Kkv Akadémia
6 rendezvény tavasszal
2013. január 2. - április 18.
Kkv Akadémia
A BKIK IX. és XXVIII. Osztálya és a Piac & Profit közös rendezésében
A KKv Akadémia 2012-ben az általános tudnivalókkal indult. 2013-ban is a kkv-vezetők döntéshozatalát elősegítő tudások közvetítésével, témák megtárgyalásával várja a kezdő és haladó vállalkozásvezetőket. A szakmai konzultációkkal egybekötött rendezvények a piacbővítést, eredményességet elősegítő, aktuális témákban mélyítik el szakképzett, gyakorlott előadók, trénerek segítségével a vállalatvezetőket.
Témáink:
- Új év, új szabályozások (2013. Január 23.) – Részletes program, regisztráció
- Hogyan találjunk új, minőségi üzleti partnereket? (2013. január 30.) – Részletes program, regisztráció
- E-kereskedelem (2013. február 12.) – Témák, regisztráció
- E-marketing (2013. március 7.) – Témák, regisztráció
- Cégépítés külföldön (2013. március 28.) – Témák, regisztráció
- Befektetőkereső (2013. április 18.) – Témák, regisztráció
Állandó helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.
A teljes napos rendezvények (szakmai konzultációk) részvételi díja:
1.) Mind a hat témára együttesen: 12.000 Ft + Áfa/rendezvény, összesen 72.000 Ft + áfa/6rendezvény
2.) Egy-egy téma részvételi díja: 15.000 Ft + áfa /rendezvény
Regisztrációhoz kattintson a téma címére, illetve a rendezvények címén külön megjelenő regisztrációra.
3.) Három, négy, illetve öt téma együttes megrendelése esetén: 13.000 Ft + áfa /rendezvény
Regisztráció előtt küldjön egy e-mait a következő e-mail címre, s kérjük, jelölje, mely rendezvényeken kíván részt venni, s a kedvezményt igénybe venni: nnyikos@ppkonferencia.hu
4.) Egy cégtől jövő további résztvevők esetén: minden részvételi díj 50 %-os kedvezménnyel vehető igénybe. (Az első résztvevő teljes áron, a további regisztráltak féláron vehetnek részt. Ez esetben a mennyiségi kedvezmények és az 50% kedvezmény összeadódhatnak!)
Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt („céges kedvezmény”). (Csak együttes jelentkezés esetén.)
A részvételi díj tartalmazza: egész napos ellátás, egy éves Piac & Profit előfizetés, résztvevők listája, trénerek prezentációi.
______________________________________________________________________
A témákról részletesen:
Országos szakmai konzultáció kkv-vállalatvezetőknek
A Saldo szakmai támogatásával
Időpont: 2013. Január 23.
Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.
Az első szakmai konzultáció a kis- és középvállalat döntéshozóinak ad teljes körű eligazodást a szabályozóváltozások adta döntéseik előkészítése érdekében. Idén is jelentős szabályozóváltozásokat kell magukévá tenniük az üzleti szektor szereplőinek ahhoz, hogy hatékonyan tudják működtetni vállalkozásukat. Év elején kell megtervezni az optimális szervezetet, a bérkereteket, a pénzgazdálkodási tervet, a működéshez szükséges feltételeket stb. Ehhez nélkülözhetetlen az új vállalkozói feltételrendszerek alapos ismerete.
A szakmai konzultáció elsősorban a vállalkozások döntéshozóinak szól.
1. Adó- és járulékváltozások, a társasági adózás, az eho változásai, tudnivalók az új kisvállalkozói adónemekről, a készpénzforgalom (pénztárgépek)új gyakorlatáról. A kötelezettségekről és a könnyebbségekről.
2. A béren kívüli juttatások, cafeteria megváltoztatott feltételei közepette hol kell keresni az optimális jövedelemszerkezetet?
3. Az új munkatörvénykönyv ismeretében hogyan kell újraírni a munkaszerződéseket? Mire kell figyelni a munkáltatónak jobban, mint eddig?
4. A gazdasági társaságokról szóló törvény változásai kapcsán milyen kötelezettségeknek kell eleget tenni azonnal? Az ügyvezetői és tulajdonosi felelősségek szigorodásának új rendszerében mit kell átértékelni, megváltoztatni?
Regisztráció – Új év, új szabályozások
________________________________________
Hogyan találjunk új, minőségi üzleti partnereket?
Eredményes üzleti hálózatépítési módszerek a gazdasági válságban
Időpont: 2013. január 30.
Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.
Egyre szűkülő piacokon új üzleti kapcsolatokra csak új technikával, hozzáállással lehet szert tenni. A régi, jól bevált receptek ma már nem működnek. A világ is megváltozott. A megbízhatóság, biztonság és minőség sokkal nagyobb hangsúllyal van jelen életünkben.
A rendezvény szakértő előadói viszonylag teljes körű képet adnak a vállalkozásvezetőknek a legújabb, hatékony, gyors és minőségi kapcsolatépítési módszerekről, gyakorlatról.
Előadóink:
Ábri Judit executive coach és kommunikációs tanácsadó
Héjj Szilárd Facebook és Linkedin szakértő, Stílus Pr-Marketing Kft.
Mészáros György tréner, Magyar Vállalkozók Üzleti Köre igazgatója
Demcsák Mária alapító főszerkesztő, Piac & Profit
A többiek felkérés alatt.
Regisztráció – Hogyan bővítsük üzleti kapcsolatainkat?
________________________________________
E-kereskedelem
Értékesítés az online-on , interneten, közösségi oldalakon, saját site-on
Időpont: 2013. február 12.
Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.
Más értékesítési, eladási technika, kommunikáció, marketing tudása, elsajátítása kell az online, internetes világon keresztüli kereskedéshez, mint a hagyományoséhoz. Márpedig minden cégnek, akár B2B, akár B2C az értékesítési irány, sürgősen meg kell barátkoznia a gondolattal: rohamosan terjed az internet-, az online-vásárlás. A hagyományos kiskereskedelmet már néhány szektorban teljesen kiszorították a webáruházak. A webre áttevődött piaci versenyben a gyors tájékozódás, a nagy árverseny és a kiegészítő szolgáltatások, akciók tömegessége sok szektorban kétségkívülivé tette az online kereskedelem előnyét és hasznosságát.
Milyen alapvető és gyakorlati tudás kell a jó e-kereskedelemhez? Melyik felületnek mik a specialitásai, előnyei a többihez képest. Az akciók fajtái, megtérülésük. A gyorsaság, mint árelőny és versenyelőny. A technikai háttér folyamatos fejlesztésének fontossága. A megbízhatóság, a minőség és mennyiség viszonya.
(Fizetési módok, biztonság, adatvédelem, közösségi vásárlói oldalak, kuponkereskedelem, logisztikai szempontok, sikersztorik stb.)
________________________________________
E-marketing
Keresőoptimalizálás, látogatottságnövelés a nagyobb forgalom érdekében
Időpont: 2013. március 7.
Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.
Mit tegyünk annak érdekében, hogy a google-keresőn előkelő helyen jelenjen meg üzenetünk? Hogyan lehet népszerű, látogatott honlapot készíteni és a látogatottságot generálni? Mi az a page-rank? Miért kell a google-analytics-et folyamatosan értékelnünk? Hogyan lehet a facebook like-olást, megosztást minél nagyobb számban elérnünk? Mire használjuk ezeket az eredményeket? Melyik közösségi oldal mire használható üzleti szempontból? Hogyan építsünk adatbázist, s hogyan használjuk azt eredményesen? Milyen szabályokat kell szigorúan betartanunk, mit kell tennünk, hogy ne kerüljünk spam-listára? Hogyan tartsuk fenn és növeljük látogatottságunkat? Hogyan fordítsuk mindezt üzleti hasznunk, ismertségünk növelésére?
________________________________________
Cégépítés külföldön
Piacbővítés külföldön létesített céggel
Időpont: 2013. március 28.
Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.
Az elmúlt években jelentősen megszaporodott azon cégek száma, amelyek a teljes céget, vagy tevékenységet, tevékenységeket kihelyeztek biztos piacokat ígérő országokba, illetve leányvállalatot, vegyesvállalatot létesítettek ugyanilyen céllal.
Melyek a leginkább kedvelt célországok? Miért érdemes országot váltani a piacbővítésen kívül? Melyik országban milyen üzlet-, vállalkozásbarát környezet fogadja a kitelepülőt? Milyen előnyei és nehézségei vannak az országváltásnak? A szakmai konzultáción számos gyakorlati példán keresztül ismerhetik meg az érdeklődők a nehéz döntés minden oldalát.
Regisztráció – Cégépítés külföldön
________________________________________
Befektetőkereső
Hogyan tegyük cégünket befektetésképessé?
Időpont: 2013. április 18.
Helyszín: BKIK Székház, Budapest, Krisztina körút 99.
Hol vannak a befektetők? Mit tegyünk, hogy tetszünk nekik? Milyen paraméterek vonzzák a befektetőket? Milyen befektetési fajták, formák alakultak ki az üzleti világban? Mikor érdemes befektető után nézni?
Milyen tevékenységek a népszerűek a befektetők körében? Hogyan tegyük profivá, átláthatóvá cégünket? Mi az üzleti terv jelentősége ebben? Mi a különbség a pénzügyi, szakmai befektető és kockázati tőkebefektető között? Kik azok az üzleti angyalok?
Regisztráció – Befektetőkereső
________________________________________
További konferenciák
Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.
Van már ESG-d?
Felkészültél? Megfeleltél?
2025. március 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Csapatépítési trendek – 2025
Boldog közösségben lenni jó!
2025. február 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2025 – Szeged
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. február 20.
Szeged, CSKIK Székház, Párizsi krt. 8-12.
Növekedés okosan 2025
Recesszióban újratervezés!
2025. február 13.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégfinanszírozás 2025
Sorra nyílnak a pénzcsapok!
2025. február 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2025 – Zalaegerszeg
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. január 30.
Zalaegerszeg, ZVKIK Székház
KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.