GDPR – kifelé a káoszból
Mindenki másképp csinálja!
2018. szeptember 19.
Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
Május 25. után úrrá lett a káosz! Téged is idegesített a sok nyilatkoztatás, tájékoztató, felugró ablakok, jogszabályokkal telirakott hírlevelek, irdatlan hosszúságúra megváltoztatott szerződések, bennük vállalhatatlan felelősségáthárítások. Hát még az ügyfeleinket!
Azóta már megszületett az Info törvény módosítása is. Újraértelmezés jön? Majd utána az ágazati és szektorális törvénymódosításokkal kezdhetjük elölről?
Látjuk már adatkezelőként, mekkora a többletteher és a felelősség?
Egy biztos! A GDPR-rel a munka nem egyszeri. Ha eljön a bizonyítás órája, évekre visszamenően, pillanatokat rögzítve egymás után, azonnal bizonyításra készen kell állnunk. A lehetetlennel is szembe néztünk?
A konzultációval egybekötött konferencián nem marad megválaszolatlan kérdés!
Sok még a megválaszolatlan kérdés? Tisztázzuk szakértőink segítségével!
Milyen legyen az egységes, letisztult gyakorlat? Tegyünk rendet együtt!
A szervezeten belüli megfeleléshez hatékony eszközök, gyors megoldások.
Program
8.30–9.00 Regisztráció
9.10–9.40 Újdonságok a hatóság eljárásaiban. A GDPR bírságolásra vonatkozó szabályai.
Előadó: dr. Kiss Ernő főosztályvezető-helyettes, Adatvédelmi Főosztály, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság (NAIH)
9.40–10.00 Vegyük komolyan az adatkezelő felelősségét! Felülvizsgálati kötelezettség! Panasz esetén bizonyítási teher! A túlvilágról is.
Előadó: Tálos Dániel ügyvédjelölt, Horváth és Társai Ügyvédi iroda, DLA Piper
10.00–10.20 Szankcionálások az ágazati törvények változtatása nélkül? Melyik törvényhez igazodjunk? Bírósághoz is fordulhatunk!
Előadó: Gondos Orsolya ügyvédjelölt, Horváth és Társai Ügyvédi iroda, DLA Piper
10.20–10.45 Túlzások, összevisszaságok a szerződésekben. Tegyünk rendet!
Előadó: Dr. Kádár Dóra LLM, Dr. Hatházi Vera Ügyvédi Iroda
10.45–11.05 Mivel lehet könnyebbé tenni a GDPR betartását a szervezeten belül? Milyen kontrollt érdemes bevezetni a bírság megelőzéshez?
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.
11.05–11.30 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.30–11.50 A GDPR-ben megkerülhetetlen adatfeldolgozó.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketingigazgató, K&H Bank Zrt.
11.50–12.10 Felkészültünk a papír alapú adatvédelemre? Rendet tettünk az iratraktárunkban?
Előadó: Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kft.
12.10–12.25 A felkészülés tesztelésének tapasztalata: adminisztratív megfelelés, hibás működés.
Előadó: Sándor Zsolt András ügyvezető, Gill & Murry Kft.
12.25–12.50 A jogos üzleti érdekekre hivatkozás várható gyakorlata.
Előadó: Dr. Horváth Katalin Sár és Társai Ügyvédi Iroda
12.50–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebéd
13.40–14.00 Rendet tettünk a cégen belül is? Belső dokumentációk. Eszközleltár, adatleltár.
Előadó: Dr. Horváth Katalin Sár és Társai Ügyvédi Iroda
14.00–14.25 Az informatikai rendszerrel szembeni alapvető elvárások. Naprakész és a pillanatonként változó múlt nyilvántartása. Lehetetlenségek.
Előadó: Hirsch Gábor független információbiztonsági szakértő
14.25–14.50 Hogyan tovább DM? Csak előzetes hozzájárulással? Vagy e nélkül is tudunk hírleveleket küldeni?
Előadó: Halász Bálint ügyvéd, partner, DIMSZ, Bird&Bird
14.50–15.10 Ha elvesznek az adatok? Incidensjelentéssel mentesülünk a felelősségre vonástól?
Előadó: Gilincsek Szabolcs ügyvezető, GDPR-szakértő, GDPR Info Kft.
15.10–15.30 Hozzájárulások, letiltások, törlések, fel- és leiratkozások nyilvántartása, tárolása. Határ a csillagos ég?
Előadó: dr. Ferenczi Mónika ügyvéd, Bán és Karika Ügyvédi Társulás
15.30–16.00 Konzultáció az előadókkal
Részvételi díj
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 12 000 Ft + áfa.
A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:
-
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
-
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
-
- frissítők, kávészünet, ebéd
-
- féléves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Részvételi feltételek
-
- A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
- A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
- Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
- Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. szeptember 7. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
- Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
- Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.
Lemondási feltételek
-
- A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
- Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu
1148 Budapest, Örs vezér tere 24.
További konferenciák
Munkaerő-piaci trendek
Felkészülés a hullámvasútra!
2024. október 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás
Van az a pénz!
2024. október 10.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2024
Remény az üzleti szereplőkben!
2024. október 3.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum
Pénz, de honnan? 2024 – Székesfehérvár
Ősztől végre lesz vissza nem térítendő!
2024. szeptember 26.
Gazdaság Háza, Hosszúsétatér 4-6.
Human & Technology
Válts technológiavezérelt cégszervezetre!
2024. szeptember 19.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Social Media 2025
Ahol az AI-trend születik!
2024. szeptember 12.
Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.
Ősszel 8 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29 %kedvezmény!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.