Cégkommunikáció–2019

Megoldásról beszélj, de hitelesen!

2019. november 13.

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171.

Tematika nyomtatása

A jó cégkommunikációtól függ minden. A hírnevünk, a jövőnk, az értékesítési eredményeink, az ügyfélkapcsolataink.  Hiába minden erőfeszítés, ha nem használjuk egyszerre, egy időben az összes kommunikációs csatornát és eszközöket magas színvonalon. Ha nem vesszük komolyan, ha nem tartjuk a legfontosabb, stratégiai feladatnak. Ki ne érezte volna már, hogy belefullad a temérdek adatba, információba,  a mindenhol jelen levés, reagálás egyre szaporodó feladatába. Nincs menekvés. Egyetlen út van. Megtanulni kézben tartani, uralni a kommunikációnkat.

Építsük be az új kommunikációs eszköztárat a mindennapjainkba!

A BKIK és Piac & Profit előadói azonnal hasznosítható tudásokat osztanak meg a résztvevő kkv-döntéshozókkal, kommunikációs vezetőkkel, szakemberekkel.

Minden kommunikációs csatornán egyszerre, egy időben ott lenni?

Ömlenek az információk, nem győzzük kezelni? De e nélkül nincs tovább!

Ott légy, ahol a célcsoportod tartózkodik! Ne mindenütt!

 

Program

Regisztráció: 9.00–9.30

9.40–10.00 A verbális és nem verbális kommunikáció harmóniája az üzleti életben.
Tonk Emil ügyvezető, Üzleti Akadémia

10.00–10.20 Megragadó ÉLMÉNYT adjunk!
Tóth Tamás ügyvezető partner Personal Brand Institute

10.20–10.40 Multitasking és ami mögötte vanKorunk betegsége és ellenszerei.
Nardai Brigitta szervezetfejlesztő, tréner coach, System Bridges Kft.

10.40–11.00 Így építsd fel az értékközvetítő vállalati sztoribankodat!
Serényi János ügyvezető, Értéktrend Kft.

 11.00–11.20 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.20–11.40 A belső kommunikáció tízparancsolata. Mérgezés ellen orvosság.
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

11.40–12.00 Megoldást, hatást kommunikálj, ne tevékenységet.
Vavrek Balázs direct response copywriter

12.00–12.20 Csak hiszed, hogy megúszod! Hogyan éljük túl a válságot?
Lakatos Zsófia Válság 112.hu

12.20–12.40 Hogyan érjük el, hogy azt tudják rólunk, amit mi szeretnénk?
Ferling József alapító, Ferling Ügynökség

12.40–13.00 Hitelesség és jogszabályi megfelelés. Kommunikáció a GDPR elvárásai szerint.
Sándor Zsolt András partner, Gill & Murry Kft.

 13.00–13.50 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.50–14.10 Ott légy jelen, ahol a célcsoportod van! De ott nagyon!
Pribék Márton tanácsadó, SmartHub Consulting

14.10–14.30 A digitális kommunikáció mindent visz. Csak összekapcsoltan!
Lévai Richárd közösségi marketing specialista

14.30–14.40 NETIKETT: Belső kommunikáció a gyakorlatban.
Magó Botond értékesítési vezető, Augusztini Krisztián értékesítési és termékmenedzser, Onbox

14.40–15.00 Nem figyelek rád. Tartalmat adj, ne termékleírást!
Berze Márton operatív vezető Kreatív Kontroll

15.00–15.20 Saját blog vagy/és sajtóban megjelenés? A sajtó csapdái.
Dr. Bende Máté cégvezető partner, Pro/Business Consulting

15.20–15.40 Konzultáció az előadókkal

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Szentmihályi út 171.