Munkaerőpiac – 2024

Kék- és fehérgallérosok is jöhetnek!

2024. február 29.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

A munkaadók legnagyobb kihívása idén is a munkaerőhiány és a versenyképes bér tartása. A lecke ismét fel van adva! De szerencsére van mozgástere és sok jó megoldása a munkáltatóknak a munkatársak megtartására és újak szerzésére.

Óriási a hiány mérnökökből, szakképzett kékgallérosokból és idénymunkásokból. Ezt is orvosolandó, az új „idegenrendészeti” törvény szerint szakképzett munkavállalók és idénymunkások is jöhetnek majd a harmadik országokból.

Slágertéma marad még egy jó ideig a munkaerő megtartása. Az új munkaerő felvételénél a kisebb cégek rugalmasabb hozzáállása, gyorsabb döntése versenyelőnyt hozhat. A folyamatos képzés, a versenyképes bér mellett a rugalmas foglalkoztatás és a cég brandjének vonzása elengedhetetlen feltétele marad a cég stabil fenntartásának.

Sok foglalkoztatáshoz köthető támogatási lehetőségből is választhatunk. Ne hagyjuk kihasználatlanul!

Számos jó megoldást hoztunk az idei, immár 15. alkalommal megrendezendő munkaerő-piaci konferenciára. Bemutatjuk a konferencián a nehéz gazdasági helyzet szülte nagyon is működő válaszokat a munkaerőhiányra.

A „Munkaerőpiac – 2024” konferencián elhangzottakból bőségesen meríthetnek a kis- és középvállalatok vezetői, HR-esei, középvezetői, akár termelői, akár szolgáltatói tevékenységet végez a vállalatuk.
(P

Munkaerőpiac – 2024

Kék- és fehérgallérosok is jöhetnek!

 

Időpont: 2024. február 29. csütörtök. 9.30-16.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: március 1. 12. órától március 10-ig jelszóval

 

Jöhetnek már idénymunkások és szakképzettek is a harmadik országokból!

Mindent tegyünk meg a jó munkaerő megtartásáért plusz juttatásokkal!

Hajoljunk le a foglalkoztatási támogatásokért! Mindet bemutatjuk!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

Regisztráció a helyszínen: február 29. csütörtök. 9.00 órától
Regisztráció videómegtekintésre: március 1.12 órától március 10.-ig.

9.30–9.35 Moderátor felvezetője

9.35–10.00 Új HR-módszerek, kreatív megoldások a munkaerőhiány kihívásaira.
Csaposs Noémi elnök, OHE

10.00–10.25 HR trendek 2024.
Demeter Csaba operatív igazgató, Randstad Hungary Kft.

10.25–10.50 A harmadik országbeliek foglalkoztatásának jogi keretei. A munkavállalási engedélyezési rendszer átalakulása.
Dr. Lantos Andrea ügyvéd, budlegal Ügyvédi Társulás

10.50–11.10 A harmadik országbéli munkavállalók megtartásának kreatív megközelítése.
Hunyor Péter munkaerő-kölcsönzési üzletágvezető, Work Force Személyzeti Tanácsadó és Szolgáltató Kft.
(P)

11.10–11.40 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal


11.40–12.00 Egy professzionálisan felépített kiválasztási projekt kulisszatitkai.
Baradits Bulcsú kölcsönzési üzletágvezető és dr. Andrejka Zoltán fejlesztési vezető, Man at Work

12.00–12.20 A social sourcingtól a megtartásig a HR-marketing szemszögéből.
Dénes Vanda ügyvezető, Open Online Kft.

12.20–12.40 Adjunk a dolgozóinknak társasági részesedést!
Dr. Dankó Tamás ügyvéd, adószakértő, Csővári Ügyvédi iroda

12.40–13.00 Hogyan tartsuk meg a munkatársakat? Jövedelem kedvezőbb adózással.
Domokos Olivér üzleti igazgató, Klassis Z Kft.

13.00–13.20 Cafeteria. Piacképes bér mellé a munkavállaló számára értékes juttatások.
Király Ágnes béren kívüli juttatások szakértő, Top Cafeteria Kft.
(P)

13.20–13.45 Ebédszünet. Személyes konzultáció az előadókkal.


13.45–14.05 A sikeres kiválasztás titkai. Hogyan találjunk jó vezetőt fejvadász segítséggel?
Kárai Anita üzletfejlesztési igazgató, Humanfield Kft.

14.05–14.30 Új és régi foglalkoztatási és képzési támogatások.
Zsuffa Ákos elnök, Felnőttképzők Szövetsége

14.30–14.50 Milyen tényezők befolyásolják az alkalmazotti életciklust?
Borbély László ügyvezető, SPA Tudásbázis Kft.

14.50–15.10 Használjuk ki munkáltatóként az öngondoskodási lehetőségekben rejlő előnyöket!
Kravalik Gábor főtitkár, ÖPOSZ
(P)

15.10–15.25 Személyes konzultáció az előadókkal


15.20–16.00 Grátisz Networking program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

 


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

13 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet