Szervezetfejlesztés – 2017
Vállalati szervezet, ember, környezet, gondolkodásmód összhangban
2017. szeptember 21.
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Milyen a trendi, sikeres, rugalmas, fejlődőképes vállalat szervezete 2017-ben? Merre mutatnak a közösségi gondolkodásmóddal, rohamos technológiai váltásokkal, folyamatos innovációval, egyre magasabb szervezeti kultúrával rendelkező üzleti környezet elvárásai? A verseny erősödése, a piaci környezet gyors változása minden vállalatot arra kényszerít, hogy stratégiai feladatként kezelje a rugalmas, változóképes vállalati szervezet megteremtését és megtartását.
Szervezetfejlesztési szakembereknek, vállalatvezetőknek akik megosztják egymással tudásukat, tapasztalataikat. A résztvevők a vezetési gyakorlatba azonnal beépíthető ismereteket szerezhetnek.
A legfrissebb trendek praktikusan, azonnal hasznosíthatóan!
Tekintse meg a részletes, gazdag programot!
Szervezetfejlesztés – 2017
Vállalati szervezet, ember, környezet, gondolkodásmód összhangban
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Időpont: 2017. szeptember 21. 9.30 –16.00
Kötetlen beszélgetések, előadások, szakmai viták, dilemmák, válaszok
Keynote speaker: Borbély László
Program
Regisztráció 9.00–9.30
9.40–10.00 Kell-e nekem vállalati kultúra? Építsd tudatosan, 4 lépésben!
Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.
10.00–10.20 A jövő szervezetei. Egy új működési paradigma térhódítása itthon és külföldön.
Előadó: Toldi Zsuzsanna ügyvezető igazgató, Aquilone Training Szervezetfejlesztési Kft.
10.20–10.40 Változás vagy válság? Menedzselve előnnyé fordítható és az embereid helyben maradnak! Szervezetfejlesztési, vezetési tanácsok, praktikus ötletek kisméretű szervezetekre szabva.
Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető igazgató, p2m Consulting Kft.
10.40–11.00 A szervezet mint tér. A térben gondolkodás és létezés hatása az eredményességre.
Előadó: Ruzsa Ágota igazgató, SOL Intézet
11.00–11.10 Összegzés együtt
11.10–11.30 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.30–11.50 Praktikus szervezetfejlesztés – nagyvállalati gyakorlatok kkv-kra szabva.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető igazgató , xFLOWer Cégcsoport
11.50–12.10 Szervezetfejlesztés folyamatos tanulással. Külső szem többet lát?
Előadó: Bincze Bea nemzetközileg akkreditált coach, Business Coach Kft.
12.10–12.20 A szervezet, a munkatársak folyamatos fejlesztéséhez pénz is kell. Indulnak a 100 %-os képzési, szervezetfejlesztési támogatások.
Előadó: Goda Szilárd ügyvezető igazgató, Versenyhajó Kft.
12.20–12.40 Munkaerőhiányos helyzetben hogyan lehet növekedni?
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Kft.
12.40–12.45 Összegzés együtt
12.45–13.25 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
13.25–13.45 Új, 21. századi szervezeti modellek hazai méretekre szabva. Nyerő formák, struktúrák, gondolkodásmód.
Előadó: Polló László szervezetfejlesztő, Effectsys
13.45–14.05 Szervezetfejlesztés vagy terápia?Gestalt – mint a rendszerközpontú megközelítés – alkalmazása vállalatoknál.
Előadó: Stefany-Tóth Judit elnök, Gestalt Egyesület
14.05–14.25 A leadership vezetési stílus, gondolkodásmód magasiskolája: coaching-kultúra a szervezetekben.
Előadó: Ludvigh Károly ügyvezető igazgató, Stratego
14.25–14.45 A belső-, és a kifelé mutatott márka összefüggései, csapdái.
Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft., Mc Cann Erickson Budapest alapítója
14.45–15.05 Tudás? Fegyelem? Kompetencia? Az attitűd mindent visz, de hogyan befolyásolható?
Előadó: Békési Gábor MBA Vállalati Vitalitás Index fejlesztő – SPA Tudásbázis
15.00–16.00 Interaktív Fórum az előadókkal
Témák:
- Miért nem használják a kkv-k a teljesítménymenedzsment eszköztárát?
- Szervezeti fenntarthatóság.
- Szervezeti hatékonyság optimalizálása mérhető módon.
- Először a diagnózis, utána a terápia.
Beszélgetőpartnerek: Patonai Ágnes, Ludvigh Károly, Békési Gábor, Stefany-Tóth Judit, Polló László, Serényi János, Bincze Bea
Az interaktív fórumot vezeti és a beszélgetést zárja: Borbély László
16.10–16.40 Üzleti kézfogó Moderált networking program a résztvevők számára.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
További konferenciák
Pénz, de honnan? 2024 – Budapest
Választhatsz a vissza nem térítendő pályázatokból is!
2024. december 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.
Brandépítés 2025
A márka beszél helyetted!
2024. december 12.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégcsoport – A nyerő variáció!
Kockázat, öröklés, piacszerzés megoldva!
2024. december 5.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Egyesült Arab Emírségek és Omán
Üzleti fórum
2024. november 21.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2024 – Debrecen
Ősztől vissza nem térítendő pályázatok!
2024. november 14.
Debrecen, HBKIK Székház
Még 3 hibrid KKV-AKADÉMIA konferencia vár!
Még megéri előre regisztrálni!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.