Biznisz a virtuális térben
Lépjünk be az új valóságba!
Tedd virtuálissá az üzletedet, ahol csak tudod! A világjárvány eltüntette életünk minden területén a személyes érintkezést, kommunikációt. Az üzleti szektor rohamosan digitalizált, s fokozatos átvált a virtuális megoldásokra. Sokan már a virtuális térbe helyezték, amit lehetett: az üzletkötést, bankolást, ügyvitelt, kommunikációt, marketinget, vállalatirányítást, vásárlást, eladást, tanulást, képzést, HR-t, ügyfélkapcsolatot stb.
De ne csak a pandémia miatt cseréljük le vagy egészítsük ki a helyhez kötött működést a virtuálisra! Lássuk meg a hatalmas előnyeit is! A digitalizálással, automatizálással és a VR (virtuális valóság)-, AR (kiterjesztett valóság)- technológiákkal jelentősen kitágítható a szolgáltatási palettánk, óriási emberi és fizikai erőforrást szabadíthatunk fel, felgyorsíthatjuk az üzletkötéseket, megrendeléseket, hatékonyabbá tesszük a megbeszéléseket, rengeteg időt és költséget spórolunk meg.
A digitális és VR-technológia nagyságrendekkel növeli meg a vásárlói, felhasználói élményt. A virtuális térben ugyanis sokkal többet lehet egyszerre megmutatni, megélni, mint a fizikai világban.
Használjuk az új valóságot! Csak az a cég marad versenyben, amelyik a legkorszerűbb technológiákkal, a virtuális térbe teljesen vagy részben áttett működéssel lesz jelen a piacon. Ma már könnyen és olcsón beemelhetők a mindennapok bizniszébe a VR-technológiák. Tegyük meg minél hamarabb!

Biznisz a virtuális térben
Lépjünk be az új valóságba!
Időpont: Június 17. csütörtök 9.30–15.00 (aznap és még 6 napig nézhető)
Helyszín: Országos élő videókonferencia (mobilon, tableten, PC-n követhető)
Használjuk ki a virtuális térben működés előnyeit! Másként lemaradunk!
Nagyságrendekkel növelhető az ügyfélélmény, felgyorsul az üzlet!
Nem pénz kérdése a valós és virtuális világ eredményes összekötése!
p
A videóközvetítés a konferencia napján és még 6 napig visszanézhető!
p
Program
9.00– Regisztráció a videóközvetítési felületre jelszóval aznap és még 6 napig
9.30–9.35 Demcsák Zsuzsa műsorvezető
9.35–10.00 A valóság virtuális leképezése. Így találkozunk a szép új világban!
Dén Mátyás András ügyvezető, Technokrats Kft.
10.00–10.25 Kiterjesztett valóság? Virtuális valóság? Milyen eszközöket és platformokat használhatsz már most a virtuális üzlethez?
Lévai Richárd közösségi marketing specialista, Liftup Kft.
10.25–10.45 Bankolás, pénzügyek intézése, pénzügyi folyamataink irányítása időigény nélkül.
Mózes Tamás, kkv szegmens menedzser, K&H Bank
10.45–11.05 Ügyfélszolgálat felsőfokon. Kommunikáció az online térben hibrid munkarendben.
Gombár György ügyvezető, Avaya Magyarország Kft.
11.05–11.25 B2B. Ésszel csapjunk a digitális lecsóba! Pontosan mire van nekünk és mire van az ügyfélnek szüksége?
Gyimesi Laci márkatanácsadó, Brandesfiú, brandesfiu.hu
11.25–11.50 Kávészünet, konzultáció az előadókkal
11.50–12.15 Szükségből előny. A digitális csatorna egyik napról a másikra kizárólagossá vált. Az Euronics tapasztalatai és tanulságai.
Fazekas Bálint ügyvezető, Euronics
12.15–12.40 Értékeink az erősségeink a virtuális térben is. Egy offline szervezet online tapasztalatai.
Lakatosné Lukács Zsuzsanna elnök, SEED Kisvállalkozásfejlesztési Alapítvány
12.40-13.00 Szoftverrobotok az emberek szolgálatában. Érted dolgoznak, nélküled!
Nagy-Imecs Péter ügyvezető, Goodroid-Goodwill Srl, Kolozsvár
13.00–13.20 Mérd, értsd, változtass! Az ember és szoftver az adatvezérelt vállalatvezetés hajnalán.
Nagy Eszter ügyvezető igazgató, Crosssec Solutions Kft.
p
13.20–13.40 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal
13.40–14.05 A kriptopénzzel történő fizetés jelene és jövője a gyakorlatban.
Papp Tibor vezérigazgató, Írisz Office Zrt.
14.05–14.30 Milyen a profi online tárgyalástechnika? 5 tipp a digitális testbeszéd elsajátítására.
Bíró Nóra tréner, kommunikációs szakember MOST (Master Of Sales Training)
14.30–14.55 Az ember az email cím mögött. Ügyfélközpontú email marketingben rejlő lehetőségek a pandémia után is.
Párkányi Anna hírlevél és automatizálás divízió vezető, HD marketing,
14.55– Konferencia visszanézése és előadókkal konzultáció további 6 napon keresztül.
Részvételi feltételek
1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.
A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.
Lemondási feltételek
1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén
Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.
Változtatás joga
A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.
Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu
Országos élő videókonferencia.
További konferenciák
Új cégvariációs minták 2026
Cégcsoportban a biztonság!
2025. december 4.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Németország–Ausztria–Svájc Üzleti Fórum
Lépj be a megbízható piacokra!
2025. november 20.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Pénz, de honnan? 2025 – Székesfehérvár
Beindult a támogatásgépezet!
2025. november 13.
Székesfehérvár, FMKIK Gazdaság Háza, Hosszúsétatér 4-6.

Cégeladás, cégöröklés, cégvásárlás
Exit & Profit
2025. november 6.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Szervezetfejlesztési trendek 2026
Cseréld le az alapokat!
2025. október 30.
Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Pénz, de honnan? 2025 – Miskolc
Beindult a támogatásgépezet!
2025. október 22.
Miskolc, BOKIK Székház, Szentpáli utca 1.

Magyar Fenntarthatósági Csúcs 2025
Amikor elapadnak a folyók!
2025. október 16.
Budapest, Sugár Üzletközpont, Örs vezér tere 24., 2. emelet mozicsarnok

Szezonkedvezménnyel a PP 2. féléves Konferenciákra!
Válogasson a KKV-AKADÉMIA és KIEMELT rendezvényekből!
2025. szeptember 11. - december 11.
Budapesti helyszínek és videón távolról több napig

KKV-AKADÉMIA 1. féléves konferenciák videón!
Lemaradtál valamelyikről? Videón elküldjük!
2025. június 24. - december 1.
