Videókonferencia

KATTINTSON IDE A VIDEOKÖZVETÍTÉS MEGTEKINTÉSHÉHEZ

A videókonferencia jelszóval az élő konferenciát követő nap 12 órától + még 9 napon át nézhető!

Szervezetfejlesztési trendek 2026

Cseréld le az alapokat! 

14. Szervezetfejlesztési trendek PP Konferencia

Időpont: 2025. október 30. csütörtök, 9.30–16.20

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99., 6. emelet, Baross terem

Videón távolról: 2025. október 31. péntek 12 órától november 9-ig jelszóval

Cseréld új szervezeti modellre a régit! Hatékonyabbra, rugalmasabbra!

Érd el, hogy a vezetők és munkatársak szeressék a változást! Hogyan?

Építs a változás azonnali kezelésére, befogadására alkalmas szervezetet!

Hibrid résztvevői jogosítványok

Helyszínen résztvevőknek szünetekben személyes konzultáció.

Csak helyszíneseknek grátisz Networking különprogram.

Távolról résztvevőknek legkésőbb másnap déltől 10 napig bármennyiszer megtekinthető előadások prezentációkkal együtt.

A prezentációk utolsó slide-ján az előadók kontaktot adnak meg.

Miről szólunk?

Félre a rutinnal, megszokással! Toldozgatás-foltozgatás helyett helyezzük új alapokra a teljes cégszervezetet! A legjobban tesszük, ha elkülönült részek helyett egy minden mindennel összefüggő új rendszert alakítunk ki. S csak hab a tortán, ha a teljes szervezetet technológiavezéreltté tesszük! Ez stratégiai és nem pénzkérdés!

Sok új, eredményesen működő modellel ismertetünk meg. Lehet válogatni belőlük. Meglepődsz, mennyivel hatékonyabban fog működni a cég, mint a régivel!

Válassz olyan modellt az átépítéshez, amellyel képessé válik a szervezet arra, hogy azonnal rugalmasan igazodva reagáljon a gazdasági, pénzügyi környezet és a technológia rohamos változására. Igy biztosan sikeres marad. Mert a felgyorsult tempóban nincs idő megállásra, átszervezésre.

Az üzleti sikert csak a cég szervezetének azonnali változásképessége, gyors megújulásra alkalmassága garantálhatja.  

A teljes váltáshoz a vezetési, irányítási szemléletet is át kell alakítani.

A szervezetfejlesztés 2025-2026-ban még jobban igényli a változás szeretetét, élvezetét, azt kihívásként fogadó vezetőket és munkatársakat, mint eddig.

A technológiai fejlesztés folyamatos. A humán oldal hozzáigazítása, a gondolkodásmód, attitűd megváltoztatása nélkül viszont nincs korszerűen működő szervezet.

Kiknek szólunk?

A technológia- és adatvezérelt, illetve hálózati szemléletű szervezeti és vezetési modellekről, a vezetők és munkatársak „új rutinjának”, gondolkodásának, hozzáállásának megváltoztatásáról sok gyakorlatot, módszert ismerhetnek meg azok a kkv-döntéshozók, akik érzik, értik a kor új kihívásait, s meg akarnak annak felelni. Várjuk a mindig tanulásra képes, újdonságokat befogadó, piaci versenyben jobb pozíciót elérni akaró kkv-döntéshozókat, tulajdonosokat.

Előadók

Bobák Szilvia

közgazdász, munkahelyi mentálhigiénés szakember, integrál tanácsadó

Borbély László

szervezetfejlesztő, üzleti coach, SPA Tudásbázis Kft.

Huffman Olivér

szervezetfejlesztő és tanácsadó, Atlast Platform Pro

Noszkay Erzsébet

VOE T.elnök

Szatmáriné Balogh Mária

munka- és szervezeti szakpszichológus, Convictus Consult Kft.

Katona Melinda

ügyvezető, Borealis Consulting Kft.

Marázi Judit

szervezetfejlesztési szaktanácsadó

Ruzsa Ágota

szervezetfejlesztő, coach, Sol Intézet

Szabó Márta

fejlesztési igazgató, EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

Szável Krisztián

HR igazgató, ügyvezető partner, Tribound Management Kft.

Toldi Zsuzsanna

ügyvezető, Aquilone Training Kft.

Vitkovics Péter

a Változásmenedzserek.hu alapítója

Dr. Auksziné Erdélyi Anita

rendszerépítő stratéga és kontrolling tanácsadó

Markovits Dóra

ügyvezető partner, HR szakértő, Interim Kft., Interim Kft.

Döry Gábor

cégéletciklus-váltás szakértő, interim manager Interim Kft.

Veér Bálint

ügyvezető, Veér, Demjén & Partners

Program

9.00–tól Regisztráció a helyszínen. Október 30. 

Távolról videósoknak: október 31. 12 órától november 9-ig jelszóval belépés 

9.30–9.35 Demcsák Mária felvezetője


9.35–9.55 A hatékonysággarantált szervezet tulajdonságai. 

Noszkay Erzsébet VOE T. elnök


9.55–10.15 Nincs egyetlen jó működési modell, csak a hozzád illő.   

Markovits Dóra ügyvezető partner, HR szakértő, Interim Kft., Döry Gábor cégéletciklus-váltás szakértő, interim manager, Interim Kft.


10.15–10.35 Így építs hatékony szervezetet! 

Marázi Judit szervezetfejlesztési szaktanácsadó


10.35–10.55 A válság a jó vállalatoknak lehetőség – a siker kulcsa a reorganizáció 

Vitkovics Péter, a Változásmenedzserek.hu alapítója


10.55-11.15 A vállalkozás növekedését kiszolgáló hatékony IT-megoldások. 

Szabó Márta fejlesztési igazgató, EURO ONE Számítástechnikai Zrt.


11.15–11.45 Kávészünet. Konzultáció az előadókkal.


11.45–12.05 Változásra tervezve. A KKV menedzsment új szerepe a szervezetfejlesztésben. 

Borbély Lászlószervezetfejlesztő, üzleti coach, SPA Tudásbázis Kft.


12.05–12.25 Rugalmasság, változóképesség, s mindezt még szeressük is.

Szatmáriné Balogh Mária munka- és szervezeti szakpszichológus, Convictus Consult Kft.


12.25–12.45 A víziótól a pénzügyi tervig. Válságálló vállalkozás építése. 

Dr. Auksziné Erdélyi Anita rendszerépítő stratéga és kontrolling tanácsadó


12.45–13.05 A szervezeti hatékonyság mérőszámai.

Veér Bálint ügyvezető, Veér, Demjén & Partners


13.05–13.15 People Operation System. Emberközpontú, technológiavezérelt működés.

Szável Krisztián HR igazgató, ügyvezető partner, Tribound Management Kft.


13.15–13.35  Új szervezeti kultúra 360 fokos fordulatban. Új forráskódú gondolkodás.  

Katona Melinda ügyvezető, Borealis Consulting Kft.


13.35–14.00 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal


14.00–14.20 Hogyan lehet állandó készenléti állapotban működni? Felkészülten a váratlanra! 

Toldi Zsuzsannaügyvezető, Aquilone Training Kft.


14.20–14.40 Szervezetek evolúciója. Út az önszerveződő szervezetek felé.  

Huffman Olivér szervezetfejlesztő és tanácsadó, Atlas Platform Pro


14.40–14.55 Értsd meg az emberek mozgatórugóit, és építs együttműködő, inspirált csapatot! 

Bobák Szilvia közgazdász, munkahelyi mentálhigiénés szakember, integrál tanácsadó


14.55–15.25 Záró 
A szervezet, mint élő rendszer.

Ruzsa Ágota  szervezetfejlesztő, coach, Sol Intézet


15.25–15.45 Konzultáció az előadókkal


15.35–16.20 Grátisz Networking Program 

 

Grátisz Networking Program

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.

Miért kell eljönnöd?

Csak a PP Konferencián ismerheted meg egy nap alatt a legújabb trendeket és gyakorlatokat, melyeket már másnap hasznosítani tudsz a munkádban.

Ott lesznek a kkv-döntéshozók, az elektronikus kereskedelem nagyjai és a szakma legjobbjai.

Bemutatkozó előadásra is jelentkezhetsz, ha saját szolgáltatásodat meg szeretnéd mutatni a résztvevőknek.

Az előadások magas színvonalúak. A prezentációkat megkapod. Tovább is adhatod a kollégáidnak.

Részvételi díjak

Kedvezményes díj helyszínre jövőknek:

16 900 Ft.+ áfa helyett 14 900 Ft. + áfa

Kedvezményes díj távoli résztvevőknek:

19 900 Ft.+ áfa helyett 17 900 Ft. + áfa

Kedvezményes díj kombinált résztvevőknek:

27 300 Ft.+ áfa helyett 25 300 Ft. + áfa

Human & Technology

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.