Csapatépítési trendek – 2022

Hogyan vezessünk nyerő hibrid csapatot?

2022. január 27.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

2022-ben a vezetők legnagyobb kihívása a hibrid csapatok eredményes működtetése lesz. Vezetői megpróbáltatás ez a javából. Egyáltalán csapatot lehet-e építeni, fenntartani a benn dolgozók és a home office-osok együtteséből? Egyáltalán csapatnak lehet-e nevezni az új képződményt? Vagy inkább újmódi közösségnek?
A hibrid műfaj  egyértelműen nyert az irodai munkahelyeken. 2022-ben törvény lett az átmeneti home office-olásból. A csapatnak azonban a mindennapokban is együtt kell működnie és a vezetőnek kézben kell tartania az együttes működést akkor is, ha a munkatársak fele otthon, a másik fele az irodában dolgozik. Hogyan? Új vezetői képességeket kell kifejleszteni, mégpedig nagyon gyorsan.
Ezen kívül még bőven vannak új kihívások: A generációs különbségek, a Covid miatti kiesések, a digitális intelligencia eltérései, a bérfeszültségek, a kommunikációs nehézségek az emberi érintkezések hiánya. Más út nincs, mint a sikeres megoldás.
Ebben segítenek a Csapatépítési trendek konferencia kiváló szakértő előadói.

A konferenciát szívből ajánljuk kkv-döntéshozóknak, irányítóknak, középvezetőknek, akik nyakába szakadt az új feladat: a hibrid munkavégzés miatt a csapatmunka eredményességének, a munkatársak aktivitásának, kommunikációjának, motiváltságának, informáltságának fenntartása. S akik úgy érzik, ebben támogatásra, tanácsadásra van szükségük.

Csapatépítési trendek – 2022

Hogyan vezessünk nyerő hibrid csapatot?

 

Időpont: 2022. január 27. csütörtök,  9.00–16.20

Helyszín: személyesen résztvevőknek: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99, távoli résztvevőknek: interneten jelszóval belépéssel.

 

2022-ben a csapattagok és a csapatvezetők új együttélést tanulnak!

Szaporodnak a konfliktusok a fiatal generációval?

Egyik otthon, a másik az irodában. Hogyan lesz ebből csapat?

 

Helyszínen résztvevőknek grátisz Networking kapcsolatépítési program!
Távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető!
Választhatja mindkettőt együtt (távolról és helyszínről részvételt)!

Program

8.30 Regisztráció a helyszínen, illetve belépés a videóközvetítés felületére

9.00–9.05 Demcsák Zsuzsa műsorvezető

9.05–09.30 Krízishelyzet a csapatépítésben. Új együttélési normák születőben.
Borbély László executive coach, agydizajn.hu

09.30–09.55 A munkatársak közötti feszültségek oldása a hibrid munka világában. Felerősödött bizonytalanság, félelem, sérelmek, konfliktusok.
Asbóth Hedvig life és business coach, mediátor

10.00–11.00 Zöld Blokk

Elindult a Zöld Minősítési Díj

10.00–10.05 A díjat bemutatja Király Nóra a Zöld Követ Egyesület és a FICSAK alapítója

10.05–10.10 Zsabka Zsolt a BKIK alelnöke a díj népszerűsítésében segítő szerepről

10.10–10.30 Magyarország zöld politikája.
Steiner Attila zöldforgásos gazdaság fejlesztéséért, energia- és klímapolitikáért felelős államtitkár ITM

10.30–10.50 Pályázati lehetőségek 2022-ben.
Dobos Balázs gazdaságfejlesztésért felelős helyettes államtitkár ITM

10.50–11.15 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

11.15–11.35 Ne csak a céged vezesd, hanem a csapatod is! A csapatfejlesztés jelentősége kis- és középvállalatoknál.
Kosztra Balázs ügyvezető partner, Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft.

11.35–11.55 Vezetői gondok a home-office, a hibrid munkavégzés, a generációs problémák és a munkaerőhiány miatt.
Czagler Zsuzsa motivációs szakértő, VIP Coaching Center

11.55–12.20 Jó csapatot akarsz? Építs inkább közösséget!
Körmendi Anita Turnaround Manager

12.20–12.45 Hibrid munkakultúra, agilis csapatvezetés? Igen!
Hegedűs Márta vezetési tanácsadó, ügyvezető, Homo Regius Tanácsadó Iroda

12.45–13.10 2022 ideális csapata. Hogyan lesz a “nem tökéletes” az ideális egy gyorsan változó világban?
Cser Alexandra ügyvezető, Skilltogo Kft.

13.10–13.35 Ebédszünet, személyes konzultáció az előadókkal

13.35–13.55 Hogyan motiváljunk online és vegyes (hibrid) működésben?
Bíró Nóra kommunikációs szakember, értékesítési tréner, Master of Sales Training (MOST)

13.55–14.15 Digitális koktél. Eszköztár online csapatépítéshez.
Szirtesi-Nagy Réka tréner, megoldásfókuszú coach, mediátor és a DFT-Hungária Zrt. szervezetfejlesztési igazgatója

14.15–14.35 Kampányszerű csapatépítés helyett legyél a saját csapatod szervezetfejlesztője!
Máté Barbara szervezetfejlesztő, társtulajdonos, Ascon Consulting Kft.

14.35–14.55 A válságtűrő, gyorsan alkalmazkodó, összetartó közösség elérésének módszerei.
Toldi  Zsuzsanna ügyvezető, Aquilone Training Kft.

14.55–15.30 Kerekasztal-beszélgetés: Beszéljünk őszintén a generációk közötti különbség problémájáról! A 30 körüliek kezelése, csapatba illesztése, motiválása a munkaerőhiány környezetében.
Résztvevők:
Asbóth Hedvig  life és business coach, mediátor,
Cser Alexandra ügyvezető, Skilltogo Kft.
Kosztra Balázs ügyvezető partner, Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft.
Szirtesi-Nagy Réka tréner, megoldásfókuszú coach, mediátor és a DFT-Hungária Zrt. szervezetfejlesztési igazgatója

15.30–15.50 Személyes konzultáció az előadókkal

15.40–16.20 Grátisz Networking program a helyszínen résztvevőknek!

Tájékoztató a Networking programról:

Szabadon választott Networking Program a konferencia helyszíni résztvevőinek az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával. Személyes bemutatkozás névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra jelentkezni a konferencia regisztrációs pultjánál lehet a konferencia teljes ideje alatt.

Előadóinkról bővebbet itt találhat.

Maszkhasználat és érvényes védettségi igazolás felmutatása kötelező!

Meghagytuk az earlybird kedvezményt!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.