PÉNZ a túléléshez

Minden lehetőséget használjunk ki!

2020. június 11.

élő videókonferencia

Tematika nyomtatása

Gyors segítségre, pénzre van szükséged? Nem biztos, hogy mindent tudsz a pénzhez jutási lehetőségekről? Ezen a napon minden pénzforrást eléd rakunk, amit most igénybe vehetsz.  Biztosan van közöttük olyan, ami a te cégeden segít. Hallgasd végig és kérdezd meg az előadókat!

Számos cégmentő forráslehetőséget, finanszírozási programot, hitelfajtát, pályázatot, támogatási formát találtunk a kkv-k megmenekülésére, a veszteségek megállítására, a cég beindítására.  Éljünk vele!

A pénzek  felett rendelkezőktől első kézből tudhatsz meg mindent. A PÉNZ konferencián összeszedtük és részletesen bemutatjuk  az összes pénzszerzési és kedvező, vírusjárványra szabottan gyors és olcsó, támogatott forrásokat, konstrukciókat, könnyítéseket. Használjunk ki minden lehetőséget!

Várjuk a mikro-, a kis- és a középvállalatok tulajdonosait, döntéshozóit, akik minden pénzhez jutási lehetőséggel tisztában akarnak lenni azért, hogy a gazdasági világválságból sikeresen talpra álljanak.. Rengeteg, akár már másnap hasznosítható tudnivalót nyújtunk át ehhez a törekvésükhöz.

7 napig vissza is nézheted!

PÉNZ a túléléshez

Minden lehetőséget használjunk ki!

Élő videókonferencia

Időpont: 2020. június 11. csütörtök, 9.30–15.00

Helyszín: élő videókonferencia (utána még 6 napig visszanézhető)

Alacsony, 0-kamatozású hitelek minden nagyságrendű cégnek.

Fellazított EU-pályázati források, bármire és bármelyik térségben.

A likviditás megőrzése az életet jelenti. Használjunk ki minden segítséget!

p

Program

9.25–9.30 Moderátori felvezető

9.30–10.00 A vállalkozáspolitika kihívásai a járvány után.
Szepesi Balázs gazdaságfejlesztésért felelős helyettes államtitkár, ITM (Innovációs és Technológiai Minisztérium)

10.00–10.20 MNB- és MFB Hitel, Kötvény és Tőkeprogramok és  új Európai Uniós  hitelek a gazdaság újraindítására.
Aladics Sándor ügyvezető igazgató helyettes, OTP Business

10.20–10.40 Pályázati felhívások akár 70 %-os támogatással az egész ország területén! Mindent a hazai és az EU-s forrásokról.
Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

10.40–11.00

MNB Növekedési Hitelprogram Hajrá! Hogyan tudja segíteni a kkv-kat?
Kökény Roland  KKV Szegmens marketing vezető, K&H Bank Zrt.

11.00–11.20 Garantiqa Krízis Garanciaprogram. Az intézményi kezességvállalás szerepe a gazdaság újraindításában.
dr. Nagy Róbert üzleti vezérigazgató-helyettes, Garantiqa Hitelgarancia Zrt.

 11.20–11.50 Konzultáció az előadókkal, szünet

 

11.50–12.10 Az új Széchenyi Kártya hiteltermékek.
Opris Ildikó operatív igazgató, KAVOSZ Zrt.

12.10–12.30 A kutatás-fejlesztés mint pénzforrás.
dr. Legeza Dénes főosztályvezető, SZTNH

12.30–12.45 Hogyan, miből lehet vállalkozása innovatív? Országosan elérhető források  innovációs fejlesztéseikre.
Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

12.45–13.05 Válságkezelés tőkeágon. Fókuszban az egészségügy.
Tátrai Péter befektetési igazgató, Széchenyi Tőkealap-kezelő Zrt.

13.05–13.25 Az Eximbank Kárenyhítő hitele, fedezeti és biztosítási programja.
Szabó István Attila vezérigazgató-helyettes, Eximbank Zrt.

 

13.25–13.50 Konzultáció az előadókkal, szünet

p

13.50–14.10 Válsághelyzetben likviditás megoldása faktorálással.
Baltay Zsombor vezérigazgató, Csinos Tibor értékesítési igazgató, GF  Faktor Zrt.

14.10–14.40 Munkahely-megőrző támogatások, adócsökkentési lehetőségek, cash-flow-t javító adótervezési megoldások.
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

14.40–15.00 Hitelképesség vírus idején.
Farkas Mátyás vállalatfinanszírozási szakértő, Businesspower.hu.

Konzultáció az előadókkal

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

élő videókonferencia