2016. Küzdelem a munkaerőért

A munkaerőszerzés és -megtartás új technikái

2016. október 6.

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Tematika nyomtatása

2016 kihívása: küzdelem a munkaerőért. Súlyos szakemberhiány alakult ki a magasan képzettekből, a szakmunkásokból, az informatikusokból. S percenként bővül a lista. A kereskedelem, vendéglátás, építőipar már súlyos bevételcsökkenést él meg a teljesítménycsökkenés miatt. Felmérések szerint a hazai cégvezetők 85 %-a számára fenyegető a szakemberhiány. A felsőfokú és szakképzett munkaerő generációi hagyták el az országot a számunkra utolérhetetlen, kigazdálkodhatatlanul magas bérek miatt. Multinacionális cégek csukják be a gyáraikat, illetve be sem jönnek az országba, mert nem kapnak szakképzett munkaerőt.

Másként kell a munkaerőt megszerezni és megtartani, mint akár egy évvel ezelőtt. Gyökeresen és rohamosan átalakultak a technikák, módszerek. Ismerkedjünk meg a legújabbakkal, a jó gyakorlatokkal, és a témához értő szakemberek jó tanácsaival.

fejlec_800x210 kkv_cimnelkul_bkik

2016. Küzdelem a munkaerőért

A munkaerőszerzés és -megtartás új technikái

Rendezők: BKIK IX. és XXVIII. Osztálya* – Piac & Profit

Időpont: 2016. október 6. csütörtök, 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.10 Megnyitó: Balázs Iván, a BKIK elnökségének tagja

10.10−10.40 A munkaerőhiány makrogazdasági megvilágításban.

Előadó: Ádler Judit kutató, GKI Gazdaságkutató Zrt. 

10.40−11.10 2016 új kihívása: küzdeni a munkaerőért. Új HR-stratégiák a munkaerő megszerzése érdekében. Pénzzel, karrierlehetőséggel, motivációval, elkötelezetté tétellel, vonzó vállalati értékek erősítésével?

Előadó: Szűts Ildikó, a Országos Humánmenedzsment Egyesület (OHE) elnöke, a Human Investment Tanácsadó Kft. ügyvezető igazgatója

11.10−11.30  Konkrét megoldások, programok a munkaerő megtartására. Különleges juttatások a különleges embereknek.

Előadó: Balázs Iván elnök, BKIK Általános Pénzügyi Szolgáltatási Osztály

11.30−11.50 Elkötelezettség-praktikák, azaz van élet a vonzáson túl. Jó gyakorlatok a tehetséges, értékes munkatársak megtartására.

Előadó: Uzsák Éva innovációs és PR-vezető, Aon Magyarország

11.50−12.20 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

12.20−12.40 Pszichológiai szerződés vezető és munkatárs között. A coaching-szemléletű vezetés erős munkaerő-megtartási képessége. A minőségi beszélgetések, a munkatársak bevonása a megoldásokba, a személyes jelenlét, a keretek megadása. Idő a kapcsolatokra. Eredményes eszköztárak.

Előadó: Dr. Ludvigh Károly ügyvezető igazgató, Stratego Kft.

12.40−13.10 Saját munkaerő képzése, kinevelése már az iskolapadban. A duális képzés hatékonysága az értékes munkaerő megteremtésében. Adjunk tulajdonrészt a legjobbaknak? Gyakorlatok, pozitív és negatív oldalak.

Beszélgetőpartnerek: Czank Géza, az Sz+C Stúdió Kft. ügyvezető igazgatója és Kelemen Kálmán ügyvezető igazgató, Hungrana Kft., Szatmáriné dr. Balogh Mária munka- és szervezet szakpszichológus, szervezeti tanácsadó

13.10−13.30 A munkaerőszerzés és –megtartás analitikus szemléletű megközelítésének új módszerei. A teljesítménymérés és kompetenciamenedzsment fontossága és előnyei. A lojális és motivált munkaerő elvesztési kockázatainak csökkentése.

Előadó: Pálfi Attila szakmai igazgató, ASR NEXT

13.30−14.10 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

14.10−14.30 Hová tűntek a munkavállalók? Munkaerő-keresési módszerek a gyakorlatban, hatékonyságuk (felmérés alapján). Az online toborzás előnyei a hagyományos módszerekkel szemben. 

Előadó: Dr Tóth András szakíró és Nagy Gábor vezető tanácsadó, OnlineToborzás.hu

14.30−14.50 Az Y-generáció, mint munkavállaló, avagy a digitális HR dilemmái.

Előadó: Lovas Zoltán vezető, Nexon

14.50−15.30 Jó gyakorlatok a munkaerő szerzésére és megtartására

14.50−15.10 “Adj király katonát!” Munkaerőpiaci kihívások, megoldások.

Előadó: Gazsi Zoltán ügyvezető igazgató, eisberg Hungary Kft.

15.10-15.30 Hatékonyság a munkavállalói fittség tükrében.

Előadó: Czakó Márton projektvezető, Legfittebb Munkahely Felmérés

15.30−15.50 Konzultáció az előadókkal

15.40 −16.10 Üzleti kézfogó Networking-program a konferencia résztvevői számára, szervezett keretek között. A kézfogóra bejelentkezés az érkezéskor történik a regisztrációs pultnál. Legalább 20-30 névjegyet hozzon magával!!!

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

gomb_narancs_regisztralokarendezvenyre

A KKV-AKADÉMIA 2016 őszi félév témái, időpontjai, melyekre egyben és külön-külön is lehet regisztrálni:

1. Október 6. csütörtök – 2016. Küzdelem a munkaerőért
2. Október 20. csütörtök – Az üzletbarát PR-kommunikáció
3. November 3. csütörtök – Lengyel−Magyar Üzleti Fórum  
4. November 29. kedd – Sikeres vállalatvezetési stílusok
5. December 8. csütörtök – EU-pályázatok fóruma

rendezvények leírását, szinopszisát ezen a LINKEN tekintheti meg.

Az egész napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:

1. Egy rendezvény részvételi díja: 12.000 Ft + áfa/rendezvény. 

2. Részvételi díj 5 témára 60.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 50.000 Ft + áfa (10.000 Ft + áfa/rendezvény).

3. Részvételi díj 4 témára 48.000 Ft + áfa.
Jelentős kedvezmény vehető igénybe!
Az eredeti ár helyett 42.000 Ft + áfa (10.500 Ft + áfa/rendezvény).

FONTOS! Amennyiben, nem mind a 7 rendezvényre, hanem 1-2-3-4-5-6 alkalomra kíván regisztrálni, kérjük, hogy a regisztrációs űrlap “Megjegyzés” rovatába írja be, hogy mely rendezvényeken kíván részt venni (elég a konferencia dátumát vagy címét megjelölni).

4. Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).

A kedvezmények egymással nem vonhatóak össze!

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).

*BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály és BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, Szentmihályi út 171. 3. emelet