Okos cég

Építs sürgősen digitális vállalatot!

Időpont: 2018. november 07. , Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

A digitális forradalom átvette az uralkodást a gazdaságban. Az automatizálás, a mesterséges intelligencia, az algoritmusok, a komplex rendszerfolyamatok határozzák meg a sikert. Az új technológiák a mindennapi üzletvitelben elsöpörték a hagyományost. Az innováció minden szinten egyenlő lett a digitalizációval.

Csak az okos cég lehet versenyképes!

A versenyt diktáló, piacvezető kis- és nagyvállalatoknál (ipar, agrárium, szolgáltatás) nem csak annyi történt, hogy az  üzletvitel, a gyártás, a szolgáltatás technológiai alapokra tevődött át. Ahol a külső-belső folyamatokat, adatokat, szervezeti egységeket összekapcsolták, egymással kommunikáló rendszerbe szervezték, ott nagyságrendekkel nőtt a hatékonyság. A befektetések megtérülési ideje soha nem látott mértékben lerövidült.

A digitális forradalom újra osztja a lapokat a piacon! Most nagy eséllyel megelőzhetik a kicsik a nagyokat.

Legyen a nyerő ágon az ön cége is! Ne mondjon nemet a kultúraváltásra!

Okosodjunk együtt a Piac & Profit konferencián!

Utolsó helyek! Regisztráljon gyorsan!

fejlec_800x210 szöveggel

Okos cég

Építs sürgősen digitális vállalatot!

 

Időpont: 2018. november 7. (szerda) 9.00–16.00

Helyszín: Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

 

Csak az okos cég lehet versenyképes! A befektetés gyorsan megtérül.

Az új technológiák elsöprik a régi módszereket. Döntsünk az új mellett!

 

Program

Regisztráció 8.30–9.00

9.10–9.35 Az új technológiák elsöprik a hagyományost. A jövőt meghatározó technológiai, digitális trendek.
Előadó: Vityi Péter alelnök, IVSZ

9.35–9.55 A folyamatok digitalizálása nem cél, hanem versenyelőny.
Előadó: Monszpart Zsolt alelnök, Magyar Innovációs Szövetség

9.55–10.15 Elviszik az orrunk elől az ügyfelet a kisvállalatok és a startupok? A kicsik nagy esélye.
Előadó: Loss István, a Spinoff és Startup Egyesület Informatikat Szakosztályának vezetője

10.15–10.35 Hogyan járjon túl az okos vezető az okos gépek eszén?
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.

10.35–10.55 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

10.55–11.15 Az integrált IoT. Egy felületen összekapcsoltan. Bámulatos eredmények.
Előadó: Dobó Mátyás új generációs szolgáltatások igazgatóhelyettes, Invitech

11.15–11.35 Mesterséges intelligencia az üzleti mindennapokban – ma és holnap.
Előadó: Gulyás László igazgató, Eit Digital

11.35–11.50 Okos vállalatirányítás a digitalizáción túl.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas

11.50–12.10 Okos bank. Digitális megoldások és kényelem.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketing igazgató, K&H Bank Zrt.

12.10–12.30 Digitális kompetenciák nélkül nincs okos cég.
Előadó: Andorka Miklós, operatív igazgatóhelyettes, MAPI Zrt.

 12.30–13.20 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.20–13.40 A teljes értéklánc digitalizációjának előnyei. Ipar 4.0 Nem csak termelőknek!
Előadó: Fábián Zoltán iparfejlesztési tanácsadó, Ipar 4.0 Mintagyárat kiemelt projekt

13.40–14.00 Az adat és ami mögötte van. Hatékony adatfelhasználás a mindennapokban.
Előadó: Dr. Plasek Gábor ügyvezető, BI-Tech Kft.

14.00–14.20 CRM – multichanel, omnichanel belülről.
Előadó: Darvas Krisztián vezérigazgató, Soulware

14.20–14.40 Légy előrelátó, előzd meg a bajt!
Előadó: Vida–Gősi Bernadett ügyfélmenedzser, Opten Informatikai Kft.

14.40–14.55 Az intelligens webes vállalatirányítási rendszer.
Előadó: Schramm Károly ügyvezető, Smartfront Kft.

14.55-15.10 A belső, eddig külön menedzselt folyamatok összekapcsoltságában felszínre kerülő kincsek.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group

15.10–15.30 Mesterséges intelligencia: kihívás és lehetőség a felsőoktatásban.
Előadó: Dr. Dietz Ferenc kancellár, BGE (Budapesti Gazdasági Egyetem)

15.30–15.45 Árthat-e a technológia az emberi kapcsolatoknak?
Előadó: Kocsis Zoltán kreatív igazgató, Idea Fontana Kft.

15.45–16.00 Konzultáció az előadókkal

 

A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa.

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

Utolsó helyek! Regisztráljon gyorsan!

button_regisztracio

 

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa.


A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • féléves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

 

Utolsó helyek! Regisztráljon gyorsan!


button_regisztracio



 



Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

  4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. október 26. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

  6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

  7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu



Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Rendező

Szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák

KATA!

aug
18

Élő videókonferencia konzultációval