Digitális iroda tér nélkül

Ügyviteli trendek – 2022

Időpont: 2022. március 24. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Az iroda fogalmát, funkcióját teljesen átírta a Covid. A rugalmas munkavégzés eluralkodott, tér nélkülivé tette a munkahelyeket, felhőbe űzte az adminisztrációt és a kommunikációt. Felgyorsította az adminisztráció és dokumentálás technológiaváltását. Gyökeresen megváltoztatta az információáramlást, a külső-belső kommunikációt, a szervezet folyamatokat, az ügyintézési szokásokat. Kiirtódott az irodai munkákból az aktatologatás, a papírhelyek.

Az érintés nélküli ügyintézés kényszere miatt a hatóságok, államigazgatási szervek is villámgyorsan váltottak. Szinte minden ügyintézés áttevődött a digitális térbe. Az ügyviteli partnerek: bankok, hatóságok, könyvelés, számlázás, ügyfelek, bevallások, fizetési rendszerek adatai hálózatban, láncban kapcsolódnak össze.  Adatrobbanás következett be, hatalmas távlatokat nyitva a metaverzum felé.  

Az adat- és kibervédelemnek fel van adva a lecke, ha nem akar csak követője lenni a megnövekedett veszélyeknek.  

A cégek az elmúlt két évben informatikai, technológiai fejlesztésre költötték beruházásaik kétharmadát.  Nem, lesz ez másként a jövőben sem. A technológiaváltás diktálta kényszerpályán van ugyanis minden üzleti szereplő. 

Előadóink bemutatják a legújabb és leghatékonyabb technológiákat, megoldásokat. A leghasznosabb, leghatékonyabb és minden ügyviteli problémára optimális megoldásokkal készültek. Egy nap alatt teljes rálátást és a gyors döntéshozáshoz segítséget kapnak a folyamatos fejlesztési kényszert értő és abban érdekelt kkv-döntéshozók 

A kiállítói standokon értékes voucherek, kedvezmények várják az érdeklődőket!

800x210

Digitális iroda tér nélkül

Ügyviteli trendek – 2022

 

Workshop, kiállítás, networking 

 

Időpont: 2022. március 24. 9.30–16.30

Helyszín személyes résztvevőknek: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Távolról résztvevőknek: interneten jelszóval belépéssel.

 

Érintésmentes, papír nélküli, hibrid munkahely és felhőben működik.  

Technológiai fejlesztésre kell költenünk továbbra is minden pénzünket! 

Papírhegyek helyett adatfulladás veszély? Hogyan védekezzünk? 

p

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

A helyszínen korlátozás nélkül mindenkit fogadunk! 

 

Program 

9.00– Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítésre belépés jelszóval 

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető bevezetője 

9.35–9.55 Digitális ügyviteli rendszerekbe ágyazható diszruptív fintech megoldások egy kattintásra. Van-e ebben szerepe a blockchain hitelesítésnek?
Dén Mátyás András vezérigazgató,  Proptech Digital Investment Zrt. 

9.55–10.20 (Bemutató, kiállító) A digitális transzformáció harca a globális chiphiánnyal. 
A hibrid munkavégzést támogató konkrét technológiai megoldások, mint a hatékonyság és a produktivitás eszközei.
Leveli András üzlet- és termékfejlesztési igazgató, LSK Hungária Kft. 

10.20–10.40 Folyamatban a projektek.
Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Kft 

10.40–11.00 (Bemutató, kiállító) Papírmentes iroda, papírmentes home office.
Kovács Dóra cégvezető, Hibridlevél Kft. 

11.00–11.20 (Bemutató, kiállító) A vállalatirányítási rendszerek új funkciói, melyek megnyugtatják, a home office-ban dolgozó cégek vezetőit.
Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Szoftver Kft. 

11.20–12.05 Kávészünet, kiállítás megtekintése, konzultáció 

12.05–12.25 Az új technológiák és a hibrid munkavégzés új biztonsági kihívásai.
Hirsch Gábor informatikai és biztonsági szakember, Thales 

12.25–12.45 (Bemutató, kiállító) A digitális iroda alapja az elektronikus aláírás – Írjunk alá hitelesen bárhol, bármikor! 
Burik Lajos Marketing Manager, Microsec zrt. 

12.45–13.05 (Bemutató) Proaktív informatikai támogatás a digitális irodákban.
Hoffmann Zsolt ügyvezető és Öskü Dávid kereskedelmi vezető, Smart Digital Kft. 

13.05–13.25 (Bemutató, kiállító) Hogyan lehet „SMART” a tevékenységek nyilvántartása?
Mátyus Lilla Tanácsadási szakmai vezető – Crosssec Solutions Kft.

13.25–14.10 Ebédszünet, kiállítás megtekintése, konzultáció 

14.10–14.30 A szupervájzor halála.
Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft

14.30-14.50 BEC (Business Email Compromise) visszaélések felismerése és megelőzése a kkv szektorban.
Róth Dénes vezető tanácsadó, Vestigo 

14.50–15.10 Eredeti aláírás helyett elektronikus, szkennelt, digitális? A hatóságok, a jog és a gyakorlat által elfogadott korszerű hitelesítések. Okos szerződések. 
Pajor Dávid ügyvéd 

15.10–15.30 Kell-e fizikailag az iroda? Mi van ha nincs? A digitális munkavégzés 5. szintje.
Személyi László ügyvezető, Future-Now Consulting Kft. 

15.30–15.50 Milyen irányba mozdultak az iroda kialakítások a hibrid munkavégzés miatt? Fókuszban a közösségi tér.
Pók Enikő senior belsőépítész, ügyvezető, Környezettervezés.hu Kft 

15.50–16.10 Kiállítás megtekintése, konzultáció az előadókkal 

 

16.00–17.00 Networking különprogram 

Tájékoztató a Networking programról:

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

PP - Konf - Részvételi díjak_nagybutton_regisztracio

 

Figyelem!

  1. A személyes részvétel a kormány aktuális rendelkezései értelmében korlátozások nélkül lehetséges.
  2. A helyszíni és videóközvetítéses részvétel átváltásáról a „Feltételek” linkje alatt tájékozódhat.

__________________________________________________

Jelentkezés előre a KKV-AKADÉMIA összes 2022 I. féléves konferenciáira!

 11 üzleti témában akár 35 %-os előregisztrációs kedvezménnyel!

 Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

rendezok

Bemutatkozó:

logo2

Prezentációt tartó:

smart-digital-logo-szines

kiemelt szakmai partner_opten1

Szakmai partnerek:

allando-szakmai-partnerek-3

brandbook-hu_logo_vegleges_kek-page-001-1-1

Médiatámogatók:

mediatamogatokpropellerszamla

 

Részvételi feltételek

1.A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes videóközvetítési díj összegében rögzített. A catering átszámlázás miatt minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében esetében is a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.

Személyes részvétel a kormány aktuális rendelkezései értelmében korlátozások nélkül lehetséges.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

További konferenciák