Osztrák–Magyar Üzleti Találkozó

Befektetés Alsó-Ausztriában!

2023. október 10.

Budapest, Váci út 116-118.

Tematika nyomtatása

Ausztria a legjobb választás!

Ismét vendégül láthatjuk a legnagyobb osztrák tartomány, Alsó-Ausztria gazdaságfejlesztési központját és Ausztria legnagyobb üzleti ügynökségét (ecoplus és ABA). Piacképes magyar vállalkozásokat szeretnének meggyőzni az országuk kínálta rendkívüli előnyökről.

Kiemelten foglalkozunk Alsó-Ausztriával, a régió legnépszerűbb befektetési helyszínével. A főváros és vonzáskörzete az üzleti élet centruma, de itt van a legerősebb üzleti támogatói környezet és infrastruktúra is a feltörekvő termelői, technológiai, turisztikai és innovatív ágazatok képviselői számára.

Hagyjuk magunkat meggyőzni! Nagyon közeli európai országban magyar cégként kiszámítható, biztonságos üzleti, adózási és minőségi piaci érdeklődésű környezetben lehetünk. Csak a szomszédba kell elmennünk.

A helyszíni résztvevőknek lehetőségük lesz plenárisan bemutatkozni az osztrákoknak és a többi résztvevőnek a Networking Programon. A szünetek a személyes megbeszélések színterei.

Várjuk a rendezvényre az osztrák piaci lehetőségek iránt érdeklődő hazai kkv-döntéshozókat, akik biztonságos, kiszámítható üzleti környezetben szeretnének működni és szükségük van támogató segítségre az új piacon boldoguláshoz. A konferencia hivatalos nyelve a magyar.

Osztrák–Magyar Üzleti Találkozó

Befektetés Alsó-Ausztriában!

 

Időpont: 2023. október 10. 13.00–18.30

Helyszín: Budapest, Raiffeisen Bank, Váci út 116-118. 2. Torony

Távolról résztvevőknek: a következő nap 16 órától + még 11 napig jelszóval

 

Ideális működési, vállalkozástámogatói környezet, magas üzleti kultúra.

Ausztriában európai cégként élhetünk az ezzel járó előnyökkel.

Biztonságot találunk a pénzünknek, a tőkénknek és a cégünknek is!

 

Az Üzleti Találkozó hivatalos nyelve a magyar!

A német előadások követőtolmáccsal zajlanak.

 

Helyszínen résztvevőknek személyes és plenáris Networking Program!
Távolról résztvevőknek másnap 16 órától + még 11 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

12.15– Regisztráció a helyszínen
Videókonferencia közvetítés jelszóval október 11. 16 órától október 22-ig nézhető.

13.00–13.05 Demcsák Zsuzsa műsorvezető köszöntője
Marót Csaba régióvezető, Raiffeisen Bank köszöntője

13.05–13.25 Új piaci igények, könnyített szabályozási környezet, új belső piaci kereslet.
Tefner Nóra Borbála külgazdasági attasé, Bécsi Magyar Nagykövetség

13.25–13.55 Befektetés Ausztriában.
Jakob Cencic, Director CEE & Middle East, Austrian Business Agency (ABA)
(Követőtolmácsolással!)

13.55–14.15 Üzletfejlesztés Ausztriában. Tippek, trükkök, gyakorlati tapasztalatok.
Dr. Csordás Ferenc Károly ügyvezető, Ungarnconsulting Kft.

14.15–14.35 Jogbiztonság Ausztriában. Cégalapítás és igényérvényesítés.
Dr. Ruzicska Máté LL.M, NZP Legal
(P)

 14.35–15.10 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
(P)

15.10–15.30 A magyar gazdaság kilátásai. Túl a holtponton?!
Pálffy Gergely, a Raiffeisen Bank elemzője

15.30–15.45 Szoftverválasztás a nemzetköziség jegyében.
Fazekas-Musitz Viktória ügyvezető, BMD Rendszerház Kft.

15.45–16.00 Bemutatkozó
Innovatív IT megoldások régiós együttműködési modellben.
Nagy Norbert Business Development Manager & Business Analyst, Madis Consulting Kft.

16.00–16.50 Interaktív pódiumbeszélgetés Alsó-Ausztria üzleti lehetőségeiről
Az üzleti találkozó vendéglátója: az ecoplus GmbH
(Követőtolmácsolással!)

Beszélgetőpartnerek:

Slavisa Milanovic projektmenedzser, ecoplus GmbH – Sankt Pölten
Jakob Cencic, Director CEE & Middle East, Austrian Business Agency (ABA)
Dr. Csordás Ferenc Károly ügyvezető, Ungarnconsulting Kft.
Tefner Nóra Borbála külgazdasági attasé, Bécsi Magyar Nagykövetség
Dr. Ruzicska Máté LL.M, NZP Legal

16.50–17.10 Összegzés Alsó-Ausztria előnyeiről a többi osztrák tartománnyal szemben.
Slavisa Milanovic projektmenedzser, ecoplus GmbH
(P)

17.10–17.30 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
(P)

17.30–18.30 Üzleti találkozó plenáris Networking bemutatkozásokkal.

A műsorvezető által moderált Networking programon minden helyszínre regisztrált vendég (aki a networking szereplésre is jogosító részvételi jegyet vett) és az előadók vehetnek részt. Tőlük előre elkérjük a névjegyadatokat. A névjegyeket albumba rendezve a program előtt és utólag emailen is megkapja minden Networking bemutatkozó. A bemutatkozások (1-2 percesek) után a kapcsolatfelvétel egyéni, programon kívüli.

 

Választható részvételi lehetőségek

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Helyszínen személyes részvétel + Plenáris networking programon bemutatkozás.
  3. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 16 órától + még 11 napig)
  4. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 16 órától + még 11 napig)
  5. Kombinált részvétel (4. pont) + Plenáris networking programon bemutatkozás.

 

Figyelem! Az Önök igényeihez igazodva változtattunk a részvételi feltételeken.

A PP Konferenciaközpont 2023 2. felében is hibrid konferenciákat rendez. Helyszínre és videón keresztül távolról is várjuk a résztvevőket, mint eddig. Ezen nem változtatunk. Óriási igény van mindkettőre. De egy kicsit jobban igazodnánk a legfrissebb üzleti tudásért hozzánk jövő konferencia-résztvevőink időbeosztásához.  

3 éves hibrid konferenciaszervezési tapasztalataink alapján azt látjuk, hogy aki aznap, a konferencia napján ráért, eljött a helyszínre, mert szeret társaságban lenni és szereti az élő előadás adta élményt. Aki nem ért rá aznap, illetve nagyon sok idejét és pénzét elvitte volna az utazási költség, kiszámíthatatlanabb volt előre az időbeosztása, egész napot nem tudott egyben rászánni a tanulásra, az a videón távolról részvételt választotta.

Az első nap nagyon kevesen kapcsolódtak be az élő videóközvetítésbe. A többség jobban preferálta a konferencia után másnap reggelre megszerkesztett videófilmet, amiben sokkal jobban és gyorsabban tájékozódott. De sokak számára kevésnek bizonyult a maradék 6 nap arra, hogy megnézzék utólag a konferenciák összes előadását, s kérték az idő meghosszabbítását. A kéréseket teljesítjük.

Min változtatunk?

Elhagyjuk a helyszínes konferencia aznap élőben közvetítését, de már másnap 16 órától, a profin megszerkesztett videófilmet 7 nap helyett 11 napig fent hagyjuk a konferencia oldalán. Ebbe az időintervallumba 2 hétvége is belefér. Az előadók prezentációit már a videóindulás előtt átküldjük. Nem csak nekik, hanem az előző nap élő konferencián részt vett helyszíneseknek is. Mindenki hamarabb jut hozzá az előadók elérhetőségeihez is, melyeket azért adtak át a résztvevőknek, hogy nyugodtan keressék őket a szakmai érdeklődéseikkel.

 

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 2. féléves konferenciáira!

6 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 16 órától még további 11 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 11 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1133 Budapest, Váci út 116-118. 2. torony