Pénz, de honnan? 2025

Beindult a támogatásgépezet!

Regionális roadshow Budapest és Pest Vármegye kkv-döntéshozóinak
Helyszín: Budapest (Közép-Magyarország Régió)

Időpont: 2025. december 16. kedd, 9.30–13.20

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina krt. 99., 6. emelet

Újraindul a Demján Sándor 1+1 programja beruházástámogatásra!

Minden Széchenyi hitelkártya konstrukció kamata 3 % lett!

Energetikára, tárolókra, megújulókra újabb pályázatok!  

A részvétel ingyenes, csak regisztrálnia kell!

Várjuk szeretettel a helyszínen személyes konzultációval!

Miről szólunk?

Most ragadd meg az alkalmat! Van bőven támogatott forráslehetőség, ha cégfejlesztésben vagy cégfinanszírozásban gondolkodsz!

Kiemelkedő esélyek innovációs pályázatokra. Kamatmentes forgóeszközhitelek nagyon előnyös feltételekkel.

Újranyitják a Demján Sándor 1+1 programját beruházástámogatásra, foglalkoztatás bővítésére.

Minden Széchenyi Kártya hitel kamata 3% lett! Már megéri beruházni? A leghátrányosabb régiók kkv-inak vissza nem térítendő támogatási keretét is megemelték. 

Energetikai fejlesztési és hatékonyságerősítési programokban is bővelkedhetünk. Soha nem látott összegek állnak rendelkezésre.

A Pénz, de honnan 2025. 2. féléves roadshow-ján ezeken kívül még sok, például foglalkoztatáshoz, képzéshez köthető támogatásról számolunk be. S szó lesz olyanokról, amikről még talán senki sem hallott. A kereskedelmi banki forrásszerzés versenyképes lehetőségeit is bemutatjuk.  

Kiknek szólunk?

A Pénz, de honnan? roadshow-konferencia minden évben bemutatja a hazai kkv-k számára rendelkezésre álló kedvezményes, támogatott és előnyös pénzforrásokat és a működési hatékonyságot növelő új módszereket. Az előadók személyes konzultációra is várják a résztvevőket a helyszínen. Sok újat tudunk mondani. Mindenki találhat cége számára kedvező támogatásokat!

Előadók

Hunyadi László

kis- és középvállalkozások fejlesztéséért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium

Nagy Elek

elnök, Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara

Madarász András

értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Kft.

Zsigmond Olivér

a támogatásközvetítési terület vezetője, OTP Bank Nyrt.

Kószó Ádám

energetikai szolgáltatás koordinátor, Goodwill Consulting Kft.

Terbe Ernő

pénzügyi tanácsadó partner, Bankárnet Kft.

Zsuffa Ákos

elnök, Felnőttképzők Szövetsége

Csinos Tibor

értékesítési igazgató, GF-Faktor Zrt.

Program

Regisztráció: 9.00 órai kezdettel

9.30–9.35 Moderátor felvezetője

9.35–10.00 Demján Sándor Program. Tőkefinanszírozás, innovációs pályázatok, energetikai támogatások.
Hunyadi László kis- és középvállalkozások fejlesztéséért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium (felkérés alatt)

10.00–10.20 A BKIK szolgáltatásai a kkv-szektor részére.
Nagy Elek elnök, Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (felkérés alatt)

10.20–10.50 Most futó és a közeljövőben nyíló pályázati források részletei.
Madarász András értékesítési igazgató, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

10.50–11.20 Pénzügyi megoldások a legnagyobb kereskedelmi banknál vállalkozások számára.
Zsigmond Olivér a támogatásközvetítési terület vezetője, OTP Bank Nyrt. (egyeztetés alatt)

11.20–11.50 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal

11.50–12.10 Cégre szabott, legelőnyösebb hitelek kkv-knak.
Terbe Ernő pénzügyi tanácsadó partner, Bankárnet Kft.
 

12.10–12.25 Fókuszban az energetikai fejlesztések pályázati forrásból!
Kószó Ádám energetikai szolgáltatás koordinátor, Goodwill Consulting Fejlesztési Tanácsadó Kft.

12.25–12.45 Aktuális foglalkoztatási és képzési támogatások.
Zsuffa Ákos elnök, Felnőttképzők Szövetsége

12.45–13.00 Hogyan védjük meg a likviditásunkat?
Csinos Tibor értékesítési igazgató, GF-Faktor Zrt. (egyeztetés alatt)

13.00–13.20 Személyes konzultáció az előadókkal

Részvételi díjak

Részvételi díj helyszíni résztvevőknek:

0 Ft. + áfa

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Részvételi díjak, lehetőségek, feltételek

1. Pénz, de honnan? 2025 - Budapest - Helyszínen személyes részvétel

1. Pénz, de honnan? 2025 - Budapest - Helyszínen személyes részvétel

Regisztrációs díj:

Ft + áfa

Jegy vásárlás