Digitális iroda

A rendetlenség sok pénzbe kerül

2020. március 26.

élő videókonferencia

Tematika nyomtatása

Figyelem!

Mindenki biztonsága érdekében áttértünk a videókonferenciákra!
Nem kell ott lenned, hogy ott legyél!

Tudtad, hogy a dokumentumok keresésével a munkaidő 40 %-a elmegy? Érzékelted, hogy  a munka alapját képező információ mennyisége 2013-2020 között a 44-szeresre nőtt? Kiszámoltad már, hogy a rosszul iktatott, rendszerezetlen dokumentumok, adatok keresése mekkora költséggel jár? Úgy érzed, hogy egyre több idő megy el az adatok, iratok keresésével és a rendetlen, szervezetlen belső kommunikációval?

Papíron vagy/és digitálisan dokumentáljunk és tároljuk az adatokat? Mindkettőre szükség van. De biztosan ki kell nyomtatnunk a digitális dokumentumok 81 %-át? Az iratok 79 %-át papíron kell tárolnunk? Irdatlan helyigénnyel? Adatfulladás helyett jelentős költségcsökkentés lesz a következménye.

Az irodákban a belső rendszereken zajlik a  kommunikáció és információáramlás is. Digitális csatornákon folyik a csapatmunka. Mégis, az irodai környezet hozza ki a legtöbbet az emberekből. A külső adat- és iratkommunikációban még rengeteg költségcsökkentési lehetőség van. Gondoljunk a könyveléssel, az  értékesítéssel, a NAV-val, banki műveletekkel kapcsolatos adat, iratmennyiség összekapcsolásában rejlő, hatalmas tartalékokra.

Sok újat tudunk mondani a folyamatosan fejlesztésre szoruló digitális iroda működtetéséről, a jól szervezettség előnyeiről, a költségmegtakarításról. Várjuk a vállalati döntéshozókat!

Digitális iroda

A rendetlenség sok pénzbe kerül

Élő videókonferencia

Időpont: 2020. március 26. 9.30–15.15

Helyszín: élő videókonferencia (A konferencia 7 napig visszanézhető!)

A rendetlenség, szervezetlenség, kidobott pénz. Ne az anarchiát válasszuk!

Csak komplex irodarendszerben gondolkodjunk! Az a legolcsóbb.

Papír alapú és digitális dokumentumok közötti átjárás a nyerő megoldás.

p

Program

9.40–10.00 Irodai adminisztráció és a hatékony iratkezelési folyamat.
Solcz-Ujvári Magdolna dokumentum menedzsment és digitalizációs szakértő, Budapesti Távhőszolgáltató Zrt.

10.00–10.20 Ott vagyunk már? Irány a digitális sztráda!
Lakatosné Lukács Zsuzsanna ügyvezető igazgató, SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány

10.20–10.40 Dokumentum kezelési trendek a KKV-szektorban.
Bardóczy Gergely 
értékesítési igazgató, DMS One Szolgáltató és Tanácsadó Zrt.

10.40­–11.00 Digitalizálás az adózásban és a könyvelésben.
Németh Lilla vezető menedzser, RSM Hungary Adótanácsadó és Pénzügyi Szolgáltató Zrt.

11.00–11.20 Hogyan gyorsíthatjuk fel a közös munkát otthonról dolgozó csapatunkkal? – Hasznos szoftverek és trükkök
Jobbágy Szabolcs
 lean digitalizálási szakértő, Resultator Tanácsadó Kft.

11.20–11.50. Csetszünet, pihenő

11.50–12.10 A bankszámla összekapcsolása a számlázó programmal.
Kökény Roland  KKV Szegmensmarketing vezető, K&H Bank Zrt.

12.10–12.25 Workflow mindenhol. Folyamatvezérelt cégműködés.
Szederkényi Zsolt ügyvezető igazgató, xFLOWer Group

12.25–12.45 Bajusszal hatékonyabb!  Pénzügyi eredményesség növelése másképp.
Bodor Csaba üzletfejlesztési vezető, Flexibill

12.45–13.05 Papírmentes működés és elektronikus aláírás. Kihívások és megoldások.
Tőzsér Imre e-aláírás üzletágvezető, Cursor Insight Hungary Kft.

13.05–13.35 Csetszünet, pihenő

p

13.35–13.55 Egyszerűsítsd le a külső és belső üzleti kommunikációt!
Augusztini Krisztián termékmenedzser, Onbox 

13.55–14.15 Az adatbiztonság alapkérdéssé vált. Így kezeld!
dr.Teker Orsolya adatszakértő, Liftup Kft.

14.15–14.35 Az elektronikus dokumentum hitelesítésének jogi hattere és gyakorlata.
dr. 
Pajor Dávid ügyvéd

14.35–14.55 Online szerződéskötés. Biztonságban vagyunk?
dr. 
Romhány Gergely ügyvezető, Trustchain Systems Kft.

14.55-15.15 Csetszünet

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

élő videókonferencia