Biznisz a virtuális térben
Lépjünk be az új valóságba!
Tedd virtuálissá az üzletedet, ahol csak tudod! A világjárvány eltüntette életünk minden területén a személyes érintkezést, kommunikációt. Az üzleti szektor rohamosan digitalizált, s fokozatos átvált a virtuális megoldásokra. Sokan már a virtuális térbe helyezték, amit lehetett: az üzletkötést, bankolást, ügyvitelt, kommunikációt, marketinget, vállalatirányítást, vásárlást, eladást, tanulást, képzést, HR-t, ügyfélkapcsolatot stb.
De ne csak a pandémia miatt cseréljük le vagy egészítsük ki a helyhez kötött működést a virtuálisra! Lássuk meg a hatalmas előnyeit is! A digitalizálással, automatizálással és a VR (virtuális valóság)-, AR (kiterjesztett valóság)- technológiákkal jelentősen kitágítható a szolgáltatási palettánk, óriási emberi és fizikai erőforrást szabadíthatunk fel, felgyorsíthatjuk az üzletkötéseket, megrendeléseket, hatékonyabbá tesszük a megbeszéléseket, rengeteg időt és költséget spórolunk meg.
A digitális és VR-technológia nagyságrendekkel növeli meg a vásárlói, felhasználói élményt. A virtuális térben ugyanis sokkal többet lehet egyszerre megmutatni, megélni, mint a fizikai világban.
Használjuk az új valóságot! Csak az a cég marad versenyben, amelyik a legkorszerűbb technológiákkal, a virtuális térbe teljesen vagy részben áttett működéssel lesz jelen a piacon. Ma már könnyen és olcsón beemelhetők a mindennapok bizniszébe a VR-technológiák. Tegyük meg minél hamarabb!
Biznisz a virtuális térben
Lépjünk be az új valóságba!
Időpont: Június 17. csütörtök 9.30–15.00 (aznap és még 6 napig nézhető)
Helyszín: Országos élő videókonferencia (mobilon, tableten, PC-n követhető)
Használjuk ki a virtuális térben működés előnyeit! Másként lemaradunk!
Nagyságrendekkel növelhető az ügyfélélmény, felgyorsul az üzlet!
Nem pénz kérdése a valós és virtuális világ eredményes összekötése!
p
A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető!
p
Program
9.00– Regisztráció a videóközvetítési felületre jelszóval aznap és még 6 napig
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető
9.35–10.00 A valóság virtuális leképezése. Így találkozunk a szép új világban!
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft.
10.00–10.25 Kiterjesztett valóság? Virtuális valóság? Milyen eszközöket és platformokat használhatsz már most a virtuális üzlethez?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.
10.25–10.45 Bankolás, pénzügyek intézése, pénzügyi folyamataink irányítása időigény nélkül.
Mózes Tamás, kkv szegmens menedzser, K&H Bank
10.45–11.05 Ügyfélszolgálat felsőfokon. Kommunikáció az online térben hibrid munkarendben.
Gombár György ügyvezető, Avaya Magyarország Kft.
11.05–11.25 B2B. Ésszel csapjunk a digitális lecsóba! Pontosan mire van nekünk és mire van az ügyfélnek szüksége?
Gyimesi Laci márkatanácsadó, Brandesfiú, brandesfiu.hu
11.25–11.50 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.50–12.15 Szükségből előny. A digitális csatorna egyik napról a másikra kizárólagossá vált. Az Euronics tapasztalatai és tanulságai.
Fazekas Bálint ügyvezető, Euronics
12.15–12.40 Értékeink az erősségeink a virtuális térben is. Egy offline szervezet online tapasztalatai.
Lakatosné Lukács Zsuzsanna elnök, SEED Kisvállalkozásfejlesztési Alapítvány
12.40-13.00 Szoftverrobotok az emberek szolgálatában. Érted dolgoznak, nélküled!
Nagy-Imecs Péter ügyvezető, Goodroid-Goodwill Srl, Kolozsvár
13.00–13.20 Mérd, értsd, változtass! Az ember és szoftver az adatvezérelt vállalatvezetés hajnalán.
Nagy Eszter ügyvezető igazgató, Crosssec Solutions Kft.
p
13.20–13.40 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
13.40–14.05 A kriptopénzzel történő fizetés jelene és jövője a gyakorlatban.
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.
14.05–14.30 Milyen a profi online tárgyalástechnika? 5 tipp a digitális testbeszéd elsajátítására.
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)
14.30–14.55 Az ember az email cím mögött. Ügyfélközpontú email marketingben rejlő lehetőségek a pandémia után is.
Párkányi Anna hírlevél és automatizálás divízió vezető, HD marketing,
14.55– Konferencia visszanézése és előadókkal konzultáció további 6 napon keresztül.
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
Országos élő videókonferencia.
További konferenciák
Munkaerő-piaci trendek
Felkészülés a hullámvasútra!
2024. október 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás
Van az a pénz!
2024. október 10.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2024
Remény az üzleti szereplőkben!
2024. október 3.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum
Pénz, de honnan? 2024 – Székesfehérvár
Ősztől végre lesz vissza nem térítendő!
2024. szeptember 26.
Gazdaság Háza, Hosszúsétatér 4-6.
Human & Technology
Válts technológiavezérelt cégszervezetre!
2024. szeptember 19.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Social Media 2025
Ahol az AI-trend születik!
2024. szeptember 12.
Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.
Ősszel 8 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29 %kedvezmény!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.