A növekedés csapdái – 2017

A növekedésben lévő vállalatok éves tanácskozása

Időpont: 2017. szeptember 14. , Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

A növekedés öröm, siker, de gond és veszély is egyszerre. Nagyot lehet ugrani, de nagyot lehet bukni is, ha nem tudjuk a növekedést folyamatosan menedzselni.

A növekedés tempójának követése nem csak a gyorsan növekvő cégek kihívása! Várjuk a konferencián, ha meg szeretné ismerni a legújabb szemléleteket, gyakorlatokat, módszereket. Sok, a növekedést sikeresen menedzselő cég példájából is meríthetünk új ötleteket, gondolkodásmódot. Tanuljunk egymástól!

Várjuk a fejlődésben, növekedésben levő kisvállalatok, a középvállalati mérettel éppen ismerkedő, vagy éppen a nagyvállalati méretekbe növő cégek vezetőit, döntéshozóit.

Cégnövekedés menedzselése felsőfokon!

Ismerje meg a növekedés tempóját megsokszorozó vállalatvezetők titkait!

Utolsó felhívás regisztrációra last minute árakon!

 

View of a Businessman in front of a wall thinking about possibilities facing a business growing up - business concept

A növekedés csapdái – 2017

A növekedésben lévő vállalatok éves tanácskozása

Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 173. 3. emelet
Időpont: 2017. szeptember 14. csütörtök. 9.00−15.25

 

Program

Regisztráció: 8.30­–9.00

9.10–9.30 Növekedési kilátások. Kormányzati gazdaságpolitikai irányvonalak, fejlesztési tervek, programok.

Előadó: Pomázi Gyula iparstratégiáért és gazdaságszabályozásért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium

9.30–9.50 Arra növekedjünk, amerre a világ halad. De merre?

Előadó: Vértes András elnök, GKI Gazdaságkutató Zrt.

9.50–10.10 Új szemlélet, más attitűd – A „teremtő vezetés”, a 21. század cégeire optimalizálva. ­ ­

Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.

10.10–10.30 Organikus vagy felvásárlással történő növekedés?

Előadó: Kővágó János ügyvezető igazgató, Grant Thornton Corporate Finance Kft.

10.30–10.50 Az okos adatok szerepe a nyereséges növekedésben.

Előadó: Keleti József Country Manager, Bisnode Magyarország Kft.

10.50–11.15 Konzultáció az előadókkal, kávészünet

11.15–11.35 Az erős tempó kordában tartásának titka.

Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Kft.

11.35–11.55 Növekedés új piacok meghódításával.

Előadó: Gyurácz Németh Iván partner, M27 ABSOLVO Consulting

11.55–12.15 Növekedjünk innovációval! Vegyük át a startupos módszereket! ­

Előadó: Bohner Tamas tulajdonos, ügyvezető, Drukka Startup Stúdió

12.15­–12.35 Ha kidől az alapító. Cégutódlás. leváltani magunkat.

Előadó: Virágh Rajmund cégutódlás specialista, Hammel & Hochreiter I. C. Kft.

12.35–13.25 Konzultáció az előadókkal, ebéd

13.25–15.15 Céggyakorlatok. A növekedés tempójának megsokszorozói. 

Családdal munkamegosztásban. Nagy piaci ugrás felvásárlással, fejlesztéssel, brandépítéssel.

Gyaraki József ügyvezető igazgató, Regio Kft.

Növekedés környezettudatossággal, családi vállalkozásként, etikusan.

Deák Dóra családtag, vezető, Biofilter Zrt.

A profivá válás kronológiája. Majd átadni a gyereknek.

Szabó Lajos alapító-tulajdonos, iData Kft.

A beszélgetést vezeti: Demcsák Mária

 15.25­–16.25 Különprogram: Networking

A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegyalbum, kötetlen beszélgetés.

 

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

 

Konferenciarészvétel feltételei:

A konferencia részvételi díja last minute áron 14.000 Ft+Áfa.

A részvételi díj tartalmazza:

  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
  • frissítők, kávészünet, ebéd
  • fél éves Piac & Profit digitális előfizetés

A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.

Különprogram!

Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja

A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója

Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.

  • Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
  • A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
  • Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
  • Kizárólag A növekedés csapdái – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!

Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.

_______________________________________________________________________________________

PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAMON RÉSZVÉTEL FELTÉTELEI

a Piac & Profit Networking Program részvételi díja last minute áron: 4.500- + Áfa

Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.

 


(a konferenciára külön és a Networking programra és konferenciára együtt)

..

____________________________________________________________________________________

A KKV-AKADÉMIA  konferenciái 2017. II. félévben

 

KKV-AKADÉMIA őszi rendezvényei, részvételi feltételek és regisztráció

 

Részvételi díj

A konferencia részvételi díja last minute áron 14.000 Ft+Áfa.

A részvételi díj tartalmazza:




  • részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)

  • az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)

  • frissítők, kávészünet, ebéd

  • egy éves Piac & Profit digitális előfizetés


A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.



PIAC & PROFIT NETWORKING PROGRAM regisztráció


a Piac & Profit Networking Program részvételi díja last minute áron: 4.500- + Áfa

  • Kizárólag a Növekedés - 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!

  • Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.

  • Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.

  • Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!


Ha az ön cége már regisztrált a konferenciára, s később döntötték el, hogy a NETWORKING PROGRAMRA is jelentkezni szeretnének, akkor kérjük, ezt a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezzék. Kollégáink szívesen elvégzik az utólagos regisztrációt.
REGISZTÁCIÓ
(a konferenciára külön és a Networking programra és konferencára együtt)

________________________________



KKV-AKADÉMIA II. féléves csomagajánlata


4 konferenciára együttes regisztráció ára (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 49.000 Ft + áfa

4 konferenciára együttes regisztráció ára (Növekedés konferencia nélkül):  45.000 Ft + áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (benne a Növekedés konferencia ajándék Networking programon részvétellel): 36.000 Ft+ áfa

3 konferenciára együttes regisztráció (Növekedés konferencia nélkül): 33.000 Ft + áfa

FONTOS! 

Csomagajánlatainkat a regisztrációs űrlapon, a Részvételi díjak fül alatt tudja kiválasztani, majd kérjük, hogy a “Megjegyzés” rovatba feltétlenül írja be annak a 4-3 konferenciának a pontos címét, amelyeken részt kíván venni.

REGISZTRÁCIÓ csomagajánlatainkra



Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.

2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.

3. Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.

4. Lemondást csak írásban fogadunk el 2017. szeptember 1-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani  nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.

A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

5. A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.

6. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.

7. Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatjuk.

Lemondási feltételek

A regisztráció lemondását 2017. szeptember 1-ig (péntek) áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.

Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a rendezvényen, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni. A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!

Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

A videókonferencia megtekintéséhez kattintson a képre!

Konferencia videó kép

Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet

Rendező

Szakmai támogatók

Prezentációt tartó cégek

Szakmai partner

Médiatámogató

További konferenciák

KATA!

aug
18

Élő videókonferencia konzultációval