Ügyfélélmény – 2018
Szeresd az ügyfeledet!
2018. október 3.
Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
A cél nem változik. Csak annak elérési útvonala. Az üzleti eredmény növeléséhez vezető út kiindulópontja ma nem lehet más, mint az ügyfélélmény növelése.
Kikerülhetetlen trendek:
- A közeljövő versenyképességet meghatározó tényezője a felhasználói élmény!
- A digitális alapon integrált reklámozási, ügyfélkapcsolati lánc a nyerő.
- Az online és offline ügyfélcsatornák egymásba nyitása hozza ma a legnagyobb sikert!
- A vásárló követésének legeredményesebb módja az összes ügyfélszolgálati csatorna mátrix-szerű összekötése, kommunikációja, adatgyűjtése.
- Korosztályokként más-más módszerrel, de az áruval történő személyes találkozás igénye minden ügyfélnél közös.
- A cél marad: Felhasználói élmény növelése – ebből eredő lojalitás kialakulása – üzleti eredmény növekedése.
Networkingre külön regisztráció, csökkentett árral!
A legfrissebb trendekről a legjobbaktól! Gazdag program!
Tudnod kell az ügyfél követésének legsikeresebb gyakorlatairól!
Program
8.30–9.00 Regisztráció
9.10–9.30 Az új generációs ügyfélélmény.
Előadó: Szabó Csaba vezérigazgató, Develor
9.30–9.50 Trendek 2018. Élményszerzés technológiai alapon?
Előadó: Mózes István ügyvezető partner, ClientFirst Consulting Kft.
9.50–10.10 Az ügyfélélmény az új marketing! A mindent átható, új szemléletmód.
Előadó: Kováts Péter business consulting director, G2Mglobal
10.10–10.30 2 az 1-ben. Személyes márka- és ügyfélélmény-növelés egyszerre.
Előadó: Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.
10.30–10.50 Vevőket vagy rajongókat szeretnél? Emeld az ügyfélélményt cégstratégiai szintre!
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.
10.50–11.15 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.15–11.35 Adjunk többet, mint amit várnak…. egy banktól.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketing igazgató, K&H Bank Zrt.
11.35–11.55 Hogyan teremtsünk értéket az ügyfelek számára a tőlük kapott adatok segítségével?
Előadó: Huszics György, a DIMSZ elnöke, a Crane ügyvezetője
11.55–12.15 Hogyan érjük el, hogy az értékesítők szeressék az ügyfeleket?
Előadó: Bíró Nóra értékesítési tréner, MOST (Master of Sales Training), DAS szerződött partner
12.15–12.30 Az ügyfélkezelés alapja a szervezettség. Elérni a mágikus WOW-hatást.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Kft.
12.30–12.50 Hibamentes ügyfélkezeléshez folyamatszervezés.
Előadó: Varró Norbert ügyvezető, Resultator Kft.
12.50–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebéd
13.40–14.00 A vásárló szereti megérinteni az árut. Új divat: offline és online vevőkapcsolat együtt.
Előadó: Rajz Gabriella ügyfélkapcsolati csapat vezetője, Shoprenter
14.00–14.20 Ügyfelekről adatok szerzése, elemzése. E nélkül nem megy!
Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélkapcsolati menedzser, Opten Kft.
14.20–14.40 A sikeres hibaelhárítás, panaszkezelés.
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll Kft.
14.40–14.55 Hűséges vásárlók az összes értékesítési csatornán. Omnichannel ügyfélélmény mobilshop-applikációval.
Előadó: Máriás Zsigmond ügyvezető, LogiNet Systems Kft.
14.55–15.15 A korszerű digitális ügyfélszolgálat. A nélkülözhetetlen chatboton túl.
Előadó: Tornai István ügyvezető, Areté Marketing
15.15–15.35 A szeretet kommunikációja, avagy 5 tipp, amivel sikeresen megtartható a meglévő ügyfelünk és mágnesként vonzódnak be az új partnerek.
Előadó: Kocsis Zoltán kreatív grafikai szakértő, Idea Fontana Kft.
15.35–15.55 Konzultáció az előadókkal
15.55–17.00 Networking különprogram
Részvételi díj
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja earlybird kedvezménnyel 14 000 Ft + áfa helyett 12 000 Ft + áfa
A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:
-
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
-
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
-
- frissítők, kávészünet, ebéd
-
- féléves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Ma utoljára kedvezményes áron! Siessen a regisztrációval!
Különprogram: Piac & Profit Networking
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
-
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
-
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
-
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
-
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
-
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
-
- Kizárólag az Ügyfélélmény – 2018 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
-
- Külön, csak a Piac & Profit Networking programra regisztrációt nem fogadunk.
-
- A konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni! (Eltérő jelentkezés esetén a konferencia@ppkonferencia.hu emailcímre írjon!)
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár hatodik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
PIAC & PROFIT NETWORKING KÜLÖN PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI
A Piac & Profit Networking részvételi díja: 6 000 Ft + áfa
(a konferenciára külön, valamint a Networking programra és konferenciára együtt)
Részvételi feltételek
-
- A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
- A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
- Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
- Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. szeptember 21. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
- Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
- Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.
Lemondási feltételek
-
- A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
- Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze! - Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu
1148 Budapest, Örs vezér tere 24.
További konferenciák
Munkaerő-piaci trendek
Felkészülés a hullámvasútra!
2024. október 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás
Van az a pénz!
2024. október 10.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2024
Remény az üzleti szereplőkben!
2024. október 3.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum
Pénz, de honnan? 2024 – Székesfehérvár
Ősztől végre lesz vissza nem térítendő!
2024. szeptember 26.
Gazdaság Háza, Hosszúsétatér 4-6.
Human & Technology
Válts technológiavezérelt cégszervezetre!
2024. szeptember 19.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Social Media 2025
Ahol az AI-trend születik!
2024. szeptember 12.
Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.
Ősszel 8 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29 %kedvezmény!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.