Adó- és pénzgazdálkodás recesszióban!

Fogjuk meg a pénzt!

2023. november 2.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Kevesebb megrendelés érkezik? A költségek pedig tovább növekednek? Sokan élünk most ebben a helyzetben. Recesszióban minden forint számít!

Hogyan tartható fenn a cég, ha költségeink az infláció miatt drasztikusan növekednek, bevételeink, megrendeléseink pedig a recesszió miatt csökkennek?

Lehetetlennek tűnő feladat. Pedig még egy darabig szembe kell néznünk a megrendelések megritkulásával. S nincs vállalkozást támogató vissza nem térítendő EU-pályázat sem.

Egyik megoldás: spóroljunk, ahol tudunk! Csökkentsük kiadásainkat! Húzzunk még a nadrágszíjon! Például az adórendszerünkben fellelhető kedvezmények igénybevételével, a béren kívüli juttatások használatával, az energiaköltségeink minimálisra csökkentésével, a megosztásos gazdaságra áttéréssel stb. Az üzleti összefogás, együttműködés is sokat hozhat a konyhára.

Másik megoldás: pénzünket, vagyonunkat tartsuk értékálló befektetésekben. Fialtassuk a pénzünket! Válasszunk új finanszírozási lehetőségeket! Például a közösségi finanszírozást vagy a tőzsdei kötvénykibocsátást. Ha van eladható és nélkülözhető ingatlanunk, vagyontárgyunk, váljunk meg tőle vagy hasznosítsuk.

És még megfontolandó: keressük meg a társasági törvényben, cégcsoportosulásokban is az előnyöket. Használjuk ki a devizában fizetés lehetőségeit! És menjünk bele nemzetközi csoportosulásokba is, ha úgy jobban megéri.

Sok megoldás létezik. Az orrunk előtt van. Csak észre kell venni.

A konferencia előadói sok használható megoldást tárnak a kkv-döntéshozók elé, mely szektortól függetlenül segít a recesszióban is megvetni a lábunkat.  Biztosan tudnak mondani olyat, ami eddig elkerülte a figyelmüket. Mindig jól jön egy új ötlet pénzünk, vagyonunk értékállóságának megóvására.

P

Adó- és pénzgazdálkodás recesszióban!

Fogjuk meg a pénzt!

 

Időpont: 2023. november 2. 9.30–16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: a következő nap 12 órától + még 9 napig jelszóval

 

Sok céget elért a recesszió. Túlélési tippek a piacon maradáshoz!

A klasszikus spóroláson kívül a növekedésre is van esély! Hogyan?

Pénzt, eszközt és ingatlant lehet értékállóan és biztonságban is tartani!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

9.00–tól regisztráció a helyszínen. Videón jelszóval nézés november 3. 12.00-tól november 12-ig.

9.30–9.35 Moderátor felvezetője

9.35–10.05 Adórendszerünkben a legnagyobb spórolási lehetőség az eltérő adózási módokban és az adórendszer által támogatott tevékenységek adó és adóalap csökkentési lehetőségeiben van.
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

10.05–10.30 Cégcsoportban biztonságban a vagyon, optimalizálható az adó.
Dankó Tamás, ügyvéd, adószakértő,  Csővári Ügyvédi iroda

10.30–10.55 Hogyan lehet a céges vagyont biztonságba helyezni nemzetközi cégcsoportosulással, kisebb adóteherrel?
Dr. Tallér Péter ügyvezető & partner, NZP Nagy Legal

10.55–11.20 Interaktív beszélgetés az előadókkal a várható változásokról és az ahhoz alkalmazkodásról.
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.
Dankó Tamás, ügyvéd, adószakértő,  Csővári Ügyvédi iroda
Dr. Tallér Péter ügyvezető & partner, NZP Nagy Legal

 

11.20–11.50 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal

 

11.50–12.15 A közösségi finanszírozástól a tőzsdei bevezetésig, avagy a tőkeoldali finanszírozás legérdekesebb formái.
Schuszter Péter vezérigazgató,  Univerz Invest

12.15–12.40 Lehetsz te is eseti vagyonkezelője a saját vagyonodnak. Mikor biztonságosabb?
Kardos Imre vezérigazgató, CONFIDO Bizalmi Vagyonkezelő Zrt.

12.40–13.00 Most jól jönne egy controller, vagy válságmenedzser?
Kelemen Kálmán tulajdonos, Spice Consulting Kft.

13.00–13.20 Energiahatékonyság növelésére elérhető támogatások.
Ravasz Mariann szolgáltatási igazgató, Goodwill Consulting Tanácsadó Kft.

13.20–13.35 Bemutatkozó 
Devizaváltás és -utalás kedvezőbb feltételekkel.
Nagy Gellért, az Akcenta magyarországi kereskedelmi képviselője 

 

13.35–14.00 Ebédszünet, személyes konzultáció az előadókkal

 

14.00–14.20 Hová fektessük be a pénzünket?  Van olyan befektetési lehetőség, amit nem ismersz?
Bálint Zoltán pénzügyi tanácsadó

14.20–14.45 Nagyobb hangsúly a fizetésemelést részben kiváltó béren kívüli juttatásokra!
Király Ágnes béren kívüli juttatások szakértő, Top Cafeteria Kft.

14.45–15.15 Spóroljunk az energiával! Épületenergetikai jótanácsok!
Kárpáti József környezettudatos építés tanácsadó, ügyvezető, Készház Menedzser Kft.

 

15.15–15.30 Személyes konzultáció az előadókkal

 

15.20–16.00 Grátisz networking program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

Az idei 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

 

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 2. féléves konferenciáira!

5 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.