Németország–Ausztria–Svájc Üzleti Fórum

Lépj be a megbízható piacokra!

Időpont: 2025. november 20. csütörtök, 9.30–16.25

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99., 6. emelet, Baross terem

Részesedj a megbízható, erős gazdasági háttér előnyeiből!

Befektetéseid irányának te is bátran válaszd a DACH régiót!

Külkereskedelem a DACH-országokkal. Hogyan építsd ki a piacaidat?

Az üzleti fórum hivatalos nyelve a magyar!

A külföldről jövő előadók angol nyelven prezentálnak. 

Csak helyszíni részvétel! Különdíjas Networking Program plenáris bemutatkozással!

Miről szólunk?

Három európai ország. A német anyanyelv, a határaik és az Alpok kötik őket össze egymással. Remek piacok és jó befektetési terepek a hazai kkv-döntéshozók számára.

Miért érdemes céget alapítani, ingatlant venni, befektetni, kiállításokra kimenni, exportálni ezekbe a nálunk jóval magasabb életszínvonalat produkáló, gazdag országokba? Mikre van ott kereslet? Milyen ágazatokban vannak hiányterületek, ahol a hazai vállalkozásoknak van keresnivalójuk?

A három ország vállalkozástámogató környezetéről, a szabályozásokról, a piacszerzési, kereskedési lehetőségekről, a hazainál sokkal előnyösebb viszonyokról sok bennfentes információt adnak át az előadóink.

Az országok gazdaságát, jogi környezetét, piaci viszonyait, adózási, foglalkoztatási szabályait legjobban ismerők elmondják azt is, hogyan és milyen csapdákat kell kikerülni. S csak az előnyeit élvezni a nagy hármas erejének.

Kiknek szólunk?

Várjuk azokat a feltörekvő vállalkozást vezetőket, tulajdonosokat, akik terjeszkedni szeretnének, új piacokat akarnak meghódítani, illetve élvezni is szeretnék a biztonságos, kiszámítható és jó hírnevű gazdasági környezetet. A Networkingen pedig be akarják mutatni saját cégüket az üzleti kapcsolatokat építésének szándékával az adott országokból érkezőkkel.

Előadók

Balogh Ilona

ügyvezető igazgató-helyettes, Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK)

Birgit Reiter-Braunwieser

Team Lead and Director CEE & Research Location, ABA

Dr. Nagy László

német társaságjogi, gazdaságjogi szakügyvéd, az NZP NAGY LEGAL ügyvezető partnere és német üzletágának vezetője

Dr. Csordás Ferenc Károly

ügyvezető, a budapesti Ungarnconsulting Kft. és a nürnbergi Savaria BVH GmbH ügyvezetője, a Magyar-Bajor Társaság elnöke

Kemler Beáta

német piacra lépési tanácsadó és üzletfejlesztő, UnternehmerZukunft, Landshut

Dr. Tallér Péter PhD

Ügyvezető partner, NZP NAGY LEGAL Rechtsanwalt, solicitor, ügyvéd, a Bécsi Ügyvédi Kamara tagja

Sárdi Judit

ügyvezető és tanácsadó Partner. BusinessCreator Switzerland

Holes Gábor

ügyvezető, Holes Kft.

Csinos Tibor

értékesítési igazgató, GF Faktor Zrt.

dr. Csővári István

ügyvéd, Csővári Ügyvédi Iroda

Szekelyfoldi Zoltan J.

DACH Régió B2B étékesítési tanácsadó, tulajdonos, GDS IT Switzerland GmbH

Program

9.00-tól regisztráció a helyszínen 

9.30–9.35 Demcsák Mária felvezetője


9.35–10.05 A német gazdaság a világ élvonalában. Hogyan találjunk partnereket a német piacra kerüléshez, sikeres üzletépítéshez? A vásárok, kiállítások belépőjegy szerepe.  

Balogh Ilona ügyvezető igazgató-helyettes, Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK)


10.05–10.25 Német vállalkozástámogató környezet. A külföldi céges tevékenységek szabályozása. Mikor, miért érdemes a német piacon céget alapítani. Telephely, költségek, foglalkoztatás.

Dr. Nagy László (Nürnberg) német társaságjogi, gazdaságjogi szakügyvéd, az NZP NAGY LEGAL ügyvezető partnere és német üzletágának vezetője


10.25–10.40 Kulcs a német piachoz. Így nyílik meg az ajtó a magyar vállalkozások előtt. 

Kemler Beáta német piacra lépési tanácsadó és üzletfejlesztő, UnternehmerZukunft, Landshut


10.40–10.55 Pénzügyi segítség a külkereskedelemhez.

Csinos Tibor értékesítési igazgató, GF Faktor Zrt.


10.55–11.10 Németország. Interaktív Pódiumbeszélgetés az előadókkal. 

Balogh Ilona, Dr. Nagy László, Kemler Beáta, Csinos Tibor


11.10–11.30 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal


11.30–11.45 Ausztria vállalkozástámogató környezetének konkrét megnyilvánulásai.  

Birgit Reiter-Braunwieser Team Lead and Director CEE & Research Location, ABA


11.45–12.05 Az osztrák nyaralóingatlan, turizmus befektetések különlegességei. Új osztrák cégforma-lehetőségek.

Dr. Tallér Péter PhD Ügyvezető partner, NZP NAGY LEGAL Rechtsanwalt, solicitor, ügyvéd, a Bécsi Ügyvédi Kamara tagja


12.05-12.25 Irány Ausztria magyar vállalkozóknak! Vállalkozás és ingatlanbefektetés gyakorlati példákkal..  

Parajdi István ügyvezető, Property-in-austria.com


12.25–12.45 Üzletfejlesztés német nyelvterületen. Gyakorlati kérdések, tippek és kockázatok.  

Dr. Csordás Ferenc Károly ügyvezető, a budapesti Ungarnconsulting Kft. és a nürnbergi Savaria BVH GmbH ügyvezetője, a Magyar-Bajor Társaság elnöke


12.45–13.05 Magyar kockázatok, osztrák megoldások.

dr. Csővári István ügyvéd, Csővári Ügyvédi Iroda


13.05–13.20 Ausztria.  Interaktív Pódiumbeszélgetés az előadókkal.

Dr. Tallér Péter, Parajdi István, dr. Csordás Ferenc Károly


13.20–13.50 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal


13.50–14.15 A Svájci piac különlegessége. Miért érdekes Svájc a külföldi vállalkozók számára?

Sárdi Judit ügyvezető és tanácsadó Partner, BusinessCreator Switzerland


14.15–14.35 Svájci vásárok, kiállítások, ahol az üzleti élet megfordul. Ott kell lenni!  

Holes Gábor ügyvezető, Holes Kft.


14.35–14.55 DACH régió: Értékesítési és piacra lépési támogatás B2B vállalatoknak.

Székelyföldi Zoltán J. DACH Régió B2B étékesítési tanácsadó, , tulajdonos, GDS IT Switzerland GmbH


14.55–15.10  Svájc. Interaktív Pódiumbeszélgetés az előadókkal. 

Sárdi Judit, Holes Gábor, Székelyföldi Zoltán J.


15.10–15.25 Szünet. Konzultáció az előadókkal


15.25–16.25 Plenáris Networking Program névjegyalbummal. 

Plenáris Networking Program névjegyalbummal.

A műsorvezető által moderált Networking programon minden helyszínre regisztrált vendég (aki a networking szereplésre is jogosító részvételi jegyet váltott) és az előadók vehetnek részt. Tőlük előre elkérjük a névjegyadatokat. A névjegyeket albumba rendezve a program előtt és utólag emailen is megkapja minden Networking bemutatkozó. A bemutatkozások (1-2 percesek) után a kapcsolatfelvétel egyéni, programon kívüli. 

Miért kell ott lenned?

Csak a PP Konferencián ismerheted meg egy nap alatt a legújabb trendeket és gyakorlatokat, melyeket már másnap hasznosítani tudsz a munkádban.

Ott lesznek a kkv-döntéshozók, a német anyanyelvű európai országok legjobb ismerői, és a külkereskedelmi, külgazdasági szakemberek is.

Bemutatkozó előadásra is jelentkezhetsz, ha saját szolgáltatásodat be szeretnéd mutatni a résztvevőknek. Írj a konferencia@ppkonferencia.hu címünkre, s küldjük a szereplés feltételeit.

Az előadások magas színvonalúak. A prezentációkat utólag megkapod.

Részvételi díjak

Kedvezményes díj helyszínre jövőknek:

16 900 Ft.+ áfa helyett 14 900 Ft. + áfa

Kedvezményes díj helyszínre jövőknek + networking

21 900 Ft.+ áfa helyett 19 900 Ft. + áfa


KKV ̶ AKADÉMIA 2. félév előrendelés!

A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek


 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek

1. Németország–Ausztria–Svájc Üzleti Fórum - Helyszínen személyes részvétel

2. Németország–Ausztria–Svájc Üzleti Fórum - Helyszínen személyes részvétel + Networking

1. Németország–Ausztria–Svájc Üzleti Fórum - Helyszínen személyes részvétel

Regisztrációs díj:

16900 Ft + áfa

Kedvezményes díj:

14900 Ft + áfa

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
Jegy vásárlás

2. Németország–Ausztria–Svájc Üzleti Fórum - Helyszínen személyes részvétel + Networking

Regisztrációs díj:

21900 Ft + áfa

Kedvezményes díj:

19900 Ft + áfa

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Plenáris networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével.
  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
Jegy vásárlás