Brandépítés 2026

Ismered a márkád üzenetét?

Időpont: 2025. december 11. csütörtök, 9.30–16.30

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99., 6. emelet, Baross terem

Videón távolról: 2025. december 12. péntek 12 órától december 21-ig jelszóval

Mi hozza létre a márkához kötődést? Személyesítsük meg! Hogyan?

Hirdetési költséget spórolunk az erős alapokra épített branddel!

Mit üzen a márkád? Találd meg az x-faktort benne. S kommunikáld!

Hibrid résztvevői jogosítványok

Helyszínen résztvevőknek szünetekben személyes konzultáció.

Csak helyszíneseknek grátisz Networking különprogram.

Távolról résztvevőknek legkésőbb másnap déltől 10 napig bármennyiszer megtekinthető előadások prezentációkkal együtt.

A prezentációk utolsó slide-ján az előadók kontaktot adnak meg.

„Bemutatkozó” előadásokra jelentkezőket várunk:

Várjuk brandszakértő cégek előadásra jelentkezését bemutatkozó támogatói szerepkörre!

A támogatói státusz feltételeiről érdeklődjön a konferencia@ppkonferencia.hu email címen!

Miről szólunk?

Olyan világban élünk, amiben pillanatokon belül változhat a céged, márkád megítélése. A jó hírnév egy másodperc alatt lejáratódhat, a brand pozitív megítélése megfordulhat. Hogyan lehet a jót és a rosszat ennyire összekuszáló kommunikációs zűrben megteremteni és megtartani a jó brandet, márkát, hírnevet?

Erősebb alapokra kell építeni – állítják a szakértők –, hogy semmi se rengethesse meg! Mik lesznek 2026-ban a legjobb módszerek, technológiák, stílusok és eszköztárak? A legfelkészültebb brandszakértők mondják ezt el a 12. alkalommal megrendezendő Brandépítés című PP Konferencián.

Kiknek szólunk?

A téma legjobb szakértői a legfrissebb tudásukat és a közeljövő trendjeit adják át a kkv-döntéshozóknak, marketingeseknek, PR-eseknek és kommunikációs szakembereknek. Ezzel hatalmas segítséget adva a felkészülésükhöz és a brandjük hírnevének megőrzéséhez.

Felkért előadók

Demcsák Zsuzsa

kommunikációs tréner, PP Konferenciaközpont

Kőszegi András

márkatanácsadó, Onbrands

Keszthelyi Péter

alelnök, BKIK Nemzetközi kollégium

Dénes Vanda

ügyvezető/tulajdonos, Open Online Kft.

Klausz Melinda

marketingspecialista (kozossegi-media.com)

Takács Mihály

vezető, SOLHungary

Lakatos Zsófia

ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja

Kulcsár István Róbert

vezető tanácsadó, Shoprenter

Lévai Richárd

közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.

Kalocsai Kinga

kommunikációs stratéga, üzleti mentor, VOE

Viniczai Benedek

ügyfélmegoldásokért felelős menedzser, Aleph Hungary

Bodóczi Ildikó

ügyvezető, GoodTimes Event and Marketing

Nótin szabolcs

ügyvezető, Marketing21 Ügynökség

Témák és előadók

Brandstratégia 2026. Számolj az új elemekkel!

Dénes Vanda ügyvezető/tulajdonos, Open Online Kft.


Az AI mint megszemélyesítő, hiteles, értéket közvetítő, brandépítő? Légy óvatos!

Lévai Richárd közösségi marketingspecialista, Liftup Kft.


A stabil márka versenyelőnyt hoz. Eladja magát. Nem kell hirdetésre költeni.

Nótin Szabolcs ügyvezető, Marketing21 Ügynökség


Mit üzen a márkád? Találd meg az egyedit, máshoz nem foghatót benne! Van, akinek sikerült.

Klausz Melinda marketingspecialista (kozossegi-media.com)


 Kríziskommunkáció a brand megvédése érdekében.

Lakatos Zsófia ügyvezető, Emerald PR Ügynökség, az MPRSZ örökös tagja


 Márkaépítés a webshopokban 2026-ban. Mi múlik és mi marad?

Kulcsár István Róbert vezető tanácsadó, Shoprenter


 A vállalatok stratégiájába integrált kommunikáció és márkaépítés előnyei.

Kalocsai Kinga kommunikációs stratéga, üzleti mentor, VOE


Tiszta beszéd, személyes varázs. Hogyan építsd ki a személyes márkád a cég érdekében?

Demcsák Zsuzsa kommunikációs tréner, PP Konferenciaközpont


Értékes, önazonos és hiteles. Személyes és vállalati márka egyet mond!

Kőszegi András márkatanácsadó, Onbrands


 Márkarajongók generációs szemmel. Mi fogja meg a fogyasztót 2026-ban?

Előadó felkérés alatt


A fenntarthatósági vonal és a felelősség beépítése a márkakommunikációba.

Takács Mihály vezető, SOL Hungary


Ahol a név a brand. Mire kötelez?

Keszthelyi Péter alelnök, BKIK Nemzetközi kollégium


A Google és az AI találkozása. Hogyan formálja át a mesterséges intelligencia a marketinget 2026-ra?

Viniczai Benedek ügyfélmegoldásokért felelős menedzser, Aleph Hungary (a Google hivatalos értékesítési partnere Magyarországon)


 Pódiumbeszélgetés

Személyes márkaépítés vagy márkaépítés személyesen. Legyél mindenütt!

Beszélgetőpartnerek: Bodóczi Ildikó ügyvezető, GoodTimes Event and Marketing, Demcsák Mária ügyvezető, PP Konferenciaközpont


 

Grátisz Networking program

Grátisz Networking Program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

Miért kell eljönnöd?

Csak a PP Konferencián ismerheted meg egy nap alatt a legújabb trendeket és gyakorlatokat, melyeket már másnap hasznosítani tudsz a munkádban.

Ott lesznek a brandépítés legjobb szakemberei, a vállalkozások marketing és kommunikációs vezetői, a cégvezetők, tulajdonosok és PR-esek.

Bemutatkozó előadásra is jelentkezhetsz, ha saját szolgáltatásodat be szeretnéd mutatni a résztvevőknek. Írj a konferencia@ppkonferencia.hu címünkre, s küldjük a szereplés feltételeit.  www.ppkonferencia.hu

Az előadások magas színvonalúak. A prezentációkat utólag megkapod.

Részvételi díjak

Early bird helyszínre jövőknek:

16 900 Ft.+ áfa helyett 14 900 Ft. + áfa

Early bird távoli résztvevőknek:

19 900 Ft.+ áfa helyett 17 900 Ft. + áfa

Early bird kombinált résztvevőknek:

27 300 Ft.+ áfa helyett 25 300 Ft. + áfa

Brandépítés 2025

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek

1. Brandépítés 2026 - Helyszínen személyes részvétel

2. Brandépítés 2026 - Utólagos videós megtekintés

3. Brandépítés 2026 - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

1. Brandépítés 2026 - Helyszínen személyes részvétel

Regisztrációs díj:

16900 Ft + áfa

Earlybird kedvezményes díj:

14900 Ft + áfa

Grátisz!

Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.

A helyszíni résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció a szünetekben. Később is bármikor kezdeményezhető a kapcsolatfelvétel a prezentációjukban megadott elérhetőségeik alapján (az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel.
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt. (A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában továbbszámlázott szolgáltatásként tüntetünk fel.)
Jegy vásárlás

2. Brandépítés 2026 - Utólagos videós megtekintés

Regisztrációs díj:

19900 Ft + áfa

Earlybird kedvezményes díj:

17900 Ft + áfa

Grátisz!

A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A távoli résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.
  • Az elhangzott előadások prezentációi (melyek átadását a résztvevőknek az előadó engedélyezi) már a jelszóval bejelentkezés (12 óra) előtt letölthetővé válnak.
  • Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre, és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez

A részvételi díj tartalmazza a videófilmszerkesztés és -közvetítés egy személyre jutó költségeit, melyet a részvételi díjba beépítettünk!

Jegy vásárlás

3. Brandépítés 2026 - Kombinált részvétel (helyszínen és utólag videón)

Regisztrációs díj:

27300 Ft + áfa

Earlybird kedvezményes díj:

25300 Ft + áfa

Grátisz!

Networking különprogramban részvétel. Cégbemutatkozás névjegycserével.

­A konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig (benne 2 hétvége!) a szerkesztett videófilm jelszóval bármennyiszer megtekinthető.

A kombinált résztvevők a következő szolgáltatásokat vehetik igénybe:

  • Helyszíni részvétel a szakmai programon (plenáris előadások, szakmai beszélgetések).
  • Előadókkal személyes szakmai konzultáció. Az előadók rövid időn belül válaszolnak a 9,5 nap alatt feltett kérdésekre és ezen túlmenően is. Az elérhetőségeik a prezentációjuk utolsó slide-ján találhatóak. (Az előadók csak erre a célra adták meg).
  • Networking különprogramon részvétel cégbemutatkozással, névjegycserével a többi résztvevővel.
  • Az elhangzott előadások prezentációinak utólagos letöltése már a konferencia utáni napon (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
  • Catering a konferencia ideje alatt.
  • Az élő konferencia utáni napon 12 órától és még további 9 napon keresztül (benne 2 hétvége) a szerkesztett konferenciavideó jelszóval bármennyiszer megnézhető.
  • Telefonos ügyfélszolgálati segítség a jelszóval bekapcsolódáshoz, a technikai problémák kezeléséhez.

A részvételi díj tartalmazza a catering költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel, valamint tartalmazza a videófilmgyártás technikai költségét.

Jegy vásárlás