Okos cég

Építs sürgősen digitális vállalatot!

2018. november 7.

Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)

Tematika nyomtatása

A digitális forradalom átvette az uralkodást a gazdaságban. Az automatizálás, a mesterséges intelligencia, az algoritmusok, a komplex rendszerfolyamatok határozzák meg a sikert. Az új technológiák a mindennapi üzletvitelben elsöpörték a hagyományost. Az innováció minden szinten egyenlő lett a digitalizációval.

Csak az okos cég lehet versenyképes!

A versenyt diktáló, piacvezető kis- és nagyvállalatoknál (ipar, agrárium, szolgáltatás) nem csak annyi történt, hogy az  üzletvitel, a gyártás, a szolgáltatás technológiai alapokra tevődött át. Ahol a külső-belső folyamatokat, adatokat, szervezeti egységeket összekapcsolták, egymással kommunikáló rendszerbe szervezték, ott nagyságrendekkel nőtt a hatékonyság. A befektetések megtérülési ideje soha nem látott mértékben lerövidült.

A digitális forradalom újra osztja a lapokat a piacon! Most nagy eséllyel megelőzhetik a kicsik a nagyokat.

Legyen a nyerő ágon az ön cége is! Ne mondjon nemet a kultúraváltásra!

Okosodjunk együtt a Piac & Profit konferencián!

Utolsó helyek! Regisztráljon gyorsan!

Csak az okos cég lehet versenyképes! A befektetés gyorsan megtérül.

Az új technológiák elsöprik a régi módszereket. Döntsünk az új mellett!

Program

Regisztráció 8.30–9.00

9.10–9.35 Az új technológiák elsöprik a hagyományost. A jövőt meghatározó technológiai, digitális trendek.
Előadó: Vityi Péter alelnök, IVSZ

9.35–9.55 A folyamatok digitalizálása nem cél, hanem versenyelőny.
Előadó: Monszpart Zsolt alelnök, Magyar Innovációs Szövetség

9.55–10.15 Elviszik az orrunk elől az ügyfelet a kisvállalatok és a startupok? A kicsik nagy esélye.
Előadó: Loss István, a Spinoff és Startup Egyesület Informatikat Szakosztályának vezetője

10.15–10.35 Hogyan járjon túl az okos vezető az okos gépek eszén?
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető, Cégmenedzser Kft.

10.35–10.55 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

10.55–11.15 Az integrált IoT. Egy felületen összekapcsoltan. Bámulatos eredmények.
Előadó: Dobó Mátyás új generációs szolgáltatások igazgatóhelyettes, Invitech

11.15–11.35 Mesterséges intelligencia az üzleti mindennapokban – ma és holnap.
Előadó: Gulyás László igazgató, Eit Digital

11.35–11.50 Okos vállalatirányítás a digitalizáción túl.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas

11.50–12.10 Okos bank. Digitális megoldások és kényelem.
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketing igazgató, K&H Bank Zrt.

12.10–12.30 Digitális kompetenciák nélkül nincs okos cég.
Előadó: Andorka Miklós, operatív igazgatóhelyettes, MAPI Zrt.

 12.30–13.20 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet

13.20–13.40 A teljes értéklánc digitalizációjának előnyei. Ipar 4.0 Nem csak termelőknek!
Előadó: Fábián Zoltán iparfejlesztési tanácsadó, Ipar 4.0 Mintagyárat kiemelt projekt

13.40–14.00 Az adat és ami mögötte van. Hatékony adatfelhasználás a mindennapokban.
Előadó: Dr. Plasek Gábor ügyvezető, BI-Tech Kft.

14.00–14.20 CRM – multichanel, omnichanel belülről.
Előadó: Darvas Krisztián vezérigazgató, Soulware

14.20–14.40 Légy előrelátó, előzd meg a bajt!
Előadó: Vida–Gősi Bernadett ügyfélmenedzser, Opten Informatikai Kft.

14.40–14.55 Az intelligens webes vállalatirányítási rendszer.
Előadó: Schramm Károly ügyvezető, Smartfront Kft.

14.55-15.10 A belső, eddig külön menedzselt folyamatok összekapcsoltságában felszínre kerülő kincsek.
Előadó: Szederkényi Zsolt ügyvezető, xFLOWer Group

15.10–15.30 Mesterséges intelligencia: kihívás és lehetőség a felsőoktatásban.
Előadó: Dr. Dietz Ferenc kancellár, BGE (Budapesti Gazdasági Egyetem)

15.30–15.45 Árthat-e a technológia az emberi kapcsolatoknak?
Előadó: Kocsis Zoltán kreatív igazgató, Idea Fontana Kft.

15.45–16.00 Konzultáció az előadókkal

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa.

A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:

    • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
    • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
    • frissítők, kávészünet, ebéd
    • féléves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Utolsó helyek! Regisztráljon gyorsan!

Részvételi feltételek

    1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
    2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
    3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
    4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. október 26. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
    6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
    7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.

Lemondási feltételek

    1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
    2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
      A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
    3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
      e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

1148 Budapest, Örs vezér tere 24.