Biznisz az ingatlanban – 2024

Készüljünk a felpörgésre!

2024. február 22.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Videókonferencia

KATTINTSON IDE A VIDEOKÖZVETÍTÉS MEGTEKINTÉSHÉHEZ

A videókonferencia jelszóval az élő konferenciát követő nap 12 órától + még 9 napon át nézhető!

Kedvezőek az ingatlanpiac növekedési kilátásai 2024-ben. A piac felpörgetésének feltételei mind együtt vannak. Csökken az infláció és a kamatok, elindulnak az EU-pályázatok beruházásokra, az új CSOK-támogatások is felfelé mozdítják a keresletet és az árakat.

Ezekre a változásokra már a befektetők is aktivizálják magukat! Nőni fog a beruházási kedv.

Az ingatlanok vagyoni értéke ismét növekedni fog. Újra sláger lehet az ingatlan, mint befektetés is.

Készüljünk fel döntéseinkkel időben a kedvező változásokra!

Remény van az irodabérleti piacon is a kihasználtság növekedésére. A gazdasági növekedés beindulásával a kereskedelmi, raktár- és vendéglátó ingatlanok felfutása is várható.

Van mit megbeszélni ebben az évben is az ingatlanvagyonnal rendelkező vagy ingatlanokat bérlő, illetve hasznosító kkv-döntéshozóknak. A kockázatos évek tanulságait le kell vonnunk. Előadóink segítenek előre látni a változásokat, s tudatosítani az ahhoz igazodó optimális, sikert hozó lépéseket. A konferenciát a kkv-döntéshozókon kívül ajánljuk intézményi és magánbefektetőknek, fejlesztőknek, finanszírozóknak, tanácsadóknak és ingatlanközvetítőknek.

Biznisz az ingatlanban – 2024

Készüljünk a felpörgésre!

 

Időpont: 2024. február 22.  9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: február 23. 12 órától március 3-ig jelszóval.

 

Pörgetők: csökkenő kamat, infláció, EU-pályázatok, új CSOK, növekedés.

A befektetők is gyorsan aktivizálódnak. Jön a tőke az ingatlanpiacra!

Készüljünk fel a kedvező változásokra időben! Biztos vagyonnövekedés!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

 

Program

Regisztráció a helyszínen: február 22. 9.00-tól.

Videón távolról résztvevőknek február 23. 12 órától március 3.-ig jelszóval nézhető.

9.30–9.35 Műsorvezető köszöntője

9.35–10.00 A 2024. év hazai gazdasági kilátásai: a kilábalás kérdőjelei.
Palócz Éva vezérigazgató, Kopint-Tárki Konjunktúrakutató Intézet Zrt.

10.00- 10.25 Ingatlanpiaci élénkülés a lakások, családi házak piacán. Mélypontból felfelé, de merre?
Balogh László vezető gazdasági szakértő, Ingatlan.com

10.25–10.50 Ha céged van, ne magánszemélyként vásárolj ingatlant! Óriási adózási különbségek!
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

10.50–11.10 Az új CSOK előnyeinek használata saját családi cég esetében szja és TB megközelítésben.
Kovács Bernadett tb- és munkaügyi előadó, HyperCortex Zrt.

 

11.10–11.40 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

 

11.40–12.10 Irodabérleti trendek. Mi lesz 2024 slágere? Ipari ingatlanok, raktárak, gyárépületek, ipari parkok, bolthelyiségek vendéglők, szállodák?
Kalaus Valter ügyvezető igazgató, Newmark VLK Hungary, BKIK Gazdasági Szolgáltatások Tagozat

12.10–12.30 Értékbecslés – 2024. Mi emeli a négyzetméterárakat és az ingatlanok értékét?
Böröcz Ferenc ingatlan értékbecslő, Ferinno Kft.

12.30–12.50 Már betetted cégcsoportba az ingatlanvagyonodat? Védd meg a kiszámíthatatlanságtól!
Dr. Dankó Tamás, ügyvéd, adószakértő, Csővári Ügyvédi iroda

Bemutatkozók

12.50–13.05 Ingatlan értéknövelése a home staging segítségével. Az első benyomásnak nincs második esélye.
Jenőfi Réka és Vitális-Pintér Veronika ingatlanérték-növelési specialisták, Renna Home

13.05-13.25 Interaktív beszélgetés

A befektetők hozamvárakozásai 2024-ben. Mit vásárolnak idén szívesen?
Kalaus Valter ügyvezető igazgató, Newmark VLK Hungary, Böröcz Ferenc ingatlan értékbecslő, Ferinno Kft., Sándor Viktória, az Etikus Ingatlanos Közösség védnöke

 

13.25 –14.00 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal


14.00–14.20
Szakmai tanácsok a 2024-ben ingatlanpiacra lépőknek.
Sándor Viktória, az Etikus Ingatlanos Közösség védnöke

14.20–14.40 Támogatott hitel ingatlanvásárláshoz? Igen, lehetséges!
Képes Ildikó hitelkoordinációs igazgató, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

14.40–15.00 Miért jó, ha egy ingatlannak van szervizkönyve?
Dén Mátyás András vezérigazgató, Proptech Digital Investments Zrt.

15.00–15.20 Legyen ingatlanbefektetési stratégiánk! Anélkül elszáll a haszon!
Dr. Somogyi Patrícia tulajdonos és ügyvezető igazgató, MSP Home Staging

15.20–15.40 Át kell írnunk a kivitelezési szerződéseket októbertől? Az új építészeti törvény hatása az építési folyamat résztvevőire.
dr. Tuczai Dóra LL.M Ügyvéd, Budlegal Ügyvédi Társulás

 

15.40–15.55 Konzultáció az előadókkal

 

15.50–16.30 Grátisz Networking Különprogram

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

14 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.