Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2023

Kiút a krízisdömpingből!

2023. május 4.

Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.

Tematika nyomtatása

2023-ban már 8. alkalommal várjuk a Cégvezetők Csúcstalálkozójára!

A krízisgazdaság lett az új normális. Erre kell felkészülni!

Már mindenki túl van az elmúlt bő három év nagy megrázkódtatásain.  Megszokta, együtt él vele. Tudja, hogy a hektikus pénzpiacok, az összeomlott ellátási láncok, az energiakrízis, a vészes munkaerő- és nyersanyaghiány még sokáig marad.  Ebben a kiszámíthatatlanságban kell működőképesnek lenni. Sőt! Növekedni.

Új stabilitási és egyensúlyi pontokat kell találni a gazdaság kis és nagy szereplőinek. Ebben adnak egymásnak nagy segítséget a konferencia résztvevői, előadói.

Várjuk a vállalatok, vállalkozások tulajdonosait, vezetőit a 8. Csúcstalálkozóra! Van mit megbeszélni egymással! A csúcstalálkozón a gazdaság szereplői megosztják egymással az új gyakorlataikat, a megváltozott gondolkodásmódot, vezetési stílust, szervezési technológiákat, a rugalmas alkalmazkodás számos taktikáját.

Remek alkalom nyílik az üzleti kapcsolatok bővítésére is. A helyszínre jövők számára plenáris bemutatkozással Networking programot szervezünk, s a kötetlen, személyes beszélgetésekre is lesz bőven lehetőség.

Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2023

Kiút a krízisdömpingből!
 

Az üzleti szektor döntéshozóinak éves tanácskozása

Konferencia és networking

Időpont: 2023. május 4. 9.00–17.30

Helyszín: Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171. 3. emelet

Távolról résztvevőknek:aznap + 6 napig megnézhető a konferencia oldalán

 

Új gazdasági paradigma: a krízisgazdaság. Váltsunk át!

Sok új tapasztalatot hoztak a krízisek. Használjuk a cég javára!

A Csúcstalálkozó jó alkalom az üzleti kapcsolatok bővítésére is!

 

Csak a helyszínen résztvevőknek különdíjas Networking Program!

A távolról résztvevőknek 7 napig jelszóval nézhető a szakmai program!

Választható a helyszínről és távolról részvétel együtt is!

 

Program

8.30­–tól Regisztráció kezdése a helyszínen és távolról jelszóval

9.00–9.05 Demcsák Zsuzsa műsorvezető bevezetője

9.05–9.30 Milyen kormányzati segítségre számíthatnak a hazai vállalkozások a közeljövőben.
Bókay Márton 
nemzeti fejlesztés-finanszírozásért felelős helyettes államtitkár, Gazdaságfejlesztési Minisztérium

9.30–9.55 Turbulenciák a gazdaságban, pénzvilágban. Amit látni és amit nem.
Bod Péter Ákos
egyetemi tanár, az MTA doktora

9.55–10.20 Időjárási és éghajlati szélsőségek.  Az alkalmazkodás és a mérséklés kihívásai.
Mika János éghajlatkutató, egyetemi tanár

10.20–10.40 A zöld ötven árnyalata. Kihívások és lehetőségek a fenntartható pénzügyekben.
Balog Ádám, a BKIK általános alelnöke

10.40–11.00 Globális energiaválság és következményei. Mi várható az energiaárak terén?
Pletser Tamás 
olaj- és gázipari elemző, Erste Bank

11.00–11.30 Kávészünet, konzultáció az előadókkal

11.30–11.50 A szellemi és fizikai vagyon biztonságba helyezése mindenek felett!
Lábody Péter
elnökhelyettes, SZTNH

11.50–12.10 Az MI, a robottechnológiák jelölik ki már a jövőt. E nélkül nem lehet versenyben maradni.
Hirsch Gábor  informatikai és biztonsági szakember, Thales

12.10–12.30 A minőség, az innovativitás, a fenntarthatóságért érzett felelősség a stabilitás szolgálatában.
Kelemen Viktor 
ügyvezető, Bureau Veritas Magyarország Kft.

12.30–12-50 Kockázatos üzleti élethelyzetek – jogi és adózási megoldások
Jalsovszky Pál
, a Jalsovszky Ügyvédi Iroda vezetője

12.50–13.10 Munkaerőhiány. A növekedés legnagyobb visszafogója. Munkaerőtoborzás vagy hatékonyságnövelés?
Pusztai Gergely, CEO, Covalen Solutions

13.10–13.40 Ebédszünet, konzultáció az előadókkal

13.40–14.00 Mi lesz az EU pénzekkel? Mikor és milyen pályázatok indulnak? Készüljünk fel előre!
Harsányi Gábor 
ügyvezető, Goodwill Consulting Tanácsadó Kft.

14.00–14.20 Energetikai beruházások iránya a megújuló energiák felé. Mi várható a napelemes kis- és nagyerőművek termelésének befogadása ügyében?
Petre András vezérigazgató és Tárai Gábor operatív vezérigazgató helyettes EU-Solar Zrt.

14.20–14.40 Legyünk hosszú távon még eredményesebbek (okos adózással)!
Domokos Olivé
r üzleti igazgató, Klassis Z Kft.

14.40–15.00 Kis gazdasági körkép. Kockázatok és lehetőségek a számok tükrében.
Csorbai Hajnalka stratégiai igazgató, Opten Kft.

15.20–15.40 KÜRT Dosszié, avagy vezess a szíveddel!
Végszó: Kürti Sándor
a Kürt Zrt. elnöke,

 

15.40–16.20 Interaktív Talk-show

Cégvezetők egymás között. Ki, merre váltott, mik a nyerő, sikert hozó vezetési stratégiák a krízisek közepette.

Beszélgetőpartnerek:

Kárai Anita üzletfejlesztési igazgató, Humanfield Kft.,  Szűts Ildikó a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. vezérigazgatója, Kürti Sándor a Kürt Zrt. elnöke, Tárai Gábor operatív vezérigazgató helyettes, EU-Solar Zrt.

 

16.20-17.20 Networking különprogram (részvételi díjas!)

A műsorvezető által irányított programban a helyszínre és a Networking különprogramra együtt jegyet váltott regisztrált vendégek vehetnek részt. A networking program délután 16.20–tól 17.20-ig tart. A pulpitusra felszólítottaknak max. 2 percük van a céges bemutatkozásra. A bemutatkozók névjegyeit előre bekérjük és névjegyalbumba szerkesztve a konferenciára regisztrációkor kézbe adjuk. A bemutatkozások után a kapcsolatfelvétel egyéni, programon kívüli, kötetlen. A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.

Kérjük, hogy a konferenciára és a Networking programra lehetőleg egyszerre jelentkezzen a kettő részvételt tartalmazó díj kiválasztásával.

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2023 1. féléves konferenciáira!

6 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani nem lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetési kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszíni, akár élő videokonferencián csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig, ebben az esetben kérjük, hogy a konferencia@ppkonferencia.huemail címen jelezze ezen szándékát!
9. A kormány aktuális rendelkezései szerint, a konferenciákon való helyszíni részvétel korlátozásmentes.
10. A videóközvetítésre regisztráltak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra.
11. A helyszínre és távolról videóközvetítésre történő regisztráció írásban kérésre átcserélhető.

A csere a regisztrációkor érvényes díjak összegében rögzített. A különbséget meg kell téríteni. A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.

A kombinált részvételi díjra átváltás esetében a változtatással kialakult új árról új számlát állítunk ki.

 

Lemondási feltételek

1.A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.huemail címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2. Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve az élő videóközvetítést a konferencia napján (majd az azt követő 6 napon) nem tekintette meg a megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A helyszíni rendezvények kormányzati, központi tiltása esetén azonnal távoli részvételű videókonferenciára térünk rá. A konferenciát megtartjuk. A részvétel lemondását ez esetre hivatkozva nem tudjuk elfogadni.
Jegyátváltások helyszíntiltás esetén

Amennyiben a törvényi szabályok megtiltják a személyes részvételű rendezvények megtartását, a konferencia csak élő videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a Rendező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak az élő videóközvetítésbe bekapcsolódáshoz, s jogosultak a jelszót aznap és még 6 napig használni a videókonferencia megtekintésére, az előadókkal konzultációra. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Változtatás joga

A PP Konferenciaközpont, mint szervező a hatályos rendeleteket figyelembe véve fenntartja magának a jogot arra, hogy változtathat a konferenciák műfaján. Hibrid (helyszínen és távolról videón választhatóan, vagy mindkettőt együtt választva), csak helyszíni, csak élő videós műfajt írhat ki konferenciánként különbözően is.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

Budapest, Experience Center, Szentmihályi út 171.