Digitális iroda

A rendetlenség sok pénzbe kerül

Időpont: 2020. március 26. , Helyszín: élő videókonferencia

Figyelem!

Mindenki biztonsága érdekében áttértünk a videókonferenciákra!
Nem kell ott lenned, hogy ott legyél!

Tudtad, hogy a dokumentumok keresésével a munkaidő 40 %-a elmegy? Érzékelted, hogy  a munka alapját képező információ mennyisége 2013-2020 között a 44-szeresre nőtt? Kiszámoltad már, hogy a rosszul iktatott, rendszerezetlen dokumentumok, adatok keresése mekkora költséggel jár? Úgy érzed, hogy egyre több idő megy el az adatok, iratok keresésével és a rendetlen, szervezetlen belső kommunikációval?

Papíron vagy/és digitálisan dokumentáljunk és tároljuk az adatokat? Mindkettőre szükség van. De biztosan ki kell nyomtatnunk a digitális dokumentumok 81 %-át? Az iratok 79 %-át papíron kell tárolnunk? Irdatlan helyigénnyel? Adatfulladás helyett jelentős költségcsökkentés lesz a következménye.

Az irodákban a belső rendszereken zajlik a  kommunikáció és információáramlás is. Digitális csatornákon folyik a csapatmunka. Mégis, az irodai környezet hozza ki a legtöbbet az emberekből. A külső adat- és iratkommunikációban még rengeteg költségcsökkentési lehetőség van. Gondoljunk a könyveléssel, az  értékesítéssel, a NAV-val, banki műveletekkel kapcsolatos adat, iratmennyiség összekapcsolásában rejlő, hatalmas tartalékokra.

Sok újat tudunk mondani a folyamatosan fejlesztésre szoruló digitális iroda működtetéséről, a jól szervezettség előnyeiről, a költségmegtakarításról. Várjuk a vállalati döntéshozókat!

 

Fejléc_800x210

Digitális iroda

A rendetlenség sok pénzbe kerül

Élő videókonferencia

Időpont: 2020. március 26. 9.30–15.15

Helyszín: élő videókonferencia (A konferencia 7 napig visszanézhető!)

 

A rendetlenség, szervezetlenség, kidobott pénz. Ne az anarchiát válasszuk!

Csak komplex irodarendszerben gondolkodjunk! Az a legolcsóbb.

Papír alapú és digitális dokumentumok közötti átjárás a nyerő megoldás.

p

Program

9.40–10.00 Irodai adminisztráció és a hatékony iratkezelési folyamat.
Solcz-Ujvári Magdolna dokumentum menedzsment és digitalizációs szakértő, Budapesti Távhőszolgáltató Zrt.

10.00–10.20 Ott vagyunk már? Irány a digitális sztráda!
Lakatosné Lukács Zsuzsanna ügyvezető igazgató, SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány

10.20–10.40 Dokumentum kezelési trendek a KKV-szektorban.
Bardóczy Gergely
értékesítési igazgató, DMS One Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.

10.40­–11.00 Digitalizálás az adózásban és a könyvelésben.
Németh Lilla vezető menedzser, RSM Hungary Adótanácsadó és Pénzügyi Szolgáltató Zrt.

11.00–11.20 Hogyan gyorsíthatjuk fel a közös munkát otthonról dolgozó csapatunkkal? – Hasznos szoftverek és trükkök
Jobbágy Szabolcs
 lean digitalizálási szakértő, Resultator Tanácsadó Kft.

 

11.20–11.50. Csetszünet, pihenő

 

11.50–12.10 A bankszámla összekapcsolása a számlázó programmal.
Kökény Roland  KKV Szegmensmarketing vezető, K&H Bank Zrt.

12.10–12.25 Workflow mindenhol. Folyamatvezérelt cégműködés.
Szederkényi Zsolt ügyvezető igazgató, xFLOWer Group

12.25–12.45 Bajusszal hatékonyabb!  Pénzügyi eredményesség növelése másképp.
Bodor Csaba üzletfejlesztési vezető, Flexibill

12.45–13.05 Papírmentes működés és elektronikus aláírás. Kihívások és megoldások.
Tőzsér Imre e-aláírás üzletágvezető, Cursor Insight Hungary Kft.

 

13.05–13.35 Csetszünet, pihenő

p

13.35–13.55 Egyszerűsítsd le a külső és belső üzleti kommunikációt!
Augusztini Krisztián termékmenedzser, Onbox 

13.55–14.15 Az adatbiztonság alapkérdéssé vált. Így kezeld!
dr.Teker Orsolya adatszakértő, Liftup Kft.

14.15–14.35 Az elektronikus dokumentum hitelesítésének jogi hattere és gyakorlata.
dr. 
Pajor Dávid ügyvéd

14.35–14.55 Online szerződéskötés. Biztonságban vagyunk?
dr. 
Romhány Gergely ügyvezető, Trustchain Systems Kft.

 

14.55-15.15 Csetszünet

 

button_regisztracio

1

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja  12.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • a szakmai program élő videóközvetítéséhez jutást (egyéni jelszóval, internetes felületen), utána 7 napig használhatóságot;
  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését;
  • a videókonferencia élőközvetítéséhez egyéni kódot és annak 7 napig tartó használatát.

 

 

Részvételi díj

button_regisztracio

l

Konferenciarészvétel feltételei

A konferencia részvételi díja  12.000 Ft. + áfa

A konferencián résztvevőknek a következő szolgáltatásokat adjuk:

  • a szakmai program élő videóközvetítéséhez jutást (egyéni jelszóval, internetes felületen), utána 7 napig használhatóságot;

  • az elhangzott előadások prezentációinak (melyek közzétételét az előadó engedélyezi) letöltését;

  • a videókonferencia élőközvetítéséhez egyéni kódot és annak 7 napig tartó használatát.


 

Részvételi feltételek


  1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.

  2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

  3. Az átutalásos távnyomtatásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel a regisztrációkor megadott e-mail címre küldjük meg. A bankkártyás fizetést követően távnyomtatási számlát küldünk az előzőekben foglaltaknak megfelelően.

  4. Lemondást csak írásban (e-mailen) fogadunk el 2020. március 13. (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
    A résztvevő személyét módosítani lehet. Kérjük, szándékait a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

  5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videókonferencián, csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.

  6. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.



Lemondási feltételek


  1. A regisztráció lemondását a fentiekben foglalt határidőig áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

  2. Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, illetve az élő videóközvetítést aznap, valamint 7 napon belül nem tekintette meg, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.

  3. Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
    e-mailkonferencia@ppkonferencia.hu



élő videókonferencia

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

élő videókonferencia

Rendező

Szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák