Ügyfélélmény – 2018

Szeresd az ügyfeledet!

2018. október 3.

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Tematika nyomtatása

A cél nem változik. Csak annak elérési útvonala. Az üzleti eredmény növeléséhez vezető út kiindulópontja ma nem lehet más, mint az ügyfélélmény növelése.

Kikerülhetetlen trendek:

  • A közeljövő versenyképességet meghatározó tényezője a felhasználói élmény!
  • A digitális alapon integrált reklámozási, ügyfélkapcsolati lánc a nyerő.
  • Az online és offline ügyfélcsatornák egymásba nyitása hozza ma a legnagyobb sikert!
  • A vásárló követésének legeredményesebb módja az összes ügyfélszolgálati csatorna mátrix-szerű összekötése, kommunikációja, adatgyűjtése.
  • Korosztályokként más-más módszerrel, de az áruval történő személyes találkozás igénye minden ügyfélnél közös.
  • A cél marad: Felhasználói élmény növelése – ebből eredő lojalitás kialakulása – üzleti eredmény növekedése.

Networkingre külön regisztráció, csökkentett árral!

A legfrissebb trendekről a legjobbaktól! Gazdag program!

Tudnod kell az ügyfél követésének legsikeresebb gyakorlatairól!

 

Program

8.30–9.00 Regisztráció

9.10–9.30 Az új generációs ügyfélélmény.
Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor

9.30–9.50 Trendek 2018. Élményszerzés technológiai alapon?
Előadó: Mózes István ügyvezető partner, ClientFirst Consulting Kft.

9.50–10.10 Az ügyfélélmény az új marketing! A mindent átható, új szemléletmód.
Előadó: Kováts Péter business consulting director, G2Mglobal

10.10–10.30 2 az 1-ben. Személyes márka- és ügyfélélmény-növelés egyszerre.
Előadó: Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.

10.30–10.50 Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Emeld az ügyfélélményt cégstratégiai szintre!
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.

 10.50–11.15  Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.15–11.35 Adjunk többet, mint amit várnak…. egy banktól.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketing igazgató, K&H Bank Zrt.

11.35–11.55 Hogyan teremtsünk értéket az ügyfelek számára a tőlük kapott adatok segítségével?
Előadó: Huszics György, a DIMSZ elnöke, a Crane ügyvezetője

11.55–12.15 Hogyan érjük el, hogy az értékesítők szeressék az ügyfeleket?
Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, MOST (Master of Sales Training), DAS szerződött partner

12.15–12.30 Az ügyfélkezelés alapja a szervezettség.  Elérni a mágikus WOW-hatást.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Kft.

12.30–12.50 Hibamentes ügyfélkezeléshez folyamatszervezés.
Előadó: Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.

12.50–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.40–14.00 A vásárló szereti megérinteni az árut. Új divat: offline és online vevőkapcsolat együtt.
Előadó: Rajz Gabriella ügyfélkapcsolati csapat vezetője, Shoprenter

14.00–14.20 Ügyfelekről adatok szerzése, elemzése. E nélkül nem megy!
Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Kft.

14.20–14.40 A sikeres hibaelhárítás, panaszkezelés.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.

14.40–14.55 Hűséges vásárlók az összes értékesítési csatornán. Omnichannel ügyfélélmény mobilshop-applikációval.
Előadó: Máriás Zsigmond ügyvezető, LogiNet Systems Kft.

14.55–15.15 A korszerű digitális ügyfélszolgálat. A nélkülözhetetlen chatboton túl.
Előadó: Tornai István ügyvezető, Areté Marketing

15.15–15.35 A szeretet kommunikációja, avagy 5 tipp, amivel sikeresen megtartható a meglévő ügyfelünk és mágnesként vonzódnak be az új partnerek.
Előadó: Kocsis Zoltán kreatív grafikai szakértő, Idea Fontana Kft.

15.35–15.55 Konzultáció az előadókkal

15.55–17.00 Networking különprogram

Részvételi díj

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja earlybird kedvezménnyel 14 000 Ft + áfa helyett 12 000 Ft + áfa

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

    • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
    • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
    • frissítők, kávészünet, ebéd
    • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Ma utoljára kedvezményes áron! Siessen a regisztrációval! 

Különprogram: Piac & Profit Networking

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

    • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
    • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
    • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
    • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
    • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
    • Kizárólag az Ügyfélélmény – 2018 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
    • Külön, csak a Piac & Profit Networking programra regisztrációt nem fogadunk.
    • A konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni! (Eltérő jelentkezés esetén a konferencia@ppkonferencia.hu emailcímre írjon!)

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

PIAC & PROFIT NETWORKING KÜLÖN PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

A Piac & Profit Networking részvételi díja: 6 000 Ft + áfa

(a konferenciára külön, valamint a Networking programra és konferenciára együtt)

Részvételi feltételek

    1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
    2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
    3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
    4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. szeptember 21. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
    6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
    7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.

Lemondási feltételek

    1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
    2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
      A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
      e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

1148 Budapest, Örs vezér tere 24.