Szervezetfejlesztés – 2021
Itt az ideje a post-Covid tünetek orvoslásának!
A gazdálkodó szervezetek az elmúlt másfél évben hatalmas traumán estek át. Most a post-Covid tünetek feltérképezése, hatásainak javítása és az újabb hirtelen változásokra felkészülés folyik. A cégek többsége megértette, csak akkor éli túl a válságot, ha szervezetét alkalmazkodóképessé teszi. A minden váratlanra gyorsan reagáló, új normális szervezetre váltást az elmúlt másfél évben megélt válság kényszerítette ki. A kényszer azonban az elkerülhetetlen változás előmozdítója, felgyorsítója is lett.
A következő időszak legfontosabb feladata a gyökeresen megváltozott szervezetünk, célrendszerünk, vezetési stílusunk megszilárdítása, a krízis utóhatásainak kivédése, a gyermekbetegségek orvoslása.
Ehhez nyújtanak segítséget szakértő előadóink, a szervezetfejlesztési szakma kiválóságai.
Várjuk a kkv-döntéshozókat, a gazdálkodó szervezetek tulajdonosait, első számú vezetőit, a középvezetőket, HR-es szakembereket, pénzügyi, vezetői és informatikai, válságmenedzselési tanácsadókat. Sokat tanulhatunk egymástól!
Szervezetfejlesztés – 2021
Itt az ideje a post-Covid tünetek orvoslásának!
Időpont: 2021. szeptember 16. csütörtök. 9.30–17.00
Helyszín: BKIK Székház Budapest, Krisztina krt. 99.
Részvételi lehetőségek: helyszínen, távolról és mindkettőn.
Mentesítsük a post-Covidos tünetektől cégünk szervezetét!
Biztosan meghatároztuk a cég fejlődési irányát?
Az alapok stabilak? Képesek vagyunk a teljes, gyors váltásra?
p
Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Siessen a hely foglalásával, a létszám korlátozott!
Helyszínen kívül választhatja a videóközvetítést vagy mindkettőt!
Program
9.00–tól Regisztráció a helyszínen és a videóközvetítéshez
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető
9.35–10.00 Viharos vizeken, nyugodt erővel. A transzformáció menedzsment 5 alappillére.
Katona Melinda ügyvezető, Borealis Consulting
10.00–10.20 Vállalatfejlesztés a vállalat tudástőkéjén keresztül.
Láncz Gábor alelnök, Változás- és Válságmenedzserek Országos Szövetsége,
10.20–10.40 Újratervezés! Ebben segítenek a válságmenedzselés nagymesterei.
Noszkay Erzsébet elnök, Változás- és Válságmenedzserek Országos Szövetsége
10.40–11.00 Változás-, krízisálló, rugalmas vállalatot csak folyamatba szervezetten építhetünk.
Szederkényi Zsolt ügyvezető igazgató, xFLOWer Group
11.00–11.20 Adatvezérelt cégirányítás.
Jagodics Tamás CEO, Cégmenedzser Szoftver Kft
11.20–11.50 Konzultációs és kávészünet
11.50–12.15 A vezetővé érés folyamata és annak hatása a szervezetre. A vállalat az első számú vezető képmása. Melyik megváltoztatásával kezdjük?
Szatmáriné dr. Balogh Mária munka és szervezet szakpszichológus, Convictus-Consult Kft.
12.15–12.35 A kezdő vezetők hatása a szervezeti kultúrára.
Kosztra Balázs ügyvezető partner, Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft.
12.35–12.55 Honnan tudod, hogy vak vagy, ha nem látsz? A szervezeti diagnosztika alapjai.
Borbély László ügyvezető, szervezetfejlesztő, SPA Tudásbázis Kft.
12.55–13.15 Az egészségfejlesztéssel megtámogatott vállalati szervezet erőssége.
Balázs Iván egészségbiztosítási szakértő, Balazsivan.hu
13.15– 13.35 Tisztánlátás a VUCA világban. Infraszemüveget fel!
Hegedűs Márta ügyvezető, Homo Regius Tanácsadó iroda
13.35–14.15 Konzultációs és ebédszünet
14.15–14.35 Szervezeti reziliencia, és ami mögötte van.
Schubauer Krisztina business coach, Future Mind
14.35–14.55 Szervezetfejlesztés válságálló stratégiai teljesítmény kontrollinggal.
Polló László szervezetfejlesztő, Effectsys
14.55–15.15 Szervezetfejlesztés a munkatársak szellemi/szemléleti gazdagításával. Coach-ok és interim menedzserek a szervezetben.
Tóth Tamás ügyvezető, Interim Management Resorurcing Kft.
15.15–15.35 Új szervezeti kultúra megszületőben. Már minden más!
Békési Gábor HR vezetési tanácsadó, egyetemi mesteroktató (BGE)
15.50–16.50
Grátisz Networking program.
p
Előadóinkról bővebbet itt találhat.
Tájékoztató a Networking programról:
Szabadon választott Networking Program a konferencia résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia helyszínén a regisztrációs pultnál lehet a konferencia teljes ideje alatt.
p
A helyszínre kérjük, hozza magával a védettséget igazoló okmányát!
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
1016 Budapest, Krisztina krt. 99
További konferenciák
Munkaerő-piaci trendek
Felkészülés a hullámvasútra!
2024. október 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás
Van az a pénz!
2024. október 10.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2024
Remény az üzleti szereplőkben!
2024. október 3.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum
Pénz, de honnan? 2024 – Székesfehérvár
Ősztől végre lesz vissza nem térítendő!
2024. szeptember 26.
Gazdaság Háza, Hosszúsétatér 4-6.
Human & Technology
Válts technológiavezérelt cégszervezetre!
2024. szeptember 19.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Social Media 2025
Ahol az AI-trend születik!
2024. szeptember 12.
Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.
Ősszel 8 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29 %kedvezmény!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.