Szervezetfejlesztés – 2017
Vállalati szervezet, ember, környezet, gondolkodásmód összhangban
2017. szeptember 21.
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Milyen a trendi, sikeres, rugalmas, fejlődőképes vállalat szervezete 2017-ben? Merre mutatnak a közösségi gondolkodásmóddal, rohamos technológiai váltásokkal, folyamatos innovációval, egyre magasabb szervezeti kultúrával rendelkező üzleti környezet elvárásai? A verseny erősödése, a piaci környezet gyors változása minden vállalatot arra kényszerít, hogy stratégiai feladatként kezelje a rugalmas, változóképes vállalati szervezet megteremtését és megtartását.
Szervezetfejlesztési szakembereknek, vállalatvezetőknek akik megosztják egymással tudásukat, tapasztalataikat. A résztvevők a vezetési gyakorlatba azonnal beépíthető ismereteket szerezhetnek.
A legfrissebb trendek praktikusan, azonnal hasznosíthatóan!
Tekintse meg a részletes, gazdag programot!

Szervezetfejlesztés – 2017
Vállalati szervezet, ember, környezet, gondolkodásmód összhangban
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
Időpont: 2017. szeptember 21. 9.30 –16.00
Kötetlen beszélgetések, előadások, szakmai viták, dilemmák, válaszok
Keynote speaker: Borbély László
Program
Regisztráció 9.00–9.30
9.40–10.00 Kell-e nekem vállalati kultúra? Építsd tudatosan, 4 lépésben!
Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.
10.00–10.20 A jövő szervezetei. Egy új működési paradigma térhódítása itthon és külföldön.
Előadó: Toldi Zsuzsanna ügyvezető igazgató, Aquilone Training Szervezetfejlesztési Kft.
10.20–10.40 Változás vagy válság? Menedzselve előnnyé fordítható és az embereid helyben maradnak! Szervezetfejlesztési, vezetési tanácsok, praktikus ötletek kisméretű szervezetekre szabva.
Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető igazgató, p2m Consulting Kft.
10.40–11.00 A szervezet mint tér. A térben gondolkodás és létezés hatása az eredményességre.
Előadó: Ruzsa Ágota igazgató, SOL Intézet
11.00–11.10 Összegzés együtt
11.10–11.30 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.30–11.50 Praktikus szervezetfejlesztés – nagyvállalati gyakorlatok kkv-kra szabva.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető igazgató , xFLOWer Cégcsoport
11.50–12.10 Szervezetfejlesztés folyamatos tanulással. Külső szem többet lát?
Előadó: Bincze Bea nemzetközileg akkreditált coach, Business Coach Kft.
12.10–12.20 A szervezet, a munkatársak folyamatos fejlesztéséhez pénz is kell. Indulnak a 100 %-os képzési, szervezetfejlesztési támogatások.
Előadó: Goda Szilárd ügyvezető igazgató, Versenyhajó Kft.
12.20–12.40 Munkaerőhiányos helyzetben hogyan lehet növekedni?
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Kft.
12.40–12.45 Összegzés együtt
12.45–13.25 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
13.25–13.45 Új, 21. századi szervezeti modellek hazai méretekre szabva. Nyerő formák, struktúrák, gondolkodásmód.
Előadó: Polló László szervezetfejlesztő, Effectsys
13.45–14.05 Szervezetfejlesztés vagy terápia?Gestalt – mint a rendszerközpontú megközelítés – alkalmazása vállalatoknál.
Előadó: Stefany-Tóth Judit elnök, Gestalt Egyesület
14.05–14.25 A leadership vezetési stílus, gondolkodásmód magasiskolája: coaching-kultúra a szervezetekben.
Előadó: Ludvigh Károly ügyvezető igazgató, Stratego
14.25–14.45 A belső-, és a kifelé mutatott márka összefüggései, csapdái.
Előadó: Serényi János ügyvezető igazgató, Értéktrend Kft., Mc Cann Erickson Budapest alapítója
14.45–15.05 Tudás? Fegyelem? Kompetencia? Az attitűd mindent visz, de hogyan befolyásolható?
Előadó: Békési Gábor MBA Vállalati Vitalitás Index fejlesztő – SPA Tudásbázis
15.00–16.00 Interaktív Fórum az előadókkal
Témák:
- Miért nem használják a kkv-k a teljesítménymenedzsment eszköztárát?
- Szervezeti fenntarthatóság.
- Szervezeti hatékonyság optimalizálása mérhető módon.
- Először a diagnózis, utána a terápia.
Beszélgetőpartnerek: Patonai Ágnes, Ludvigh Károly, Békési Gábor, Stefany-Tóth Judit, Polló László, Serényi János, Bincze Bea
Az interaktív fórumot vezeti és a beszélgetést zárja: Borbély László
16.10–16.40 Üzleti kézfogó Moderált networking program a résztvevők számára.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
További konferenciák
Biznisz az ingatlanban 2025
Szálljunk be a lakáspiacba!
2025. április 16.
Experience Center Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Start to Business
Adj 5 évet a sikernek!
2025. április 10.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99.

Pénz, de honnan? 2025 – Nyíregyháza
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. április 3.
Nyíregyháza, SZABKAM, Széchenyi u. 2.

Új befektetési irányok 2025
A cégvagyon legjobb helye!
2025. március 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.

KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.
