A növekedés csapdái

A kicsiből naggyá válás sikerreceptje

2016. szeptember 22.

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Tematika nyomtatása

Úgy érzi, hogy saját cége rabszolgájává vált? Egyre nehezebben menedzseli növekvő cégét? Akkor éppen a növekedés csapdájában vergődik.

A folyamatosan növekvő vállalkozások legnagyobb problémája a változások menedzselése, a szervezet folyamatos átalakítása, a vezetési kompetenciák, munkatársak felelősségi körének bővítése, átalakítása, a döntések delegálásának megtanulása, a növekedéshez szükséges források előteremtése, a piaci ismeretek, vállalkozni tudás egyre magasabb szintre helyezése. A cégutódlás családon belüli és kívüli megoldása érzelmi kérdés is. Az amatőr cégből profi, befektetőképes, transzparens céggé átalakulás talán a legnehezebben megoldható feladat sokak számára.

Szakértő előadóinktól megtanulhatjuk, hogyan kell elébe menni a változásoknak, megteremteni az anyagi, emberi, eszköz- és tudásfeltételeket a növekedéshez. Az előadások során tudatosulhat bennünk, hogy nincs is más baj a cégnél, csak éppen a növekedés csapdáiban vergődünk.

 

A konferencián személyes konzultációs lehetőséget biztosítunk az előadókkal!

KKV-bubi2016-800-pix_72dpi PP jo+bkik

A növekedés csapdái

A kicsiből naggyá válás sikerreceptje

Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit

Időpont: 2016. szeptember 22. csütörtök, 10.00−15.30
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Program

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.20 A kisvállalkozás és törekvő vállalat közötti különbség a vezetésben és működtetésben. A nem jól menedzselt növekedés tipikus jelei. A működési kultúra váltásának paraméterei.

Előadó: Egyed Géza G.E. StrateGo Kft. alapító,  ügyvezető igazgató

10.20−10.40 A folyamatosan vagy ugrásszerűen növekvő kis szervezet működési zavarai. Hogyan készüljünk fel előre a szervezeti változtatásokra? Tipikus szervezetfejlesztési hiányosságok kisvállalatoknál.

Előadó: Patonai Ágnes ügyvezető igazgató, p2m Consulting Kft.

10.40−11.00 A szervezetátalakítás új, hatékony útjai. A növekedés kezelése szervezetfejlesztéssel.

Előadó: Farkas Judit ügyvezető, szervezetpszichológus, PsyOn Üzleti Hatás Menedzsment

11.00−11.20 A transzparencia szükségessége és megvalósítása. Cégátstrukturálás, cégátalakítás, cégértékelés, befektetőképessé válás megvalósítása, exitre készülés.

Előadó: Ferencz Gyöngyi partner, VGD Hungary Kft.

11.20−11.40 Növekvő cég, növekvő kockázatok. Milyen veszélyek rejlenek az ellenőrzés, a transzparencia hiányában. Gyakorlati példák céges kontrollfolyamatok kiépítésére.

Előadó: Székely Szilárd menedzser, Ernst &Young

11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.10−12.30 A vezető/tulajdonos növekedésből adódó tipikus problémái. A változásképesség elsajátításának nélkülözhetetlensége. A változások menedzselése. Jelek, melyből felismerhető, hogy változnia kell a vezetőnek.

Előadó: Dr. Kovács Eszter ügyvezető igazgató, Profil Training Kft.

12.30−12.50 Cégutódlás, stafétabot átadása, a következő generáció betanítása. Cégutódlás családon belül. Az előre tervezhető vezetőváltás. Tipikus problémák és jó megoldások.

Előadó: Csaba Beatrix közösségi és szervezetfejlesztési tanácsadó, Media Nexus Kft.

12.50−13.10 IT-fejlesztés. Mikor kell fejleszteni, milyen jelekből tudom meg, hogy eljött az idő, milyen IT-fejlesztéssel kapcsolatos hibákat nem szabad elkövetni?

Előadó: Fekete Attila ügyvezető igazgató, vezető ISMS auditor, igazságügyi szakértő, Procons Kft.

13.10−13.30 Fejből már nem megy. A döntéshez szükséges gyors, strukturált információs rendszer nélkülözhetetlensége.

Előadó: Eiler Attila ügyvezető igazgató OnlineOffice Kft.

13.30−13.50 Hogyan válasszunk megbízható partnereket együttműködéseinkhez?

Előadó: Vida-Gősi Bernadett ügyfélmenedzser, Opten Informatikai Kft.

13.50−14.30 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

 14.30−14.50 A vezető és szervezete folyamatos tanulásának megteremtése és haszna. A piaci trendek követése, a vállalatvezetés, szervezetfejlesztés folyamatos modernizálása, a portfólió innoválása, az innovációképesség beépítése a szervezetbe.

Előadó: Kólya Dániel partner, Flow Magyarország

14.50−15.10 A hatalom delegálásának fortélyai. A vezetési kompetenciák szétosztása. A felelősségi körök pontosítása, a számonkérés, a kontroll rendszerének kialakítása és menedzselése.

Előadó: Borbély László ügyvezető, szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

15.10−15.30 Mit várhat egy növekedő cég attól, ha áttér a nemzetközi standardok szerinti pénzügyi beszámolásra?

Előadó: Dr. Szirmai Andrea az Audit Network Hungary Kft könyvvizsgáló partnere

15.30−15.50 konzultáció az előadókkal

15.40−16.10 Üzleti kézfogó Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

Regisztrálok a rendezvényre

A KKV-AKADÉMIA 2016 őszi félév témái, időpontjai, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

1. Szeptember 22. csütörtök – A növekedés csapdái
2. Október 6. csütörtök – 2016. Küzdelem a munkaerőért
3. Október 20. csütörtök – Tudja meg a világ, milyenek vagyunk!
4. November 3. csütörtök – Lengyel−Magyar Üzleti Fórum  
5. November 29. kedd – Sikeres vállalatvezetési stílusok
6. December 8. csütörtök – EU-pályázatok fóruma

rendezvények leírását, szinopszisát ezen a LINKEN tekintheti meg.

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Részvételi díj 6 témára 72.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 57.000 Ft + áfa (9.500 Ft + áfa/rendezvény).

3. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

4. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben, nem mind a 7 rendezvényre, hanem 1-2-3-4-5-6 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).

5. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A kedvezmények egymással nem vonhatóak össze!

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

*BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály és BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet