfa.

A részvételi díj tartalmazza:

    • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
    • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
    • frissítők, kávészünet, ebéd
    • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

Különprogram: Networking

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program:

Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetések.

Maximált létszám 40 fő.

    • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy mutatkozhat be.
    • A regisztrálóktól előzetesen begyűjtött névjegyeket a program indulásakor csomagban kiosztjuk.
    • Kizárólag a Nyerő csapat konferenciára beregisztrált cég egy döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek részt!
    • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
    • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

 

A Piac & Profit Networking Program részvételi díja: 6.000 Ft + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)

 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. január 19-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2018. január 19-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

1152 Budapest, Szentmihályi út 171.