A növekedés csapdái – 2017
A növekedésben lévő vállalatok éves tanácskozása
2017. szeptember 14.
Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 171. 3. emelet
A növekedés öröm, siker, de gond és veszély is egyszerre. Nagyot lehet ugrani, de nagyot lehet bukni is, ha nem tudjuk a növekedést folyamatosan menedzselni.
A növekedés tempójának követése nem csak a gyorsan növekvő cégek kihívása!Várjuk a konferencián, ha meg szeretné ismerni a legújabb szemléleteket, gyakorlatokat, módszereket. Sok, a növekedést sikeresen menedzselő cég példájából is meríthetünk új ötleteket, gondolkodásmódot. Tanuljunk egymástól!
Várjuk a fejlődésben, növekedésben levő kisvállalatok, a középvállalati mérettel éppen ismerkedő, vagy éppen a nagyvállalati méretekbe növő cégek vezetőit, döntéshozóit.
Cégnövekedés menedzselése felsőfokon!
Ismerje meg a növekedés tempóját megsokszorozó vállalatvezetők titkait!
Utolsó felhívás regisztrációra last minute árakon!
A növekedés csapdái – 2017
A növekedésben lévő vállalatok éves tanácskozása
Helyszín: Budapest, Experience Center és Konferenciaközpont, 15. ker. Szentmihályi út 173. 3. emelet
Időpont: 2017. szeptember 14. csütörtök. 9.00−15.25
Program
Regisztráció: 8.30–9.00
9.10–9.30 Növekedési kilátások. Kormányzati gazdaságpolitikai irányvonalak, fejlesztési tervek, programok.
Előadó: Pomázi Gyula iparstratégiáért és gazdaságszabályozásért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
9.30–9.50 Arra növekedjünk, amerre a világ halad. De merre?
Előadó: Vértes András elnök, GKI Gazdaságkutató Zrt.
9.50–10.10 Új szemlélet, más attitűd – A „teremtő vezetés”, a 21. század cégeire optimalizálva.
Előadó: Borbély László szervezetfejlesztő, executive coach, SPA Tudásbázis Kft.
10.10–10.30 Organikus vagy felvásárlással történő növekedés?
Előadó: Kővágó János ügyvezető igazgató, Grant Thornton Corporate Finance Kft.
10.30–10.50 Az okos adatok szerepe a nyereséges növekedésben.
Előadó: Keleti József Country Manager, Bisnode Magyarország Kft.
10.50–11.15 Konzultáció az előadókkal, kávészünet
11.15–11.35 Az erős tempó kordában tartásának titka.
Előadó: Jagodics Tamás ügyvezető igazgató, Cégmenedzser Kft.
11.35–11.55 Növekedés új piacok meghódításával.
Előadó: Gyurácz Németh Iván partner, M27 ABSOLVO Consulting
11.55–12.15 Növekedjünk innovációval! Vegyük át a startupos módszereket!
Előadó: Bohner Tamas tulajdonos, ügyvezető, Drukka Startup Stúdió
12.15–12.35 Ha kidől az alapító. Cégutódlás. leváltani magunkat.
Előadó: Virágh Rajmund cégutódlás specialista, Hammel & Hochreiter I. C. Kft.
12.35–13.25 Konzultáció az előadókkal, ebéd
13.25–15.15 Céggyakorlatok. A növekedés tempójának megsokszorozói.
Családdal munkamegosztásban. Nagy piaci ugrás felvásárlással, fejlesztéssel, brandépítéssel.
Gyaraki József ügyvezető igazgató, Regio Kft.
Növekedés környezettudatossággal, családi vállalkozásként, etikusan.
Deák Dóra családtag, vezető, Biofilter Zrt.
A profivá válás kronológiája. Majd átadni a gyereknek.
Szabó Lajos alapító-tulajdonos, iData Kft.
A beszélgetést vezeti: Demcsák Mária
15.25–16.25 Különprogram: Networking
A Piac & Profit Klub Networking programja a résztvevők számára. Kapcsolatépítés. Plenáris bemutatkozás, névjegyalbum, kötetlen beszélgetés.
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Konferenciarészvétel feltételei:
A konferencia részvételi díja last minute áron 14.000 Ft+Áfa.
A részvételi díj tartalmazza:
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
- frissítők, kávészünet, ebéd
- fél éves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Különprogram!
Piac & Profit Klub – az Üzleti Kapcsolatok klubja Networking programja
A döntéshozó résztvevők szervezett találkozója
Zártkörű, maximált létszámú networking-program kötött és kötetlen koreográfiával.
- Műsorvezető irányította plenáris bemutatkozások előre megismert forgatókönyv szerint. A bemutatkozások után kötetlen beszélgetésekre is jut idő.
- A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.
- Minden résztvevő mindenkivel megismerkedhet, mindenkinek bemutatkozhat.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- A networking programon a kollégáink az előzetesen nekik átadott névjegyeket a résztvevőknek kiosztják.
- Kizárólag A növekedés csapdái – 2017 konferenciára beregisztrált cég egy vezető pozíciójában levő döntéshozója, illetve a Piac & Profit Klub tagjai vehetnek rajta részt!
- Külön, csak a Piac & Profit Networking Programra regisztrációt nem fogadunk.
- Egy cégtől csak egy döntéshozó személy vehet részt.
- Csak a konferenciára regisztrálással egyszerre, azonos regisztrációs űrlapon lehet a networkingre jelentkezni!
Szervezi a Piac & Profit Klub, mely immár ötödik éve a bizalmon alapuló üzleti kapcsolatok klubja.
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
További konferenciák
Social Media FEST
Fókuszban a bevétel növelésének új technikái!
2025. március 20.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs Vezér tere 24.
Van már ESG-d?
Felkészültél? Megfeleltél?
2025. március 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Csapatépítési trendek – 2025
Boldog közösségben lenni jó!
2025. február 27.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2025 – Szeged
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. február 20.
Szeged, CSKIK Székház, Párizsi krt. 8-12.
Növekedés okosan 2025
Recesszióban újratervezés!
2025. február 13.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Cégfinanszírozás 2025
Sorra nyílnak a pénzcsapok!
2025. február 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.
Pénz, de honnan? 2025 – Zalaegerszeg
Beindult a Demján Sándor Program!
2025. január 30.
Zalaegerszeg, ZVKIK Székház
KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév. Előrendelés!
A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!
2025. január 22. - június 12.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig
Kihagytál néhány 2024 őszi PP konferenciát?
Utórendeléssel bepótolható!
2024. december 19. - 2025. december 1.