Nyilvános konzultáció az Üzleti Etikai Díjról

Üzleti Etikai Díj – 2023. Pályázatra felkészítés

The Experience Center; 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (2. emelet 2.14)

Tematika nyomtatása

Nyilvános konzultáció az Üzleti Etikai Díjról

Üzleti Etikai Díj – 2023. Pályázatra felkészítés

 

Időpont: 2023. szeptember 19. 13.30–16.00

Helyszín: The Experience Center, 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (2. emelet 2.14)

Részvétel csak személyesen!

A pályázat megírása előtt érdemes tájékozódni az etikus cégre jellemző egzakt elvárásokról.

Az etikai díjat eddig kapott cégek tisztességes, felelős gyakorlatának megismeréséből is sokat lehet meríteni.

Saját cégük tiszteséges üzleti magatartásának tudatosítása után a pályázat teljesebb lehet.

 

Várjuk feltétlenül, ha meg szeretné tudni, melyek azok a tettek, cselekedetek, konkrétumok, amelyek bizonyítják cégének etikusságát, tisztességét, és felelős jelenlétét szűkebb, tágabb környezetében.  Az üzleti etikának vannak írott, de még több íratlan szabályai, megnyilvánulásai. Megismerhető a konzultáción, milyen konkrét cselekedeteket prioritásokat tart ma kiemelkedően fontosnak az eddigi díjazottak vezetőiből álló zsűri?

Hogyan építse fel pályázatát? Megmondjuk, milyen hangsúlyokra térjen ki feltétlenül? Nincs leírt normarendszere az etikusságnak, a tisztességes üzleti magatartásmódnak. De mégis vannak nagyon is egyértelmű szempontrendszerek, gyakorlatok, és folyamatosan változó egyre magasabb etikai szintek, elvárások, pontos jelzőrendszerek. A konzultáció segítségével könnyebben fel tudják ismerni az etikusság megjelenési formáit saját cégükben!

A konzultációt tartja: Demcsák Mária, az Üzleti Etikai Díj alapítója

A konzultáció részvételi díja: 29 000 Ft + áfa

A konzultáció teljes prezentációs anyagát a résztvevők másnap már megkapják!
 

A konzultációra csak a pályázati felkérést kapott cégek képviselőinek jelentkezését fogadjuk!

A jelölési feltételekről részletesen itt tájékozódhat! 


Fontos információk

Az Üzleti Etikai Díjat idén 24. alkalommal adják át az alapítók. Mindmáig 130 élő, működő cég büszkélkedhet az etikus jelzővel és a díjjal, valamint használhatja a márkajelzést.

A jelölés határideje: szeptember 15.
Konzultáció: szeptember 19.
A pályázatok beadási határideje: október 13.
Az Üzleti Etikai Díjátadó Gála időpontja: 2023. november 23. (Budapest) Zártkörű.

 

Siessen a konzultációra jelentkezéssel! Résztvevőket korlátozott számban fogadunk!

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

The Experience Center; 1152 Budapest, Szentmihályi út 171. (2. emelet 2.14)