A PP Konferenciaközpont rendezvényeiben sosem csalódom!

résztvevői visszajelzés

2023. március 6. 17:17

PP Konferencia

 

Volt szerencsém részt venni Social Media 2023 elnevezésű konferenciájukon, ahol nem csak értékes szakmai tudásanyaggal, de új kapcsolatokkal is gazdagodtam – írta LinkedIn posztjában a Social Media – 2023 című PP Konferencia résztvevője, Demeterné Grizner Henriett, a Berlitz Nyelviskola online marketing menedzsere.

Richard Levai-val már többször sikerült itt (most majdhogynem szó szerint) összefutnom, az előadása során elhangzott statisztikái pedig megerősítettek abban, hogy a több lábon állás (vagy az egy fenékkel több ló megülése – ahogy ő fogalmazott) elengedhetetlen a jövőben.

Ferenc Novák az #ai -val kapcsolatban tett rendet a fejekben, Vanda Dénes pedig a #linkedin fejlődési irányáról osztott meg kulisszatitkokat. Linda Szaladják a #googleads beállítások finomhangolásáról és a tartott rendkívül informatív előadást. Lívia Müller-Váczi az AI-ban rejlő lehetőségekről és a #facebook Advantage+ hirdetési formájának hasznosságáról beszélt.

Akár hányszor látom Zoltán SIPOS előadását, mindig leesik az állam – az önazonosság és hitelesség élő szobra, előadói stílusa pedig egyszerűen utánozhatatlan. A Micimackós aforizmája egyetlen hét alatt szállóigévé vált a környezetemben 😄 Anna Bognár az #instagram posztjainkra nézve látta el hasznos tanácsokkal a résztvevőket, Klausz Melinda a trendi #tiktok videók ismérveit osztotta meg velünk.

Kicsit szárazabb, de rendkívül fontos témát hozott Nagy Andrea Magdolna a #fogyasztóvédelem szigorodásáról, Gábor Fung pedig nem csak azt hangsúlyozta, hogy mérjük az eredményeinket, hanem azt is megmutatta, ez hogyan, milyen eszközökkel lehetséges.

Nem mondom, hogy Gabor Bonyhadi nem hozta rám az egzisztenciális szorongást a bemutatójával – ugyanis 20 perc alatt összedobott egy komplett #marketing stratégiát, logóstól, videóstól, misszióstól, mindenestől kizárólag AI eszközökre támaszkodva. Ferenc Sági az #online vásárlás platformjait vetette össze egymással a közönségük tekintetében. Dóra Vas egy szívemhez közel álló üggyel, a #greenwashing témájával foglalkozott, Ferenc Böröcz pedig arról értekezett, hogy milyen közönséget érhetünk el a YouTube-on. Richárd Rajnai témája – az átállás a Google Analytics 4-re – első ránézésre nem lehet hálás, én viszont roppant hálás vagyok neki azért, hogy végigvezetett minket a gyakorlati tudnivalókon.

A nap végére úgy zsizsegett az agyam a sok információtól, mint a konferencia kávézója a szünetben 😅

Szerző: Demeterné Grizner Henriett
online marketing manager, Berlitz Nyelviskola