Social Media – 2018
A romló elérések hatásos ellenszerei
2018. szeptember 6.
Sugár Üzletközpont Rendezvénykomplexum, 1148 Budapest, Örs vezér tere 24. (Mozibejárat 2. emelet)
A ti elérési adataitok is folyamatosan romlanak? Szeretnéd megtudni, hogyan használd másként a Social Media felületeit a megváltozott, romló paraméterek mellett, sokkal eredményesebben? Mert még mindig a legolcsóbb hirdetési és marketing felület a Social Media. B2C-ben magasan vezet a Facebook, pedig az utóbbi időben az adatbotrány, az eredménytelenebb algoritmusa és a GDPR miatt megtépázódott a tekintélye. B2B-ben például a LinkedIn is nagyon feljött. S mire lehet használni a többi médiafelületet? Mivel helyettesítsük a GDPR által bezárt elérési lehetőségeket?
Facebook, Instagram, YouTube, Messenger, Viber, Twitter, LinkedIn, Snapchat, Pinterest, blogolás. Hol legyünk jelen és hogyan?
Szeretnéd megismerni a Social Media legújabb, profitot hozó taktikáit és módszereit? Várunk ismét a Social Media nagy találkozóján, ahol azonnal alkalmazható legfrissebb nyerő módszereket, megoldásokat sajátíthatsz el a legjobb hazai social media szakértőktől.
Szerda reggelig regisztrálóknak kedvezménnyel, ismét: 12 000 Ft + áfa.
De csak két napig!

Megint új technikák, kezelések, gondolkodásmód az összes közösségi felületeken.
Van élet a Facebookon túl? Tanuljuk újra a beállításokat!
Segítünk a célcsoport sikeres követésében! Vadonatúj tudásokat adunk át!
Program
8.30–9.00 Regisztráció
9.10–9.30 Hogyan változtak az üzleti modellek a közösségi médiában? Hogyan alakítanak át korábban bevált üzleti lehetőségeket az új közösségi platform funkciók?
Előadó: Lévai Richárd marketingvezető, RG Stúdió
9.30–9.50 Többe kerül és kevesebb emberhez jutunk el? Megváltozott Facebook hirdetési algoritmusra új célzások és stratégiák.
Előadó: Bonyhádi Gábor CMO, Codecool
9.50–10.10 Influencer-marketing. Már csak rajtuk keresztül lehet bármit eladni? Új intézmény megszületőben.
Előadó: Kéri Gábor digital managing partner, Hinora Marketing Group
10.10–10.30 Ne csak csináld, add is el! – Fejlesszük vállalkozásunkat!
Előadó: Kovács Viktor Zoltán kkv-marketingigazgató, K&H Bank Zrt.
10.30–10.50 A számok nem hazudnak. A mérhető social media/influencer/content marketing.
Előadó: Boroznaki Gergő ügyfélkapcsolati igazgató, DIMSZ, Crane
10.50–11.20 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.20–11.40 Instagram és YouToube praktikák.
Előadó: Szántó Péter alapító, SpringTab
11.40–12.00 A Messenger. Tündököl vagy bukási ágon van? A mobil, a Social Media és a Messenger együtt marketingcélokra.
Előadó: Bártfai Balázs ügyvezető, Netlight Consulting
12.00–12.20 Márkaépítés a Social Mediában. Vigyázz, mert rombolás is bekövetkezhet!
Előadó: Mészáros Róbert branding tanácsadó, látványügynök, BrandBirds
12.20–12.40 Hogyan érjük el, hogy a célközönségünk interakcióba lépjen a cég közösségi oldalával?
Előadó: Berkes-Bognár Nikolett social media brand manager, Socialight
12.40-13.00 Hogyan lehet a social mediát piacmegismerésre és visszacsatolásra használni?
Előadó: Tornai István igazgató, Areté Marketing Coaching Kft.
13.00–14.00 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
14.00–14.20 A chatmarketing technológiai fejlődés diktálta új eszköztára.
Előadó: Novák Ferenc social media business unit leader, Neo Interactive
14.20–14.40 Milyen ma a jó poszt és hirdetés? Tartalom vagy forma. Mivel ragadod meg a figyelmet?
Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, Kreatív Kontroll
14.40–15.00 A marketinges lehet jó blogger? Üzletet is előmozdító bloggerség a gyakorlatban.
Előadó: Klausz Melinda közösségi média specialista, kozossegi-media.com
15.00–15.20 Az adatvezérelt marketing, remarketing új technikái.
Előadó: Lukács Ádám József digitális üzletág-vezető, Hinora Marketing Group
15.20–15.40 A webáruházak mozgástere. Még mindig az ügyfélélmény, az érzelmekre hatás, a személyesség!
Előadó: Pál Judit marketingvezető, OptiMonk
15.40–16.00 Konzultáció az előadókkal
Részvételi díj
Konferenciarészvétel feltételei
A konferencia részvételi díja 14 000 Ft + áfa
A részvételi díjért cserébe a következő szolgáltatásokat adjuk:
-
- részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések)
-
- az elhangzott előadások prezentációi (melyek közzétételét az előadó engedélyezi)
-
- frissítők, kávészünet, ebéd
-
- féléves Piac & Profit digitális előfizetés
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel.
Szerda reggelig ismét earlybird kedvezménnyel!
Részvételi feltételek
-
- A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A rendezvényről való távolmaradás nem mentesít a részvételi díj fizetése alól.
- A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott e-mail címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési- és számlázási adatokat is.
- Az átutalásos számlát a regisztrációt követően, 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel, postai úton küldjük meg.
- Lemondást csak írásban fogadunk el 2018. augusztus 24-ig (péntek). A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj rendezése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze!
- A rendezvényt megelőző napokban regisztrálókat kérjük, hogy az elektronikusan megküldött számlakép alapján legyenek szívesek a részvételi díjat fizetni.
- Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen megfizették, illetve a helyszínen bemutatják az átutalás elindításáról szóló dokumentumot.
- Felhívjuk a regisztrálók figyelmét, hogy a rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet, illetve fotók. Ezeket a hang és képanyagokat print és online lapjainkban, a konferenciáról tudósításban felhasználhatja.
Lemondási feltételek
-
- A regisztráció lemondását a fentiekben foglaltaknak megfelelően áll módunkban elfogadni, amely esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük.
- Amennyiben a résztvevő nem jelenik meg a konferencián, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, illetve a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni.
A résztvevő személyét módosítani lehet, kérjük, szándékát a konferencia@ppkonferencia.hu e-mail címen jelezze! - Lemondást csak írásban fogadunk el a következő elérhetőségen:
e-mail: konferencia@ppkonferencia.hu
1148 Budapest, Örs vezér tere 24.
További konferenciák
Smart Company & AI 2026
Smart Company/Okos iroda
2025. október 9.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Webshop 2026
Piacnyerési esélyek!
2025. október 2.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Pénz, de honnan? 2025 – Debrecen
Beindult a támogatásgépezet!
2025. szeptember 25.
Debrecen, HBKIK Székház, Vörösmarty utca 13-15.

HumanPower 2026
Kell a jó kolléga?
2025. szeptember 18.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Szezonkedvezménnyel a PP 2. féléves Konferenciákra!
Válogasson a KKV-AKADÉMIA és KIEMELT rendezvényekből!
2025. szeptember 11. - december 11.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

KKV-AKADÉMIA 1. féléves konferenciák videón!
Lemaradtál valamelyikről? Videón elküldjük!
2025. június 24. - december 1.

Új cégvariációs minták 2026
Cégcsoportban a biztonság!
2025. december 4.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Jelöltesse cégét a 2025. évi Üzleti Etikai Díjra!
Novemberben 26. alkalommal adják át a rangos elismerést 10 hazai vállalatnak
2025. november 27.

Exit & Extraprofit
Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás!
2025. november 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Company Rebuilding 2026
Szintlépés a szervezetfejlesztésben!
2025. október 30.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Pénz, de honnan? 2025 – Miskolc
Beindult a támogatásgépezet!
2025. október 22.
Miskolc, BOKIK Székház, Szentpáli utca 1.

Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2025
Amikor elapadnak a folyók!
2025. október 16.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24., 2. emelet mozicsarnok

Smart Company & AI 2026
Smart Company/Okos iroda
2025. október 9.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Webshop 2026
Piacnyerési esélyek!
2025. október 2.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Pénz, de honnan? 2025 – Debrecen
Beindult a támogatásgépezet!
2025. szeptember 25.
Debrecen, HBKIK Székház, Vörösmarty utca 13-15.

HumanPower 2026
Kell a jó kolléga?
2025. szeptember 18.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Szezonkedvezménnyel a PP 2. féléves Konferenciákra!
Válogasson a KKV-AKADÉMIA és KIEMELT rendezvényekből!
2025. szeptember 11. - december 11.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

KKV-AKADÉMIA 1. féléves konferenciák videón!
Lemaradtál valamelyikről? Videón elküldjük!
2025. június 24. - december 1.

Új cégvariációs minták 2026
Cégcsoportban a biztonság!
2025. december 4.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Jelöltesse cégét a 2025. évi Üzleti Etikai Díjra!
Novemberben 26. alkalommal adják át a rangos elismerést 10 hazai vállalatnak
2025. november 27.

Exit & Extraprofit
Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás!
2025. november 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Company Rebuilding 2026
Szintlépés a szervezetfejlesztésben!
2025. október 30.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Pénz, de honnan? 2025 – Miskolc
Beindult a támogatásgépezet!
2025. október 22.
Miskolc, BOKIK Székház, Szentpáli utca 1.

Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2025
Amikor elapadnak a folyók!
2025. október 16.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24., 2. emelet mozicsarnok
