Adógazdálkodás okosan!

Miért fizetünk többet, ha a kevesebb is szabályos?

2021. november 4.

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (Szentmihályi út 171. 3. emelet.)

Tematika nyomtatása

A magyar adórendszer az egyik legbonyolultabb a világon, de éppen ezért nagyon sok adómegtakarítási lehetőséget rejt magában. Törődjünk többet az adótervezéssel! Ha előre gondolkodunk, még a kisebb cégek is sok milliót takaríthatnak meg. Bárhol keres: a társasági és adózási formákban, az adókedvezményekben, levonási lehetőségekben, cégvariációkban, TAO-támogatásokban, tevékenységekhez kötött könnyítésekben, béren kívüli juttatásokban, kapcsolt vállalkozásokban, a vagyon biztonságba helyezésénél stb. akár 10-20 % adómegtakarítást érhet el. Rengeteg új megközelítéssel, ötlettel készültek a kiváló hazai adószakértőink!   
Időben készüljünk fel a jövő évre! Nagy gondok elé állítja a munkáltatókat a minimálbér-emelés és a fiatalok és gyereket nevelő szülők szja-visszatérítése, -mentessége generálta bérfeszültség és költségnövekedés. Kompenzálja-e a kormány és mennyivel a terheket?  

Várjuk a kis- és középvállalatok döntéshozóit, pénzügyi, számviteli vezetőit, akik már felismerték az adógazdálkodás, -tervezés, -optimalizálás hatalmas lehetőségeit, és szívesen hallgatnának hasznos tanácsokat, mire figyeljenek, hogy minél több pénz maradjon a cégnél fejlődésre, növekedésre. 

Adógazdálkodás okosan! 

Miért fizetünk többet, ha a kevesebb is szabályos? 

 

Időpont: 2021. november 4.  9.30–16.00

Helyszín: Budapest,  Experience Center és Konferenciaközpont. (Szentmihályi út 171. 3. emelet.)

Részvételi feltételek: helyszínen és távolról és mindkettőn 

 

Sok-sok milliót spórolhatunk az adófizetésnél, ha élünk a lehetőségekkel! 

Kiváló szakértőink sok variációval és ötlettel segítenek a gondolkodásban!  

Novemberben már a NAV készítheti az áfa-bevallásokat. Élsz vele?

p

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!

Siessen a hely foglalásával, a létszám korlátozott!

Helyszínen kívül választhatja a videóközvetítést vagy mindkettőt!

p

Program

9.00– Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítésre

9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető bevezetője

9.35–10.00 Milyen új adókönnyítésekre számíthatunk a jövő évtől? A minimálbér és garantált bérminimum növelése miatt mennyivel csökkenti a kormány a munkáltatók terheit?
Besesek Botond adószabályozásért felelős helyettes államtitkár
10.00–10.10 Azonnali kérdések és válaszok

10.10–10.35 Az adótervezés biztonsági és anyagi hozadéka. Rengeteg adómegtakarítási lehetőség rejlik a hazai adórendszerben és társasági formákban. Mikor melyik az előnyösebb?
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.
10.35–10.45 Azonnali kérdések és válaszok

10.45–11.05 Mit csináljunk, ha kopogtat a NAV? Adóvizsgálat a gyakorlatban.
Barta Péter ügyvéd, adótanácsadó, Jalsovszky Ügyvédi Iroda
11.05–11.15 Azonnali kérdések és válaszok

11.15–11.40 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal.

11.40–12.00 Más országok, más adózási rendszerek. Mire figyeljünk nemzetközi környezetben? Jó tanácsok a külpiacon lévőknek.
Magyar Csaba LL.M, TEP, managing partner, Crystal Worldwide Law Firm
12.00–12.10 Azonnali kérdések és válaszok

12.10–12.35 Novemberben már a NAV készítheti a havi áfás társaságok áfa-bevallását? Milyen mizériák várhatóak?
Harkai István elnök, Minősített Könyvelők Egyesülete
12.35–12.45 Azonnali kérdések és válaszok

12.45–13.05 Értékes adóforintok és támogatások a kutatás-fejlesztéssel foglalkozó vállalkozásoknak.
Kuslics Judit
, a Kutatás-fejlesztési és Innovációs Osztály osztályvezető-helyettese, SZTNH
13.05–13.15 Azonnali kérdések és válaszok

13.15­–13.45 Ebédszünet. Személyes konzultáció az előadókkal.

13.45–14.05 Milyen béren kívüli juttatásokat preferálnak a cégek? Miért?
Király Ágnes 
ügyvezető, TOP Cafeteria Kft.
14.05-14.15 Azonnali kérdések és válaszok

14.15–14.40 Adóoptimalizálás és a józan ész.
Kovács Attila vezető ügyvéd, Dean & St. Üzleti Tanácsadó Iroda,
14.40–14.50 Azonnali kérdések és válaszok

14.50–15.10 Személyes konzultáció az előadókkal.

15.00–16.00 Grátisz networking program a helyszínen résztvevőknek

Tájékoztató a Networking programról:

Szabadon választott Networking Program a konferencia résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

 

A helyszínre kérjük, hozza magával a védettséget igazoló okmányát!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont (Szentmihályi út 171. 3. emelet.)