Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás

Van az a helyzet!

2023. október 5.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Sorsdöntő, kikerülhetetlen döntések egy cég életében. Nem lehet megúszni!

A cég életében mindig érdemes szem előtt tartani a cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás lehetőségeit. Sok gondra és sok növekedési tervre lehet általuk jó választ kapni. 

Van az a helyzet, amikor nagy dilemma előtt állunk! Eladjuk idegennek vagy átadjuk cégeinket az utódoknak? Mindkét esetben az a lényeg, hogy az alapító nélkül is működőképes legyen. A sikeres kiszálláshoz, eladáshoz, átadáshoz már jó előre fel kell készíteni a céget és magunkat, tulajdonosokat is. Időben kell gondolni az adózási és költségvonzatokra, a cégvezetési tudás, a szellemi vagyon átadására, a vagyon szétosztásával kapcsolatos biztonsági intézkedésekre, és a szervezet átadható állapotba hozására.

Úgy adjuk el, hogy mindenképpen nyerjünk rajta. Ne kényszerhelyzetben kapkodjunk! A befektetők a rendben levő, transzparens, önjáró cégeket veszik!  

S van olyan helyzet, amikor a növekedés, a piacszerzés a célunk. Milyen előnyökkel jár a piacbővítési, illetve befektetési szándékú cégfelvásárlás? Vagy inkább tevékenységeket, brandet, üzletrészeket vegyünk? Hol vannak csapdák?  Mire figyeljünk, hogy a vagyoni értékek teljes mértékben átkerüljenek hozzánk? Hogyan lesz a cégünk értéke a vásárolt értéknél is nagyobb egy sikeres tranzakciótól?

Várjuk a cégöröklésben vagy cég eladásában gondolkodó vállalatvezetőket és utódokat, de a növekedésben, bővülésben gondolkodó, ebben a szakaszban levőket is. Sok hasznos, praktikus tanácsot, sok pénzkímélő, biztonságos megoldást adnak át előadóink a jó döntéshez.  (P)

Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás

Van az a helyzet!

 

Időpont: 2023. október 5. 9.30–15.45

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: a következő nap 12 órától + 9 napig jelszóval videón.

 

Ideális megoldásnak a cég eladását tartod? Hogyan érd el a legjobb árat?

Profi, önjáró céget adj át az utódodnak is.  Ami nélküled is működik!

Mikor gondolkodjunk cégvásárlásban? Növekedés piacszerzéssel okosan!

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek másnap 12 órától 9,5 napig jelszóval nézhető!
Minden résztvevő már másnap letöltheti az előadók prezentációit!

 

Program 

9.00– től Regisztráció a helyszínen
Videókonferencia közvetítés jelszóval október 6. 12 órától október 15.-ig nézhető.

9.30–9.35 Moderátor bevezetője 

9.30–9.55 Milyen cégek kelendőek a befektetői piacon? Lehet, hogy másnak többet ér a cégem? Trendek, befektetők, értékelések.
Zsembery Levente vezérigazgató, X-Ventures Zrt. 

 9-55–10.15  Cégeladásra felkészülten! Eladásképes a céged? Mi tetszik ma a befektetőknek?
Mátyásfalvi Kristóf ügyvezető, Glatz Capital Kft. 

10.15–10.40  Kié a szellemi vagyon? Mikor növeli a cég vagyoni értékét? Hogyan tegyük átadhatóvá! 
Glósz Andrea ügyvezető, Glósz és Társa System. 

10.40–11.05 Vállalkozások cégcsoporttá alakítása a cégeladás és cégöröklés szolgálatában.
Csővári István ügyvéd és adószakértő, Csővári Ügyvédi iroda

11.05–11.25 Átlátható pénzügyi kimutatások a sikeres cég értékesítésért.
Kelemen Kálmán tulajdonos, Spice Consulting Kft. 

 

11.25–11.55 kávészünet, konzultáció az előadókkal 

 

11.55–12.15 Tervezett és tervezetlen kiszállási stratégiák különböző helyzetekben.  
Domokos Olivérüzleti igazgató, Klassis Z Kft.,  

12.15–12.35 Vételár-maximalizálás cégeladáskor. A cégeladási folyamat buktatói.
Makai Gábor igazgató, Absolvo

12.35–12.55 Cég- és magánvagyon átadása bizalmi vagyonkezelőnek! Mikor kerüljön szóba?
Baráti Ákos senior ügyvéd, adószakértő, Jalsovszky Ügyvédi Iroda

12.55–13.15 Egy cégközvetítő gyakorlati tanácsai.
Szapár András ügyvezető, cégetveszek.hu

 

13.15–13.50 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

 

13.50–14.20 Nem mindegy, mennyit adózunk eladáskor, öröklés esetén és vásárláskor! Mire figyeljünk?
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.

14.20–14.50 A  cégértékesítés számviteli buktatói.
Böröcz Ferenc szellemi és fizikai vagyon értékbecslő, Ferinno Kft.

(P)

14.50–15.10 Konzultáció az előadókkal

 

15.05–15.45 Grátisz Networking  program 

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

 

Az idei 2. féléves szezonban a KKV-AKADÉMIA konferenciáin 3 részvétel választható:

  1. Helyszínen személyes részvétel (az élő konferencia napján)
  2. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  3. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)

Figyelem! Az Önök igényeihez igazodva változtattunk a részvételi feltételeken.

A PP Konferenciaközpont 2023 2. felében is hibrid konferenciákat rendez. Helyszínre és videón keresztül távolról is várjuk a résztvevőket, mint eddig. Ezen nem változtatunk. Óriási igény van mindkettőre. De egy kicsit jobban igazodnánk a legfrissebb üzleti tudásért hozzánk jövő konferencia-résztvevőink időbeosztásához.  

3 éves hibrid konferenciaszervezési tapasztalataink alapján azt látjuk, hogy aki aznap, a konferencia napján ráért, eljött a helyszínre, mert szeret társaságban lenni és szereti az élő előadás adta élményt. Aki nem ért rá aznap, illetve nagyon sok idejét és pénzét elvitte volna az utazási költség, kiszámíthatatlanabb volt előre az időbeosztása, egész napot nem tudott egyben rászánni a tanulásra, az a videón távolról részvételt választotta.

Az első nap nagyon kevesen kapcsolódtak be az élő videóközvetítésbe. A többség jobban preferálta a konferencia után másnap reggelre megszerkesztett videófilmet, amiben sokkal jobban és gyorsabban tájékozódott. De sokak számára kevésnek bizonyult a maradék 6 nap arra, hogy megnézzék utólag a konferenciák összes előadását, s kérték az idő meghosszabbítását. A kéréseket teljesítjük.

Min változtatunk?

Elhagyjuk a helyszínes konferencia aznap élőben közvetítését, de már másnap 12 órától, a profin megszerkesztett videófilmet 7 nap helyett 9,5 napig fent hagyjuk a konferencia oldalán. Ebbe az időintervallumba 2 hétvége is belefér. Az előadók prezentációit már a videóindulás előtt átküldjük. Nem csak nekik, hanem az előző nap élő konferencián részt vett helyszíneseknek is. Mindenki hamarabb jut hozzá az előadók elérhetőségeihez is, melyeket azért adtak át a résztvevőknek, hogy nyugodtan keressék őket a szakmai érdeklődéseikkel.

 

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 2. féléves konferenciáira!

9 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.