ESG nélkül kivet az üzleti világ?

Válj felelős vállalattá!

2024. április 4.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Azt hiszed, a te céged még nem érintett az ESG-kötelezettségeknek megfelelésben? Csak a nagyon nagy vállalatoknak kell ezzel törődni? Óriási tévedés! Nagy cégek beszállítójaként, vagy annak ellátási láncában résztvevőként bizony az ESG és CSRD elvárások a te cégedre is kiterjednek. Ha ugyanis nem felelsz meg a szigorú környezetvédelmi, társadalmi és vállalatirányítási elvárásoknak, már most búcsút inthetsz a nagy megrendeléseknek. Vállalhatatlan, kockázatos lesz a céged a nagyobb vállalatok számára.

A tetejében a befektetők, hitelezők már a világon mindenütt elvárják, hogy ne csak pénzügyi, hanem a természeti, társadalmi tőkének is jó gondozója legyen a cég, amit a vállalat irányítása kiszolgál. Hátrébb sorolják, ha ezt nem látják bizonyítottnak.

Tehát fejlődni sem tudsz már saját értékelhető ESG-jelentés nélkül.

Nincs más út, mint minél hamarabb a fenntartható fejlődés érdekeinek figyelembevételével működés!

Mivel érhető el kiváló ESG-minősítés? Hogyan lehet az ESG 3 pillérjét (természet, társadalom és irányítás) nem pénzügyi tényezőkként, de mégis megmérni? Mit tartalmaz egy jó ESG-jelentés? Lehet-e a szintén elmaradhatatlan Fenntarthatósági jelentésekből az ESG-t elkészíteni? Vannak-e már sztenderd elvárások? Mikor lesz egységes értékelési rendszer? Mikor lesznek egységesek a most még egyéni értékelési szempontok, hogy könnyebben elkészíthető és hitelesen értékelhető legyen egy cég fejlődése?

Ezekre a kérdésekre válaszolnak szakértő előadóink!

Várjuk a felelősségre érett kkv-tulajdonosokat, döntéshozókat, akik a profittermelést már a környezet, a társadalom érdekeivel összhangban szeretnék megvalósítani és ezért a vállalat irányítását is át szeretnék hangolni. Megértették, hogy a jövőben a piacon maradáshoz ez nélkülözhetetlen lépés!

ESG nélkül kivet az üzleti világ?

Válj felelős vállalattá!

 

Időpont: 2024. április 4. csütörtök. 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: április 5. 12 órától április 14.-ig jelszóval

 

Még a kisebb cégeknek nem kötelező, de mégis az? ESG nélkül véged?

Befektetők és hitelezők is megkövetelik a felelős üzletvitel bizonyítását!

Méresd meg céged fenntarthatóságért elköteleződését! Megéri!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program

9.00-tól Regisztráció a helyszínen.

Regisztráció videómegtekintésre: április 5. 12 órától április 14.-ig jelszóval

9.30–9.35 Moderátor bevezetője

9.35–10.05 Melyek az ESG-törvény által meghatározott új kihívások a Fenntarthatósági jelentés (CSRD) és az ESG Beszámoló terén a hazai vállalkozások előtt?
Lukács Ákos Partner ESG Advisory & Assurance | Sustainable Finance, EY

10.05–10.35 Milyen irányelveket ültetett be a hazai ESG-törvény?
dr. Udvari Jesszika MBA, ügyvéd, budlegal Ügyvédi Társulás

10.35–11.00 SDG, ESG, CSRD.  Mivel bizonyítható a tisztesség és felelősség? Mely cégek kötelezettek a CSRD-rendelet szerint fenntarthatósági jelentésre?
Kelemen Viktor District Fenntarthatósági Üzletfejlesztési Igazgató, Bureau Veritas Magyarország Kft.

11.00–11.25 Eggyel nő a tét! Az ESG szerepe a beszállítói láncokban.
Veisz Ákos ESG tanácsadás, BDO Magyarország


11.25–11.50 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal


11.50–12.15 Az üzleti etikus magatartásmód, gondolkodásmód és a mérhetőség.
Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj alapítója

12.15–12.40 A CSRD jelentéstétel környezeti „E”-láb tartalmi elemei. A stratégiai fókuszt biztosító vállalati programok és intézkedések.
Jenei Attila ügyvezető, denkstatt Hungary Kft.

12.40–13.10 Az Alteo Csoport példája. A legmagasabb kritériumnak megfelelés fő tényezője az elkötelezettség.
Interjú Klein-Stiller Évával, az Alteo Csoport Fenntarthatósági és IIR menedzserével

13.10–13.30 „Zöldre mosás” vagy „aranybánya”? A zöld átállás nyújtotta lehetőségek és buktatók a sárga nemesfém piacán.
Juhász Kristóf cégvezető, CONCLUDE Zrt.
(P)

13.30–14.00 Ebéd. Személyes konzultáció az előadókkal


14.00–14.25
Belső fejlődés – fenntartható működés – élő társadalom.
Ruzsa Ágota Éva coach-facilitátor, egyetemi oktató, SoL Intézet

14.25–14.45 Az ESG- és a fenntarthatósági jelentés párhuzamai. Mi a különbség?
Márta Irén, a BCSDH ügyvezető igazgatója

14.45–15.15 Kkv-k fenntarthatóságának fejlesztése. Bemutatkozik a Bridge to Benefits Mesterkurzus.
Harsányi Mónika irodavezető, BKIK Projektmenedzsment

15.15–15.50 Interaktív beszélgetés

A közzétételi kötelezettségről, a még nem egységes értékelési rendszerről, az ESG-hatások fejlődéséről szóló éves nyilatkozatról az ellátási lánc szereplőkre kiterjesztve. A nem pénzügyi alapú 3 pillér mérése számokkal.

A beszélgetésben részt vesznek: Demcsák Mária, Márta Irén, Harsányi Mónika, Kelemen Viktor.
(P)

15.50–16.05 Konzultáció az előadókkal

(P)
16.00–16.30 Networking különprogram

 

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

A 2024. 1. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)


Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

10 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet