Munkaerő – 2020. Újraértelmezve!

A home-office diadala

2020. október 1.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)

Tematika nyomtatása

Idén a munkaerő konferencia fókuszában a home-office diadala és az Y- és Z-generációk integrálásának feladata áll.

Hittük volna még év elején, hogy a súlyos munkaerőhiányból egy csapásra  munkaerő-felesleg, csökkentett munkaidő, elbocsátási kényszer lesz?  S már nem kell félni attól, hogy elhagynak a legjobb dolgozóid, mert máshol több bért kapnak?  Egy biztos: a vírus jön-megy, de a home-office marad. Rohamtempóban folytatódik a digitalizáltság erősítése, emiatt a cégszervezetek átszabása. Új otthoni cafeteria- és béren kívüli juttatási megoldások születnek, s készül a távmunka újszabályozása.  A munkaerő-felesleggel szemben megjelent a digitális virtuózok, az Y- és Z-generáció iránti tömeges munkaerőigény. Más kultúrájuk, motivációik miatt beintegrálásuk új vezetői, HR-es képességeket igényel.

Gigászi feladatok előtt a cégek: egyszerre kell a működőképességet és az újrakezdést garantáló tudással rendelkező munkaerőt megtartani és a nélkülözhetetlenné vált digitális virtuózokat, az Y- és Z- generációt motiválttá tenni.

Várjuk azokat a kkv-vezetőket, akiknek nagy kihívást jelent a munkaerőprobléma megoldása, s keresik a működőképesség alapjait megszilárdító új megoldásokat, módszereket. Szakértő előadóink sok javaslattal, tanáccsal és a gyakorlat szülte kreatív megoldásokkal készülnek.

Munkaerő – 2020. Újraértelmezve!

A home-office diadala

Munkáltatók Országos Tanácskozása

 

Időpont: 2020. október 1. csütörtök, 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (helyszíni vagy videófelvétel)

A vírus jön-megy, a home-office marad. Új távmunkaszabályok.

Otthoni munkavégzéshez kreatív cafeteria és bérezési megoldások

Az Y- és Z-generáció digitális virtuozitása nélkül már nem megy a céged?

 

 Választhatsz helyszín és videónézés között.

Figyelem! A helyszínre jövők számára minden vírusbiztonsági előírást betartunk – egymástól távol ülés, kötelező maszkhasználat, fertőtlenítés.

P

Program

9.00–  Regisztráció 

9.30–10.00 Munkaerő-megtartás és a digitális képzettségűek foglalkoztatásának támogatása 2020-ban.
Hágen Tímea Katalin főosztályvezető, Információs és Technológiai Minisztérium Foglalkoztatási Szolgálat

10.00–10.25 A munkaadók tévhite az  Y- és Z-generációs munkavállalókról. Mindketten mást várnak el a másiktól.
Zsabka Zsolt alelnökBKIK (Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara)

10.25–10.50 Változtassuk meg gyökeresen a cég HR-technikáit és módszereit!
Szűts Ildikó elnök, OHE

10.50–11.20 Új távmunka-szabályozás. Ki fizeti az otthoni villanyszámlát és a biztosítást?
Dr. Gera Dániel ügyvéd, munkajogi csoportvezető, Schönherr Hetényi Ügyvédi Iroda

 

11.20–11.50. Konzultáció az előadókkal, kávészünet

 

11.50–12.15 Vírusálló pénztárak. Digitalizációs kihívások
Dr. Kravalik Gábor főtitkár, ÖPOSZ

12.15–12.40 Karanténtörténetek egy generációs kommandós szemével.
Századosné Lerf Andrea
 Employer Branding és CSR szakértő, Egis Gyógyszergyár

12.40–13.05 Kompetencia dolorosa – vezetés pandémia időkben. Motivációs eszköztár újratöltve!
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

13.05–13.30 Jön a Z generáció! – Kik ők és mit akarnak? Gondolatébresztő HR-eseknek
Varga István László digitalizációért felelős igazgató, és Varga Bonifác Péter ügyvezető, Manta Digitál Marketing.

 

13.30–14.00 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

pp

14.00–14.25 Objektív teljesítményértékelés és kontrolling a home office-ban. Olcsóbb vagy drágább?
Dr. Forgács Tamás elnök, Magyar Távmunka Szövetség

14.25–14.50 Miért tartják meg a home-office-t a cégek? Béremelés nincs napirenden.
Kökény Roland kkv-szegmens marketing főosztályvezető, K&H

14.50–15.10  #Ittvagyunkegymásnak – Munkavállalói élmény és közösség home office-ban.
Müller Diána,
 a Telenor Magyarország Zrt. szervezetfejlesztési vezetője 

15.10–15.30 Az otthoni munkavégzés pszichés hatásai.
Szatmáriné Balogh Mária munka és szervezet szakpszichológus, Convictus-Consult Kft.

 

15.30–15.50 Konzultáció az előadókkal

Részvétei díjak (helyszín és videóközvetítés)

1. Helyszínen részvétel regisztrációs díja: 14 000 Ft + áfa

A konferencia helyszínén résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvételt a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések),
  • az elhangzott előadások prezentációinak letöltését (melyek közzétételét az előadó engedélyezi),
  • frissítők, szendvicsebéd fogyasztását.

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

2. Élő videókonferencián részvétel távolról regisztrációs díja: 16 000 Ft + áfa

Az élő videókonferencia résztvevőinek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • az élő konferenciába videóközvetítésen keresztüli bekapcsolódást egyéni jelszóval,
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését,
  • telefonos segítséget a bekapcsolódás technikai problémáinak megoldásához.

A részvételi díj tartalmazza a videótechnika egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk.

FONTOS!

Vírusjárvány miatti tiltás esetén a helyszíni konferenciákra jelentkezők is élő videókonferencia-szolgáltatást kapnak! A cateringszolgáltatást a közvetítéshez hozzáférés technikai díja váltja fel. Az adott helyzetben a konferenciák napját Rendező módosíthatja. 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. (vagy videóközvetítés)