Utódok az élen!

2.generációnál a staféta!

2025. május 29.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Hogyan állnak helyt a stafétát átvevő utódok?  

Zömében az X és az Y generációkhoz tartozók kapták meg az első generációs alapítóktól a stafétát. Önállóan irányítják már a komoly alapokon álló cégeket.  

Az utódokon van már a cég megtartásának, felvirágoztatásának, a családi dinasztia fenntartásának felelőssége. Komoly teher és kihívás ez egyszerre!  

Még csak készül a mintájuk. A más kultúrájukból fakadó szemléletükből, tehetségükből biztosan más struktúrájú, alapú céget fognak varázsolni.    

Mik a legfőbb kihívások, amelyek próbára teszik őket? Változtak-e a családi konfliktusgócok és merre?  

Befogadták-e őket a régi munkatársak, az alapemberek? Kellett-e innovációt, szervezeti átalakítást végezni, új vezetői stílust kialakítani?  

Tapasztalatok, példák már vannak a sikerekről, nehézségekről, amiket szívesen átadnak a konferencián a már önálló döntési jogú cégvezetők és az ebben a témában járatos szakemberek, akár előadás, akár pódiumbeszélgetés formájában. 

Várunk téged is a konferenciára, ha második generációs tulajdonos, ügyvezető, cégvezető vagy, illetve már folyik a betanításod, de még nem kaptad meg a stafétabotot. Várjuk az ebben a témában dolgozó, érdeklődő tanácsadókat, szakértőket is. És persze, az aggódó alapítókat.   

Utódok az élen!

2.generációnál a staféta!

 

Időpont: 2025. május 29. 9.30–16.10

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 6. emelet

Videón másnaptól résztvevőknek: május 30-tól június 8-ig jelszóval

 

Az utódokon van már a teljes felelősség. Komoly teher és kihívás is!

Profi céget örököltek. Csak profibbá, piacképesebbé kell tenni. Menni fog?

Mit kell másként és mit ugyanúgy tenni? A cég értékrendjét hagyd meg!

 

Jöhetsz az élőre személyesen, vagy visszanézheted másnaptól 10 napig!

A helyszíneseknek Networking különprogram!

Minden résztvevő utólag megkapja az előadók prezentációit!

 

Program

 

9.00-tól  Regisztráció a helyszínen résztvevőknek 

Videón távolról résztvevőknek május 30. 12 órától június 8.-ig jelszóval 

 

9.30–9.35 Moderátor felvezetője

 

9.35–10.00 Cégátadás, cégutódlás, generációk számokban. Csapdahelyzetek a folyamatban.

Csorbai Hajnalkastratégiai igazgató, Opten Kft. 

 

10.00–10.20 Milyen váratlan nehézségekkel szembesülnek a támasz nélkül maradó utódok a megörökölt pozícióban? 

Csepregi Ottó tulajdonos-vezérigazgató, 3rdGEN Zrt. 

 

10.20–10.45 A „jéghegy” mellékcsúcsai. Sikeres utódlásokból levont tanulságok. 

Salzmann Zoltán utódlási tanácsadó, Salzmann & Partners Vezetési Tanácsadó Kft. 

 

10.45–11.20 A vagyon biztonságba helyezése cégcsoportban megtörtént vagy sem? Mi a teendő?  

Csővári Istvánügyvéd, Csővári Ügyvédi Iroda 

 

11.20–11.40 Kávészünet. Személyes konzultáció az előadókkal 

 

11.40–12.00 A cég nem csak brand és ügyfélkör. A FOLYAMATOK a valódi örökség! 

Szederkényi Zsolt ügyvezető, X-Flower 

 

12.00–12.20 Szervezeti átalakulás miatti konfliktusok. 

Pálos Ildikó szervezetfejlesztő, Generációk Partnere 

 

12.20–13.05 Interaktív Pódiumbeszélgetés 

Beszéljünk a legnagyobb krízishelyzetről? Már tied a cég a szívedben? A motiváltság fokozatai. Ki hogyan ment át a tűzkeresztségen?  

A beszélgetés résztvevői: 

Losonczi István cégvezető, Losonczi Innovation  Kft. 

Szanyi Gábor ügyvezető, Caadex Kft. 

és a közönségből a generációváltók. 

 

13.05–13.25 Vagyonkezelés intézményesen. Az öröklésen is túlmutatva!  

Dankó Tamásügyvéd, adószakértő, Csővári Ügyvédi Iroda 

 

13.25–14.05 Ebédszünet. Konzultáció az előadókkal 

 

14.05–14.30 Tudás alapú vezetés – a tekintély fogalmának megújítása.

Borbély László coach, tréner, SPA Tudásbázis Kft. 

 

14.30–14.55 Amikor mögöttem az elődöm.  Az utód nehézségei és azok megoldásai 

Szatmáriné Balogh Mária munka- és szervezeti szakpszichológus, Convictus Consult Kft. 

 

14.55–15.20 A vállalati értékek megőrzése és újragondolása. 

Marázi Judit szervezetfejlesztő, Turnaround Menedzsment tanácsadó VOE tag 

 

 

15.20–15.35 Konzultáció az előadókkal

 

15.30–16.10 Networking Különprogram.  

Szabadon választható részvétel a Networking Programon a konferencia helyszíni résztvevőinek. Személyes bemutatkozás az üzleti kapcsolatok bővítésének szándékával, névjegycserével. Moderált program. Személyenként 1-2 perces plenáris bemutatkozás, névjegyosztás, személyes beszélgetéssel végződően. A programra nem kötelező jelentkezni, a részvétel az utolsó pillanatig eldönthető.


KKV ̶ AKADÉMIA 1. félév előrendelés!

A hibrid konferenciákon nagy kedvezmény érvényesíthető!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek


 

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

1016 Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.