KKV-AKADÉMIA

8 rendezvény ősszel

2013. szeptember 11. - december 3.

Tematika nyomtatása

 

KKV-AKADÉMIA

A BKIK IX. Banki, Biztosítási Osztálya és a Piac & Profit közös rendezésében

2013 ősz. A KKV-AKADÉMIA őszi tantervében ismét bőséges ismeretanyagot találhatnak a kis- és középvállalatok döntéshozói. A szakmai konzultációkkal egybekötött rendezvények a piacbővítéshez, a pénzügyi gazdálkodáshoz, a jogszabályok eredményes alkalmazásához, a cégépítéshez, szervezetfejlesztéshez, az eredményes marketinghez szükséges aktuális tudást nyújtják szakképzett, gyakorlott előadók, trénerek segítségével.

Figyelem: Új szolgáltatás a Piac & Profit Konferenciáin!

A Piac & Profit konferenciái ezentúl nem csak a gyakorlati üzleti életben azonnal használható információkat, tudásokat ad át a résztvevőknek, hanem lehetővé teszi, hogy a konferencián megjelenők egymással is megismerkedhessenek, üzleti kapcsolatokat építsenek. Ennek érdekében a  Piac & Profit  az őszi konferenciáin bevezeti a konferencia-résztvevők egymás közötti üzleti ismerkedését elősegítő „Üzleti kézfogó” programot.

Ezentúl már nem csak a hasznos tartalom, hanem az networking-építés miatt is érdemes eljönni a rendezvényeinkre.

Témáink:

Szeptember 11. (szerda):Pénzünknél maradva. Követeléskezelés
Szeptember 24. (kedd):Cégátalakulási formák az ésszerű működés jegyében
Október 1. (kedd):Webáruházak, webkereskedelem
Október 15. (kedd):Válságmarketing
Október 22. (kedd):Adó- és munkaügyi ellenőrzésre várva
November 12. (kedd):Infokommunikációnk egy rendszerben
November 26 (kedd): Jó csapat, eredményes meeting
December 3.(kedd):Új közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra

Állandó helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.

Vegyen részt cége a hátralévő 7 rendezvényen jelentős kedvezménnyel!

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1.) A részvételi díj 13.000.- + áfa/rendezvény

2.) 3-7 téma együttes megrendelése esetén a kedvezményes ár: 10.000 Ft + áfa /rendezvény

A regisztráció ebben az esetben rendhagyó, ne a honlapon jelentkezzen, kérjük küldjön egy e-mait a következő e-mail címre, s jelölje, mely rendezvényeken kíván részt venni, s a kedvezményt igénybe venni:  vsiko@ppkonferencia.hu

3.) Egy cégtől jövő további résztvevők esetén (ugyanazon rendezvényre érkező második, harmadik fő): minden részvételi díj 50 %-os kedvezménnyel vehető igénybe. (Az első résztvevő teljes áron, a további regisztráltak fél áron vehetnek részt. Ez esetben a mennyiségi, gyorsasági kedvezmények és az 50% kedvezmény összeadódnak!)

Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”). (Csak együttes jelentkezés esetén.)

A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.

______________________________________________________________________

A témákról részletesen:

Pénzünknél maradva. Követeléskezelés eredményesen

Időpont: 2013. szeptember 11.
Helyszín:
BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.

A kkv-k mindennapjainak legnagyobb problémája, hogyan fizettessék ki vevőkkel  időben, illetve rövid fizetési határidővel  jogos követelésüket. A nagyvállalati vevők rendkívül hosszú fizetési határidőt nyomnak ki belőlük, a kisvállalatok között pedig egyre több a megbízhatatlan egzisztenciájú. Ez nem más, mint adóshitelezés. Sok esetben a kisvállalatok hiteleznek nagy bankoknak, tőkeerős nagyvállalatoknak is. nem beszélve az államról, önkormányzatokról.

Ha sok, nem likvid pénzünk van, veszélybe kerül a működésünk. Mit tegyünk, hogy ezt elkerüljük? A következő témákkal foglalkozik a rendezvény:

  • A vevők előzetes bevizsgálása, céginformációs rendszerek hatékony használata,
  • a szerződések tartalmában a fizetéshez való jogaink erősebb érvényesítése,
  • a fizetési felszólítások és behajtások jogi előírásai,
  • a felszámolással, bírósági fizetési meghagyással stb. élés költségei, előnyei, kockázatai,
  • a hitelfelvétel, mint megoldás a likviditási problémákra,
  • a faktorálás és követeléseladás előnyei és költségei.

Regisztráció – Pénzünknél maradva. Követeléskezelés eredményesen

________________________________________

Cégátalakulási formák az ésszerű működés jegyében

Időpont: 2013. szeptember 24.
Helyszín:
BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.

Keveset tudunk a gazdasági szervezetek átalakulásának lehetőségeiről, előnyeiről. A cég életében sok olyan szempont jöhet elő, amikor végig kell gondolni a szervezeti formák, működések változtatását az előnyösebb gazdálkodás szempontjából.

Átalakulások egyik társasági formából a másikba. Az összeolvadások, szétválások előnyei, költségei, mikor, mire lehet jó válasz ez a döntés? Mikor van gazdasági célszerűsége a társaságok megszüntetésének, újak alakításának, társulások létrehozásának, tevékenységek külön társaságokba szétszedésének, holding szerű cégszervezeti rendszer létrehozásának? Milyen adózási, jogi vonatkozásai vannak a szervezeti átalakulásoknak? Érdemes-e és mikor a cég által létrehozott vagyoni értékek megnevesíteni, beemelni a társasági vagyonába, milyen célszerű megoldások vannak még erre?

Jogászok, adószakemberek, pénzügyi szakértők, gyakorló vállalatvezetők előadásai és konzultációk

Regisztráció – Cégátalakulási formák az ésszerű működés jegyében

________________________________________

Webáruházak, webkereskedelem – a nyerő értékesítési forma

Időpont: 2013. október 1.
Helyszín:
BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.

A weben keresztüli értékesítés szinte minden vállalkozás nélkülözhetetlen tevékenységévé vált. A jó webes értékesítésnek technikai, jogi, marketing, logisztikai, pénzügytechnikai vonatkozásait foglalja össze a szakmai rendezvény, ahol a gyakorlatban már  tapasztalatot szerzett vállalkozások mondják el, hogyan kell jó webkereskedelmet  működtetni.

A részletes, a legmodernebb technikát is igénylő webkereskedelmet (kis- és nagykereskedelem) ismertető rendezvényen rengeteg hasznos tapasztalatot oszthatnak meg egymással a vállalakozások és szakértők.

 Regisztráció – Webáruházak, webkereskedelem – a nyerő értékesítési forma

________________________________________

Válság okozta kreatív értékesítési technikák. Válságmarketing

Időpont: 2013. október 15.
Helyszín:
BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.

Az elmúlt években rendkívül kreatív értékesítési marketing módszerek ütötték fel a fejüket, pusztán a válság okozta piacszűkülés miatt. Elszaporodtak a kuponok, a vásárlói közösségek, a gyűjtőkártyák, kedvezmények, árengedmények fortélyos, vevőcsalogató technikák széles tárháza alakult ki a B2B és B2C ügyfélkapcsolatokban egyaránt.  /Last minute, törzsvásárlói akciók, ajándékok adása, ingyenes próbák, plusz szolgáltatások kiépítése, barterek, pénzhelyettesítő fizetési módok stb.) Melyek a legjellemzőbb és legjobb, eredményesen alkalmazható technikák, s hogyan használjuk azokat eredményesen saját üzleti életünkben?

Ingyenbiznisz. Külön szó esik az ingyenbizniszről, mely mentén hatalmas profitot lehet termelni. Számtalan siker sztori (facebook, google, Marketingmedve stb.) bizonyítja a modell sikerességét (sokat  és értékeset adni ingyen a célcsoportnak, s utána építeni rá fizetős szolgáltatásokat).

A rendezvényen rengeteg hasznos információ hangzik el, sok, azonnal hasznosítható tanácsokkal szolgálnak előadóink, akik a gyakorlati életből szerzett tudásukat adják át a kkv-vezető társaiknak.

Előadóink pénzügyi szakértők, jogászok, a felsorolt szolgáltatásokat közvetítő cégek.

 Regisztráció – Válság okozta kreatív értékesítési technikák. Válságmarketing

________________________________________

Adó- és munkaügyi ellenőrzésre várva

Időpont: 2013. október 22.
Helyszín:
BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.

Hogyan készüljünk fel az adóellenőrzésekre! Milyen adóellenőrzésekre lehet számítani? Melyek azok az adminisztrációs kötelezettségek, melyeket folyamatosan végre kell hajtanunk, mert adóellenőrzésekkor kérhetik? Milyen jogai vannak az adóellenőrzést végrehajtóknak? Milyen jogai és kötelezettségei vannak az ellenőrzötteknek. Hogyan tanácsos viselkedni, kommunikálni az adóhatóság képviselőivel. Az iratok, az adminisztráció rendben tartásának fontossága, a gyors, készséges iratátadás jelentősége az ellenőrzés folyamán.

Mit ellenőriz a munkaügyi ellenőr? Az ellenőrzési elvárásoknak megfelelő munkaügyi adminisztráció elmaradhatatlan elemei. A munkavégzés helyszínének, a munkavégzés körülményeinek, a munkaszerződések és a gyakorlat összhangjának fontossága.

A hatóságok szakemberei, könyvelési és adószakértők, gyakorló vállalatvezetők segítségét vesszük igénybe a kkv-k felkészítésében, hogy ne félelemmel, hanem magabiztossággal nézzenek az ellenőrzések elé.

 

________________________________________

Infokommunikációnk egy rendszerben – rengeteg megtakarítás

Időpont: 2013. november 12.
Helyszín:
BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.

Infokommunikációs eszközeinket, szoftvereinket érdemes rendszerbe szervezni, s az újabbnál újabb technológiákat infokommunikációs rendszereket használni, mert rengeteg költséget, időt, energiát spórolhatunk meg. Nagyságrendekkel növelhetjük meg általa cégünk hatékonyságát. Külső és belső kommunikációnk korszerűbbé, gyorsabbá alakítása miatt ügyfélkapcsolatainkban sokkal eredményesebbek lehetünk.

Saját szerver, szerverek? Vasak tömegének klimatizált körülmények között tartása? Hatalmas pénzekért egyre nagyobb, giga,terrabyte-nyi adatok átvitele, tárolása saját szobákban, saját rendszereken? Rendszergazdák tömegének tartása, mert a vasak mindig meghibásodnak, a szoftverek elavulnak, a sávszélességek elfogynak? Munkatársainknak állandó munkahelyi ottlétet biztosító, méregdrága irodabérleteket fizetni? Telefonszámlákat fizetni, mikor anélkül is lehet kommunikálni?

Minek, mikor praktikusabb, többet tudóbb olcsóbb megoldások, rendszerek léteznek.

Aki rendszerben gondolkodik, ezen spórolhat a legtöbbet.

A rendezvényen a szakemberek olyan megoldásokat tudnak önöknek mondani, mutatni, mely forradalmasíthatja cégük teljes külső és belső kommunikációs rendszerét.

________________________________________

Jó csapat, eredményes meeting

Időpont: 2013. november 26.
Helyszín:
BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.

A kkv-vezetők közül kevesen tudják, hogy nem csak az ő képességükön, tudásukon múlik a cég sikere, hanem a csapatukon. A jól, tehát a csapatépítés szempontjai szerint kiválasztott munkatársak és a tudatosan felépített értekezletek, az azon részt vevők szereposztásának pontos koreográfiája biztos sikert, nagyságrendekkel nagyobb eredményeket hoz.

Milyen különböző kvalitású, gondolkodású, képességű emberekből áll össze egy olyan csapat, mely a legjobb eredményt produkálja? Hogyan lehet felismerni munkatársaink és a magunk legjobb helyét, szerepét? Tudjuk-e, ha csak cselekvésben, problémamegoldásban jó embereket alkalmazunk, és hiányoznak a kreatívok vagy és az elemzők vagy a kritikusok, akkor nagyobb a véletlenszerűség esélye a szervezetben?

A meeting eredményessége nagyon sok mértékben függ az előkészítettségén, de talán még jobban a meetingen ülök szereposztásán. Egy személy egyszerre nem tud levezető elnök, döntéshozó, jegyzőkönyvvezető stb. lenni.

Tanuljunk meg még eredményesebb vezetővé válni! Tudjuk meg ezen a rendezvényen azt is, hogyan lehet egy problémát egy fejjel három féle gondolkodásban, külön-külön megközelíteni, majd tökéletesen megoldani. Sok-sok technikát, tudást adnak át kitűnő, felkészült szakembereink a kkv-vezetőknek.

________________________________________

Új közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra

Időpont: 2013. december 3.
Helyszín:
BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.

Egyiknek bejön, a másiknak nem. Mi a titka a közösségi oldalakon való eredményes kommunikációnak? Miért olvassák, lájkolják, feliratkoznak, kérnek ajánlatot, vásárolnak az egyik üzenetre, s miért nem egy ugyanolyan tartalmú másikra?

Szakembereink bemutatják, hogyan használható üzleti célokra a legkevesebb költséggel egy közösségi oldal. Köztük kiemelten foglalkozunk a Linkedinnel, mint az üzleti szektor által leginkább használt közösségi site-tal. A facebookot is természetesen érintjük. Mint ahogyan a legújabbakat, köztük a Google+ új közösségi oldalt is.

Az eredményes kommunikációhoz azonban tudni kell a kommunikációs anyagokat, szövegeket, látványokat, szlogeneket, üzeneteket, hangvételt stb. pontosan eltalálni. Minden azon múlik, hogyan keltjük fel a figyelmet mondanivalónkra.  A reklámszövegek, képi látványok, reklámanyagok készítésének alapvető szabályairól, fortélyairól sok hasznos információt tudhatnak meg a rendezvényen részt vevők, mint ahogyan arról is, melyek azok az új reklámozási technikák, technológiák, melyeket érdemes használni a modern reklámozásban.

________________________________________