Profitot csak felelősen!

Tedd próbára céged az ESG-megmérettetésen!

2023. május 18.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Az SDG a fenntartható fejlődés 17 céljának rövidítése. A 2015-ben a világ nemzetei által megfogalmazott célokkal megkongattuk a vészharangokat.  De a nemzetek gazdaságai nem valósították meg az ígéreteiket. Kevés valódi tettel, s még több zöldre mosás marketinggel fedte le sok cég a fenntarthatatlan működését. 

A befektetők józan felismerése kellett ahhoz, hogy egyre többen észre vegyék: a jövő befektetési iránya az igazán felelős és zöld cég. A befektetők, hitelezők kedvenc finanszírozási iránya lett a hosszú távon óriási haszonnal járó, mind a befektető, mind a társadalom, mind a természet javára tekintettel levő cég, projekt.   

Nagyságrendekkel többet ér ma már egy fenntarthatóság útját járó, s így profitot termelő cég  a többinél. 

S ezt egzaktul be is kell bizonyítani az EU által megalkotott ESG-mérőrendszer használásával. A befektetők, hitelezők, a munkataársak és az üzleti partnerek is elvárják tőlünk.  

Nincs más út! A cégnek be kell építenie a működésébe a fenntartható fejlődést, a felelős profitszemléletet.  

Az EU 2024-től a nagyobb vállalatoknak (több mint 50 ezer) már évenként kötelező közzétételt írt elő az ESG szempontrendszer alapján mérve.  

Ezt elfogadhatóan csak akkor tudják teljesíteni, ha az üzleti partnereik is megfelelnek a fenntarthatósági elvárásoknak.  

A kör bezárult. Még ebben az évben lépnie kell minden kis és nagyvállalatnak, ha piaci tényezők akarnak maradni!  

A számok beszédesek. Cégértéknövelő lett a felelős üzletvitel.  

Hogyan lehet mérni az igazságos gazdasági növekedést? 

Hogyan lehet egzaktan bizonyítani a nem pénzügyi ESG (környezet, társadalom, irányítás) eredményeket?     

Ideje elkezdeni a felkészülést és növelni céged értékét!   

Várjuk a felelős vállalatokat, akik a profittermelést már a környezet, a társadalom érdekeivel összhangban szeretnék megvalósítani és ezért a vállalat irányítását is át szeretnék hangolni. Mindezt úgy, hogy a cégük hosszú távon fennmaradjon és értéke növekedjen. Előadóink megmutatják, merre és hogyan induljunk el, akár kötelezően előírt normákat betartva, akár önkéntes alapon.

Profitot csak felelősen!

Tedd próbára céged az ESG-megmérettetésen!

 

Időpont: 2023. május 18. 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet.

Távolról résztvevőknek: 7 napig megnézhető a konferencia oldalán jelszóval.

 

Cégértéknövelő lett a felelős üzletvitel! De már ez a kötelező irány.

Segítünk a környezetet figyelembe véve növekedni, több profitot termelni.

Vezesd vállalkozásodat a fenntarthatósággal összehangoltan!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

 

Program 

Regisztráció 9.00-tól helyszíneseknek és videón bejelentkezés kezdete jelszóval
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető felvezetője 

9,35–10.00 Agenda 21 – SDG – 2030. Feladatok, célok és eredmények a fenntartható fejlődés történetében.
Hajnal Klára egyetemi adjunktus, Pécsi Tudományegyetem   

10.00–10.25 A három betűs varázslatok: CSR, SDG, ESG.
Lakatos Zsófia, az MPRSZ örökös tagja, az Emerald PR Kft. ügyvezetője 

10.25–11.10 Az ESG jelentése és használatának elterjedése. A fenntartható finanszírozás akciótervének fő pillérei. 2023-tól kötelező közzétételi jelentés az ESG alapján. Milyen elvárásoknak kell megfelelni?A zöld kötvények a globális kötvénypiac egyik leggyorsabban növekvő szegmense. Népszerűségük oka. Befektetők értékelése. Mi számít értéknövelőnek, mikor használják az ESG-eredményeket?
Lukács Ákos Partner ESG Advisory & Assurance | Sustanable Finance, EY, 

11.10–11.35 ESG tanúsítás – a valóság és a tévhitek.
Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas Magyarország Kft. 

 11.35–12.00  Kávészüvet, konzultáció az előadókkal 

12.00–12.25 Milyen a fenntartható vállalat az ESG-K tükrében?
Márta Irén, fenntarthatósági szakember, a BCSDH igazgatója 

12.25–12.50 Az üzleti etika és a fenntartható fejlődés összefüggései. A két fogalom összeért.
Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj alapítója 

12.50–13.15 Zöld marketing a GVH gyakorlatában – avagy a zöld állítások buktatói, kockázatai
Szoboszlai Izabella versenytanácstag, Gazdasági Versenyhivatal

13.15–13.35 Nagyon számít, mi a tét! ESG szerepe a beszállítási láncokban.
Veisz Ákos ESG tanácsadás, BDO Magyarország

13.35–14.10 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal 

14.10–14.35 Jövőálló vállalkozások fejlesztése. Bemutatkozik a Bridge to Benefits Mesterkurzus. 
Harsányi Mónika BKIK Projektmenedzsment Irodavezető 

14.35– 15.10 Kerekasztal-beszélgetés 
A civil és az üzleti szektor párbeszéde 

Vádak és közös mezsgyék. A zöldre festés még mindig virágzik? Igazi elköteleződés kell, de hogyan váltsunk? 

Beszélgetőpartnerek: 
dr.
Nagy Andrea Magdolna ügyvéd, Dr. Nagy Andrea Magdolna Ügyvédi Iroda
Harsányi Mónika BKIK Projektmenedzsment Irodavezető
Lakatos Zsófia, az MPRSZ örökös tagja, az Emerald PR Kft. ügyvezetője
Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj alapítója.
Szoboszlai Izabella versenytanácstag, Gazdasági Versenyhivatal

15.10–15.30 Konzultáció az előadókkal 

15.20-16.00 Grátisz Networking Program 

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 1. féléves konferenciáira!

4 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.