Csapatépítési trendek – 2020

A gyorsan cserélődő csapatok éve

2020. január 30.

Budapest, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Felejtsük el a tréningeket, karrierprogramokat? Nincs rá idő! Sürgősen szokjunk hozzá a gyorsan cserélődő és rövid ideig nálunk tartózkodó munkatársi világhoz.  A generációs kulturális szakadékok is mélyülnek. A baby boom és az X-generáció vezeti a cégek döntő többségét, de az új munkavállalók frontján csak a korai Y-osok vannak. Akik nagyon gyorsan váltanak, ha valami nem tetszik nekik.  A sikeres csapat összetételt már nem a kompetenciák, hanem inkább az azonos életkor garantálja. A barátság, a jó közösség egyre meghatározóbb motivációs tényezővé vált a huszonéves munkavállalóknál.  Sem a karrierút, sem a fizetés, sem az innovációs közeg nem tud olyan vonzó lenni, mint az elismerés és a komfortérzet, és a jó „banda”.

Ismerjük meg 2020 nyerő csapatépítési, vezetési kihívásait és az új válaszokat a legjobb szakemberek tolmácsolásában. Gyorsan váltsunk, míg nem késő! Építsünk és vezessünk nyerő csapatot!

Csapatépítési trendek – 2020

A gyorsan cserélődő csapatok éve

 

Időpont: 2020. január 30.(csütörtök) 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

 

Hogyan építsünk folyamatos csapattag cserékkel nyerő csapatot?  

A korai Y-osoknál nem működik a régi recept. Adj nekik jó közösséget!

Csapat helyett az emberek alkalmi szerveződésének rendszerét építsük?

 

Program

Regisztráció: 9.00–

9.30–10.05A csapatépítés krízise az állandó változások körülményei között.Figyelsz vagy megfigyelsz? A személyesség létrehozása és kapcsolatépítő ereje.
Benne interaktív program.
A témablokk előadója: dr. Ludvigh Károly ügyvezető, Stratego Kft.

10.05–10.40 A vezető, mint közösségépítő. Ideális vezető a csapat élén. Pszichológusi vagy szülői hozzáállás a nyerő? Vedd észre, ha a csapatból kiemelkedik egy vezető.
Benne interaktív program.
A témablokk előadója: Nardai Brigitta ügyvezető, System Bridges Kft.

10.40–11.10 „Tényleg te fogod megmondani, hogyan emeljem fel a sört!?”
Benne interaktív program.
Előadó: Kosztra Balázs vezető tanácsadó tréner, Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft.

11.10–11.40 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.40–12.10 Munkahelyi konfliktusok feloldása mediálással
Benne interaktív program.
A témablokk előadója: Dr. Asbóth Hedvig  life és business coach, mediátor

12.10–12.45 Felejtsd el tréningeket? Akkor workshop, játék, bulik, mentorálás? Haverok, buli és kőkemény kiválasztás. Teljesítménymenedzsment, kritika ajtócsapkodás nélkül.
Benne interaktív program.
A témablokk előadója: Borbély László ügyvezető, executive coach tréner

12.45–13.20 Vezess nyerő csapatot 2020-ban is! Váltott lovakkal. Jobb- és bal agyféltekés csapatépítés. Képzés és élmény kéz a kézben.
Benne interaktív program.
A témablokk előadója: Bíró Nóra tréner, MOST 

13.20–14.10 konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.10–14.40 Motivációs eszköztár 2020-ban. Fókuszban az Y-generáció.
Benne interaktív program.
Előadó: Csorba Anita influencer

14.40–15.00 A csapattagok közös nyelve digitális! Ha nem beszéled, kiközösítenek.
Előadók: Orosz Gábor fejlesztési vezető, Onbox

15.00–15.20 Az EQ tudatos bevonása a reziliencia növelésére egy csapatban. Akkor is, ha többgenerációs.
Előadó: Vad Ágnes okleveles business és emberi potenciál aktivizáló coach, ICF tag

15.20–16.00 Interaktív program
Beszéljük meg! Tud-e tartósan együtt dolgozni az 50 feletti az Y-generációval? Korosztályok képviselőinek őszinte beszélgetése.


Konzultáció az előadókkal

 

Részvételi feltételek

    1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
    1. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
    1. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
    1. Lemondást csak írásban fogadunk el 2020. január 17. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
      A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    1. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
    1. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
    1. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.

Lemondási feltételek

    1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
    2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
      e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház (Krisztina körút 99. 7. emelet)