GDPR – finisben
Felkészültünk? Mindenre figyeltünk?
2018. április 19.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Örs vezér tere 24. (Mozi bejárat 2. emelet)
Tekintsük át gyorsan, szakértőink segítségével, figyeltünk-e mindenre! Készen állunk-e 2018. május 25-én, a GDPR (General Data Protection Regulation), azaz az EU általános adatvédelmi rendeletnek megfelelésre. Gyors leltár, s a hiány azonnali pótlása. Erre van már csak időnk.
Átnéztük az adatbázisainkat, átalakítottuk az informatikai hátteret, adatbiztonsági rendszereinket? Minden alapdokumentumot elkészítettünk? Átalakítottuk hírleveles, adatbázison alapuló marketinggyakorlatunkat? Megtettünk mindent a papír alapú dokumentumokban szereplő adatok biztonságba helyezése érdekében? Weboldalunk, hírleveleink, adatbázisaink, social media felületeink adatbiztosak?
Egyetlen hiba, s a hatóságok keményen, az eddigiek többszörösével szankcionálnak, az adattal rendelkezők pedig tömegesen perelhetnek.
A konferencián a hiányok pótlására is adunk gyors, hatékony segítségeket!
A konferencián az utolsó hely is elfogyott!
További regisztrációt már nem tudunk fogadni a helyszínen sem. Megértésüket köszönjük!
Mit hagytunk ki? Utolsó simítások, utolsó válaszok!
Van segítség! Gyorsan beemelhető technikák, dokumentumcsomagok.
Program
Regisztráció: 8.00-9.00
9.10–9.40 Féljünk? A GDPR átfogó bemutatása. Tévhitek tisztázása.
Előadó: Czinege Balázs kontroller, GDPR Manager, Crosssec Solutions Kft.
9.40–10.05 GDPR-szótár. Kötelező elvek, szabályzatok. A „jogos érdekekre hivatkozásban” rejlő lehetőségek.
Előadó: Dr. Horváth Katalin ügyvéd, Sár és Társai Ügyvédi Iroda
10.05–10.25 Leltározzunk! Találunk-e még a cégben rossz adatkezelési gyakorlatot?
Előadó: Babos János partner, ügyvezető, Process Solutions
10.25–10.40 Meglévő adatbázisok GDPR megfeleltetése. A cél- és jogalapváltás lehetőségei.
Előadó: Sándor Zsolt András ügyvezető, Gill & Murry Kft.
10.40–11.00 A felkészülés lépései, dokumentumok, amiket el kell készíteni.
Előadó: Dr. Kovács Zoltán Balázs partner, Szecskay Ügyvédi Iroda
11.00–11.25 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.25–11.45 Nesze neked DM-hírlevél! Engedélykérések a régi címekre is? A kétlépéses hírlevél-feliratkozás kötelező vagy ajánlott?
Előadó: Dr. Detrekői Zsuzsa ügyvéd, DIMSZ – Adatvezérelt marketing
11.45–12.05 Adatvédelem a gyakorlatban. Segédanyagok a felkészüléshez és a mindennapi alkalmazáshoz.
Előadó: Mátyus Lilla MIR vezető, ISO belső auditor, GDPR Manager, Crosssec Solutions Kft.
12.05–12.20 És ki törődik a kicsikkel? – Elérhető GDPR megoldás kis- és középvállalkozásoknak
Előadó: Cságoly Zoltán Key Account Manager, ADATSÓLYOM
12.20–12.40 Webshopok! Fokozott figyelem a GDPR előírásaira.
Előadó: Dr. Kerényi Edmond jogász, act legal Bán és Karika Ügyvédi Társulás
12.40–12.55 Adatvédelmi felelősségbiztosítás – megnyugtató megoldás a felkészült cégek számára.
Előadó: Kiss Viktor ügyvezető igazgató, Dr. Risk Kft
12.55–13.40 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
13.40–14.00 Munkavállalói adatok kezelése. Új szemlélet és gyakorlat.
Előadó: Dr. Csenterics András LL.M. Réti, Antall, Várszegi és Társai Ügyvédi iroda
14.00–14.15 Kézzel fogható bizonyosság. Tanúsított megfelelés.
Előadó: Kelemen Viktor ügyvezető, Bureau Veritas
14.15–14.35 Mi legyen a papíron levő régi személyes adatok kezelésével?
Előadó: Kreutz László ügyvezető, Fellowes Hungary Kereskedelmi Kft.
14.35–15.05 Felmértük informatikai rendszereinket? Adatleltár, adatvédelmi, adatkezelési tájékoztató.
Előadó: Kuti Anita információbiztonsági szakértő, p2m Informatika Kft.
15.05–15.20 Kell-e egyáltalán és kinek adatvédelmi tisztviselő? Munkaviszonyban?
Előadó: Dr. Párkányi Rita ügyvéd, KCG Partners Ügyvédi Társulás
15.20–15.35 Hitelesítsük weboldalunkat! Ajánlott a „https”, a titkosított kommunikáció.
Előadó: Bende Kata szakértő, ZK Design
15.35–16.00 Konzultáció az előadókkal
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Részvételi díj
A részvételi díj tartalmazza:
-
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
-
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
-
- frissítők, kávészünet, ebéd
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. április 6-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.
Lemondási feltételek
A regisztráció lemondását 2018. április 6-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu
1148 Örs vezér tere 24.
További konferenciák
Munkaerő-piaci trendek
Felkészülés a hullámvasútra!
2024. október 17.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás
Van az a pénz!
2024. október 10.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2024
Remény az üzleti szereplőkben!
2024. október 3.
Budapest, Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum
Pénz, de honnan? 2024 – Székesfehérvár
Ősztől végre lesz vissza nem térítendő!
2024. szeptember 26.
Gazdaság Háza, Hosszúsétatér 4-6.
Human & Technology
Válts technológiavezérelt cégszervezetre!
2024. szeptember 19.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Social Media 2025
Ahol az AI-trend születik!
2024. szeptember 12.
Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.
Ősszel 8 hibrid KKV ̶ AKADÉMIA konferencia vár!
Megéri előre regisztrálni! Akár 29 %kedvezmény!
2024. szeptember 11. - december 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Utórendelés 2024 1. félév videókonferenciáira
Kihagytál néhány idei PP konferenciát?
2024. június 7. - december 1.