Social Media 2024

Te és az AI – A nyerő páros!

2024. február 15.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Már bebizonyosodott, hogy a mesterséges intelligencia és a social media marketing szakember együtt a nyerő páros. AI-val együtt sokkal kreatívabb és gyorsabb a munka. Kiforrtak a szerepek ember és alkalmazás között. 

Forradalmi változások zajlanak egyfolytában a social media platformok háza táján. A Meta tartalmak tinédzserek előli elrejtésére, a függőséget generálás ellen hatalmas erők indultak be. A reklámmentesség fizetőssé tétele perceken belül elterjed. A mesterséges intelligenciával gyártott ellenőrizetlen tartalmak ronthatnak a social media-AI házasság sikerességén.

Egy percnyi nyugalom sincs. Ha nem vagyunk képben az újdonságok, változások terén, a cég bevétele azonnal megérzi. Mert még mindig a közösségi média hozza a legtöbb bevételt. Ha jól csináljuk!

Nem csak a TikTok-on, Instagramon, hanem még a LinkedIn-en is a rövid videó visz mindent. A Messenger a virágkorát éli. Ott él a lakosság fele.

A kisebb, tematikus közösségek gombamód szaporodnak. Elérésük nagyon megéri!

Most hol a vevőd? Hogyan szólítsd meg, hogy odafigyeljen rád? Hol és hogyan hirdess, kommunikálj, hogy elérjed?

Ne maradj le a legfontosabb közösségi média újdonságokról!

Ott a helyed a 15. Social Media Csúcs konferencián, ha kkv-vezető, tulajdonos, döntéshozó vagy, ha marketing szakemberként a te dolgod a cégnél a social media eredményes, üzleti célú használata, ha fel szeretnéd frissíteni tudásodat a legújabb trendekkel.

Social Media 2024

Te és az AI – A nyerő páros!

 

Időpont: 2024. február 15. 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: február 16. 12. órától február 25-ig jelszóval.

 

Mára kiforrtak a szerepek a marketingesek és az AI-alkalmazások között!

Ne maradj le a legújabb közösségi média újdonságokról! Használd azonnal!

Facebook, Instagram, Google, YouTube, LinkedIn, TikTok, Messenger

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

Február 15. csütörtök, 9.00–tól regisztráció a helyszínen.

Videón távolról jelszóval: február 16. 12 órától február 26.-ig jelszóval nézhető.

 

9.30–9.35 Moderátor felvezetője

9.35–9.55 Gépek építenek közösséget? Hol a helye a mesterséges intelligenciának a közösségi marketingben?
Lévai Richárd 
közösségi marketing specialista, Liftup Kft.

9.55–10.15 Célzottabb hirdetési kampányok, jobb, változatosabb tartalom. Új trendek.
Klausz Melinda marketingspecialista, (kozossegi-media.com)

10.15–10.40 Mit hoz az „AI jövő” azoknak akik nem akarnak lemaradni a keresőlisták éléről?
Bonyhádi Gábor elnökségi tag, Magyar Marketing Szövetség, üzletfejlesztési igazgató, BP Digital SEO ügynökség

10.40–11.00 AIO – AI-optimalizáció a tartalomgyártásban.
Sipos Zoltán ügyvezető, Kreatív Kontroll Kft.

11.00–11.20 A Google Ads ontja a lehetőségeket. Összefoglaló a legújabb hirdetésnövelő módszerekről.
Dénes Vanda ügyvezető tulajdonos, Open Online Kft.


11.20–11.50 Kávészünet, konzultáció az előadókkal


11.50–12.10
Hol találod meg most a célcsoportodat, a vevőidet? Generációs socialtérkép.
Hulik Eszter Social Media manager, HD marketing

12.10–12.30 Hogyan hirdess másképp 2024-ben a social médiában? Mit változtass meg?
Berta Gergő ügyvezető/tulajdonos, Maximum Business Kft.

12.30–12.50 Social listening. Piackutatás, trendfigyelés, márkakövetés. Ne hagyd ki! Az AI megcsinálja helyetted!
Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive

12.50–13.10 SEO & AI. Tapasztalatok 2023-ból, javaslatok 2024-re!
Bartók Márk SEO szakértő, @ The Pitch

13.10–13.30 A LinkedIn mozgástere.
Bende Máté LinkedIn szakértő, cégvezető partner, Pro/Business Consulting


13.30–14.05 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal


14.05–14.25
Az Instagramon és a TikTok-on még mindig a rövid a nyerő. De másként!
Kanicsár Ádám head of social, Positive Adamsky

14.25–14.45 Állítsd munkába azonnal a következő hónap dolgozóját, a saját AI marketing asszisztensed.
Kukoly Dávid alapító, online marketer, Fluid Digital Kft.

14.45–15.05 Veszélyben a tinédzserek. Védelem a fiatal korosztály érdekében.
Nagy Andrea Magdolna ügyvéd, Dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda

15.05–15.25 A csatornák összekapcsolásában kérj segítséget az AI-től!
Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter

15.25–15.45 Interaktív Beszélgetés

Podcast a social mediában. Ez nem is rádió! A népszerűség titka.
A beszélgetésben az előadók és a résztvevők vesznek részt.
(P)

15.45–16.00 Konzultáció az előadókkal


15.55–16.30 Grátisz Networking program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

 


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

15 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet