Cseréld le a drágát!

Az energiafüggőség ellenszerei

2024. május 16.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Főszereplő lett a cégek életében az energia. Megtanultunk spórolni a villannyal, a benzinnel és a gázzal. A fejlesztési pénzeket pedig az elmúlt években épületek, gépek, berendezések és fűtési-hűtési rendszerek korszerűsítésére fordítottuk.

Még jó pár évig prioritást fog élvezni a cégek stratégiájában a drága és környezetszennyező energiák lecserélése olcsó, és lehetőleg saját termelésűre. És az energiapazarlás megfogására odafigyeléssel.

Az üzleti szektor kínálati piaca is ráállt az új igényekre. Dömping várható az energiakiváltást, épületek korszerűsítését eredményező újabbnál újabb megoldásokból.

Az energiarendszerek korszerűsítéséhez, a technológiaváltáshoz azonban pénz kell. Lesz-e a közeljövőben erre sokkal több támogatott, kedvezményes forrás a kkv-k számára?

Mi éri meg jobban és kinek? Saját céges naperőmű, vagy a geotermikus energia, vagy a hőszivattyús megoldás? Új, korszerű, fenntartható energetikájú épületbe költözzünk vagy újítsuk fel a régit? Mennyit foghatunk a szigeteléssel, a nyílászárókkal, a szellőztetőkkel?

Hogyan spórolhatunk a legtöbbet az energián? Ezekre a kérdésekre válaszolnak előadóink számokkal, új megoldásokkal, fejlesztési pénzszerzési lehetőségekkel, jó tanácsokkal.

Stratégiai és gyakorlati szintű megoldásokkal várjuk a termelő, szolgáltató vállalatok, vállalkozások vezetőit, energetikai felelőseit, fejlesztési vezetőit. S várjuk az építőipari, építőanyag-ipari, energetikai berendezéseket, technológiákat gyártó és forgalmazó cégeket, az épületek és berendezések korszerűsítésével foglalkozókat és az energetikai tanácsadókat.

(

Earlybird-kedvezményes regisztráció május 1-ig!

Cseréld le a drágát!

Az energiafüggőség ellenszerei

Konferencia-workshop

 

Időpont: 2024. május 16. csütörtök, 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: május 17. 12 órától május 26.-ig

 

Drága és még környezetszennyező is? Lépjünk ki ebből a csapdából!

Energiafüggőség helyett válaszd az önellátó rendszereket! Melyiket?

Energiakiváltásban, épületkorszerűsítésben a megoldás. Válassz jobbat!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

9.00-tól Regisztráció a helyszínen.

Regisztráció videómegtekintésre: május 17. 12. órától május 26-ig jelszóval

9.30–9.40 Moderátor felvezetője

9.40–10.05 Szabadulás az energiafüggőségtől. Hogyan lehet gúzsba kötve szépen táncolni?
Dinya László professzor emeritus, MATE

10.05–10.25 Kedvezményes, támogatott pénzforrások az energetikai rendszerek korszerűsítésére, energiahatékonyságra vállalkozásoknak.
Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

10.25–10.40 Bemutatkozó
Energiamenedzsment A-tól Z-ig. Komplexitásban az erő.
Cseri Petra
junior energetikai mérnök, Bors Kristóf sales menedzser, ENCO Energy Kft.

10.40–11. 00 Bemutatkozó
Az áram ára – energiaköltség-csökkentési lehetőségek bemutatása esettanulmányokon keresztül.
Resperger Róbert független energiakereskedelmi szakértő, pénzügyi elemző

11.00–11.20 Bemutatkozó
Klíma- és légtechnika nagy rendszerekben.
Columbus Klíma egyeztetés alatt
(P

11.20–11.40 Kávészünet, konzultáció az előadókkal


11.40–12.05
Napenergia-piaci helyzetkép Magyarországon – tények és lehetőségek.
Kiss Ernő elnök, Magyar Napelem és Napkollektor Szövetség

12.05–12.25 Bemutatkozó
A termelők és gyártók körében népszerű energiaellátó rendszerek. Nap és szél.
Micskei Mariann operatív igazgató, GoodWill Energy Zrt.

12.25–12.40 Bemutatkozó
Mekkora napelemrendszert és energiatárolót éri meg telepíttetnem? Mennyi idő alatt fog megtérülni?
Kovács Zsolt energiaoptimalizálási tanácsadó, OptEnergy Megoldások Kft.

12.40–13.00 Bemutatkozó
Az e-autóflotta hatékonysági paraméterei.
E.On egyeztetés alatt

13.00–13.15 Bemutatkozó
Energiatárolás intelligens hőakkumulátorokkal.
Kakas József ügyvezető, Heatventors
(P)

13.15–13.50 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal


13.50–14.00 Bemutatkozó
Okos épületautomatizációs megoldások ipari és lakókörnyezetben.
Yabune Solution Kft. egyeztetés alatt

14.00–14.20 Bemutatkozó
Az energiahatékonyság szükséges, de hogyan, és mi kell még?
Kelemen Viktor
 District Fenntarthatósági Üzletfejlesztési Igazgató, Bureau Veritas Magyarország Kft.

14.20–14.45 Trendek az energetikában. Fejlődési irányok, amiket érdemes követni.
Hetesi Zsolt 
tudományos főmunkatárs, NKE

14.45–15.10 Építőanyagban a megoldás az energiaspórolásra.
Kárpáti József környezettudatos építés tanácsadó, ügyvezető, Készház Menedzser Kft.

15.10–15.30 ABP, azaz ablakon bedobott pénz. Tagvállalatok támogatása egy közhasznú szervezet eszközeivel.
Ódor Erzsébet elnök, KÖVET Egyesület


15.3015.45 Konzultáció az előadókkal


15.50–16.30 Networking Különprogram


Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

5 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek

1. Cseréld le a drágát! - Helyszínen személyes részvétel

2. Cseréld le a drágát! - Távoli részvétel (videóközvetítés)

3. Cseréld le a drágát! - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

1. Cseréld le a drágát! - Helyszínen személyes részvétel

Regisztrációs díj:

Earlybird kedvezményes díj:

15500 Ft + áfa

13500 Ft + áfa

Grátisz!

Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel.
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
Jegy vásárlás

2. Cseréld le a drágát! - Távoli részvétel (videóközvetítés)

Regisztrációs díj:

Earlybird kedvezményes díj:

17500 Ft + áfa

15500 Ft + áfa

Grátisz!

A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.
  • Az elhangzott előadások prezentációi (melyek átadását a résztvevőknek az előadó engedélyezi) már a jelszóval bejelentkezés (12 óra) előtt letölthetővé válnak.
  • Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre, és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez

A részvételi díj tartalmazza a videófilmszerkesztés és -közvetítés egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!

Jegy vásárlás

3. Cseréld le a drágát! - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

Regisztrációs díj:

Earlybird kedvezményes díj:

23500 Ft + áfa

21500 Ft + áfa

Grátisz!

Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.

­A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció. Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel.
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt.
  • Az élő konferencia utáni napon 12 órától és még további 9 napon keresztül (benne 2 hétvége) a szerkesztett konferenciavideó jelszóval bármennyiszer megnézhető.
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.

A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint tartalmazza a videófilmgyártás technikai költségét.

Jegy vásárlás