Szervezetfejlesztés – 2017

Vállalati szervezet, ember, környezet, gondolkodásmód összhangban

Időpont: 2017. szeptember 21. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Milyen a trendi, sikeres, rugalmas, fejlődőképes vállalat szervezete 2017-ben? Merre mutatnak a közösségi gondolkodásmóddal, rohamos technológiai váltásokkal, folyamatos innovációval, egyre magasabb szervezeti kultúrával rendelkező üzleti környezet elvárásai? A verseny erősödése, a piaci környezet gyors változása minden vállalatot arra kényszerít, hogy stratégiai feladatként kezelje a rugalmas, változóképes vállalati szervezet megteremtését és megtartását.

Szervezetfejlesztési szakembereknek, vállalatvezetőknek akik megosztják egymással tudásukat, tapasztalataikat. A résztvevők a vezetési gyakorlatba azonnal beépíthető ismereteket szerezhetnek.

A legfrissebb trendek praktikusan, azonnal hasznosíthatóan!

Tekintse meg a részletes, gazdag programot! 

pp fejlec szervezetfejlesztés 800x210c

Szervezetfejlesztés – 2017

Vállalati szervezet, ember, környezet, gondolkodásmód összhangban

Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Időpont: 2017. szeptember 21. 9.30­ –16.00

Kötetlen beszélgetések, előadások, szakmai viták, dilemmák, válaszok

Keynote speaker: Borbély László

Program

Regisztráció 9.00–9.30

9.40–10.00 Kell-e nekem vállalati kultúra? Építsd tudatosan, 4 lépésben!

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

10.00–10.20 A jövő szervezetei. Egy új működési paradigma térhódítása itthon és külföldön.

Előadó: Toldi Zsuzsanna ügyvezető igazgató, Aquilone Training Szervezetfejlesztési Kft.

10.20–10.40 Változás vagy válság? Menedzselve előnnyé fordítható és az embereid helyben maradnak! Szervezetfejlesztési, vezetési tanácsok, praktikus ötletek kisméretű szervezetekre szabva.

Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető igazgató, p2m Consulting Kft.

10.40–11.00 A szervezet mint tér. A térben gondolkodás és létezés hatása az eredményességre.

Előadó: Ruzsa Ágota igazgató, SOL Intézet

11.00–11.10 Összegzés együtt

11.10­–11.30 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.30–11.50 Praktikus szervezetfejlesztés ­–  nagyvállalati gyakorlatok kkv-kra szabva.

Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető igazgató , xFLOWer Cégcsoport

11.50–12.10 Szervezetfejlesztés folyamatos tanulással. Külső szem többet lát?

Előadó: Bincze Bea nemzetközileg akkreditált coach, Business Coach Kft.

12.10–12.20 A szervezet, a munkatársak folyamatos fejlesztéséhez pénz is kell.  Indulnak a 100 %-os képzési, szervezetfejlesztési támogatások.

Előadó: Goda Szilárd ügyvezető igazgató, Versenyhajó Kft.

12.20–12.40 Munkaerőhiányos helyzetben hogyan lehet növekedni?

Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Kft.

12.40–12.45 Összegzés együtt

12.45–13.25 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.25–13.45 Új, 21. századi szervezeti modellek hazai méretekre szabva.  Nyerő formák, struktúrák, gondolkodásmód.

Előadó: Polló László szervezetfejlesztő, Effectsys

13.45–14.05 Szervezetfejlesztés vagy terápia?Gestalt ­ – mint a rendszerközpontú megközelítés ­– alkalmazása vállalatoknál.

Előadó: Stefany-Tóth Judit elnök, Gestalt Egyesület

14.05–14.25 A leadership vezetési stílus, gondolkodásmód magasiskolája: coaching-kultúra a szervezetekben.

Előadó: Ludvigh Károly ügyvezető igazgató, Stratego

14.25–14.45 A belső-, és a kifelé mutatott márka összefüggései, csapdái.

Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft., Mc Cann Erickson Budapest alapítója

14.45–15.05 Tudás? Fegyelem? Kompetencia? Az attitűd mindent visz, de hogyan befolyásolható?

Előadó: Békési Gábor MBA Vállalati Vitalitás Index fejlesztő – SPA Tudásbázis

15.00–16.00  Interaktív Fórum az előadókkal

Témák:

  • Miért nem használják a kkv-k a teljesítménymenedzsment eszköztárát?
  • Szervezeti fenntarthatóság.
  • Szervezeti hatékonyság optimalizálása mérhető módon.
  • Először a diagnózis, utána a terápia. 

Beszélgetőpartnerek: Patonai Ágnes, Ludvigh Károly, Békési Gábor, Stefany-Tóth Judit, Polló László, Serényi János, Bincze Bea

Az interaktív fórumot vezeti és a beszélgetést zárja: Borbély László

16.10–16.40 Üzleti kézfogó Moderált networking program a résztvevők számára.

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

_______________________________________________________________________________________

1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

_______________________________________________________________________________________

A KKV-AKADÉMIA  konferenciái 2017. II. félévben

3 konferenciára kedvezményes áron jelentkezhet!!!!

Szervezetfejlesztés – 2017 – Szeptember 21.  (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

Brandépítés – 2017 – Október 12. (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

EU-adatvédelmi rendelet – December 7. (csütörtök) – 14 000 Ft + áfa

A konferenciák szinapszisa a konferenciát megelőző öt héttel lesz elérhető!

 

3 konferenciára együttes regisztráció : 33.000 Ft + áfa

A kedvezményeket egy cégtől érkező minden regisztrált személy megkapja. Feltétel az egy napon, egyszerre, egy időintervallumban érkező regisztrálás!

FONTOS! 

Csomagajánlatunkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.

REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatai

 

Részvételi díj

1. A rendezvény részvételi díja 14.000 Ft+áfa.


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint fél éves digitális Piac & Profit üzleti magazin előfizetést és az előadások prezentációit.


gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

__________________________________



KKV-AKADÉMIA II. féléves csomagajánlata


 

3 konferenciára együttes regisztráció33.000 Ft + áfa

FONTOS! 

Csomagajánlatunkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani.

REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatainkra



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. szeptember 8-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. szeptember 8-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Rendező

Szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák

KATA!

aug
18

Élő videókonferencia konzultációval