Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2024

Könnyebb vagy nehezebb lesz a pálya?

2024. május 9.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.

Tematika nyomtatása

Mit hoz a 2024. év? Könnyebb lesz a pálya az üzleti szektornak? Vagy a kiszámíthatatlanság, fenyegetettségi helyzetek kereszttüzében kell továbbra is sikereket produkálniuk?

2024 kihívásai: a mesterséges intelligencia beépítése az üzletmenetbe, a zöld átállás, az éghajlati tényezőkhöz alkalmazkodás és a bizonytalanság állandóvá válásának kezelése.

A gazdasági növekedés még várat magára. Németország, iparunk húzóereje gyengélkedik. Lassan indulnak az EU-s pénzek. De még mindig nagy a bizonytalanság az EU-val való viszonyban. Az energiaárakat még mindig nem a piaci árak határozzák meg.

Nehézségekből bőven lesz elég idén is. Gazdasági mutatóink szinte mindegyike a versenyképességi mezőny végére parancsolja az országot.

Sok vállalatvezető az ultra nehéz körülmények között is sikerre vezette a cégét. Van ennek valami köze ahhoz, hogy nagyon megszaporodtak a bizalmon alapuló üzleti közösségek, klubok? A sikeres kríziskezelések egymás közötti megosztása, a másik vezető jó tanácsára igény üzleti közösségek tömegét szüli. Ez ma az üzleti élet új divatja!

A kiszámíthatatlanság marad, az elapadt tartalékok feltöltése még messzi álom. A háborús helyzetek egyelőre sokasodnak és súlyosbodnak. De itt az ESG, a zöld gazdaságra átállási kötelezettség. Ez új lendületet, tisztább szemléletet hozhat.  

Ilyen adottságok közepette kell 2024-ben megtartani és új lendületet adni cégeinknek. Beszéljük meg hogyan!

A networkingről se feledkezzünk meg. A konferencia remek alkalom vezetőtársak megismerésére, az üzleti kapcsolataink bővítésére.

Kis-, közepes és nagyvállalatok ügyvezetőit, vezérigazgatóit, cégvezetőit döntéshozóit várjuk interaktív beszélgetésekre, véleménycserére.  Makrogazdasági rálátást adó elemzésekkel és sok-sok jó gyakorlattal, tapasztalatok átadásával, jó gyakorlatok bemutatásával készülünk.  

Cégvezetők Csúcstalálkozója – 2024

Könnyebb vagy nehezebb lesz a pálya?

Az üzleti szektor döntéshozóinak 9. éves tanácskozása

Hibrid konferencia és Networking

 

Időpont: 2024. május 9.  9.00–17.00

Helyszín: Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99. 7. emelet

Távolról résztvevőknek: május 10. 12 órától május 9.-ig jelszóval

 

Cseréljük ki a tétlen bizakodást a még nagyobb változásokra felkészülésre!

Már idén gyökeres változások az MI és a zöld átállási kötelezettségek miatt!

A Csúcstalálkozón networking és sok sikeres példából tanulás vár!

 

Csak a helyszínen résztvevőknek különdíjas Networking Program!

Távolról résztvevőknek másnaptól 10 napig jelszóval nézhető!

Választható a helyszínről és távolról részvétel együtt is!

 

Program

8.30-tól Regisztráció a helyszínen
Regisztráció távolról videón: Május 10. 12 órától május 19.-ig 

9.00-9.05 Demcsák Mária műsorvezető köszöntője

9.05–9.30 A kormány vállalkozásfejlesztési, versenyképességi programja 2024-ben. 
Suppan Gergely makrogazdasági elemzésért felelős helyettes államtitkár

9.30–9.55 Milyen gazdasági és pénzügyi folyamatokra számíthatnak a gazdasági szereplők 2024-ben? 
Bod Péter Ákos egyetemi tanár, az MTA doktora

9.55–10.15 A hazai vállalkozások kilátásai. Szektoronkénti problémák, megoldáskeresés.
dr.
Balog Ádám általános alelnök, Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara

10.15–10.40 Vegyük komolyan a klímaváltozás tényeit! Minden rendszer megváltozik!  
Ürge Vorsatz Diána a Közép-Európai Egyetem Professzora, az ENSZ Kormányközi Éghajlatvédelmi Testületének (IPCC) alelnöke

10.40–11.10 Kávészünet, személyes konzultáció az előadókkal 

11.10–11.30 Felvezető előadás 
Vállalkozási kedv számokban. Fogynak a cégek. Kevés a sikeres generációváltó.   
Csorbai Hajnalka stratégiai igazgató, Opten Kft.

11.30-12.15 Vállalatvezetők egymás között

Középvállalatok a színpadon (Interaktív beszélgetés)
Merre tovább? Nagyvállalati pozíció elérése vagy a biztonság megerősítése?  
Beszélgetőpartnerek: Gellér Róbert ügyvezető, Gelbert Eco Print Kft, Mráz Dániel vezérigazgató, Prolan Zrt., Kelly Róbert ügyvezető, Metalloglobus Fémöntő Kft., Süle József ügyvezető, Fétis Kft.

12.15–12.35 Mesterséges Intelligencia vezetőknek: Technológia vezérelt világra készüljünk.
Barta Gergő vezető Menedzser, vezető MI szakértő, Deloitte.

12.35–12.55 Aranyat érő stratégiák. Így teszi válságállóbbá cégét a fizikai arany.
Juhász Kristóf cégvezető, Conclude Zrt.

12.55–13.30 Ebédszünet, személyes konzultáció az előadókkal 

13.30–13.55 ESG, az új kötelezettség. Megváltoztatja az üzleti szereplőkkel szembeni elvárásokat!  
Kelemen Viktor District Fenntarthatósági Üzletfejlesztési Igazgató, Bureau Veritas Magyarország Kft.

13.55-14.40 Vállalatvezetők egymás között

Nagyvállalatok a színpadon (Interaktív beszélgetés) 
Kihívások dömpingjében a versenyképesség tartásáért 
Beszélgetőpartnerek: Simon Anita fenntarthatóságért és körforgásos gazdaságért felelős vezérigazgató-helyettes, ALTEO Csoport,,Vaszkó Gábor az igazgatósági tanács elnöke, Civita Group Nyrt., Suhajda Tamás ügyvezető, Ferro-Sped 2000 Kft. Pálmai László vezérigazgató, BI-KA Dinamika Zrt.

14.40-15.00 Felvezető előadás 
Tegyük cégünket még stabilabbá, értékesebbé! Használjuk ki a kedvezőbb adózású magánvagyon-építési lehetőségeket is! 
Domokos Olivér üzleti igazgató, Klassis-Z Kft.

15.00–15.40 Vállalatvezetők egymás között 

Kisvállalatok a színpadon (Interaktív beszélgetés) 
Kisvállalatok nyerő stratégiái. Túlélés után új irány? 
Beszélgetőpartnerek: Rigó Péter ügyvezető, Derik Hungária Kft., Losonczi István cégvezető, Losonczi Innovation Kft., Soósné Bárczy Eszter ügyvezető, Bárczy Környezetvédelmi Kft.

15.40–15.55 Konzultáció az előadókkal 

15.55–17.00  Különdíjas Networking Program

A műsorvezető által irányított programban a helyszínre és a Networking különprogramra együtt jegyet váltott regisztrált vendégek vehetnek részt. A networking program délután 16.20–tól 17.20-ig tart. A pulpitusra felszólítottaknak max. 2 percük van a céges bemutatkozásra. A bemutatkozók névjegyeit előre bekérjük és névjegyalbumba szerkesztve a konferenciára regisztrációkor kézbe adjuk. A bemutatkozások után a kapcsolatfelvétel egyéni, programon kívüli, kötetlen. A networking programra korlátozott számban fogadunk jelentkezőket. Maximált létszám 40 fő.

Kérjük, hogy a konferenciára és a Networking programra lehetőleg egyszerre jelentkezzen az együttes részvételt tartalmazó díj kiválasztásával.

 

  1. Helyszínen személyes részvétel
  2. Helyszínen személyes részvétel + networking programon bemutatkozás.
  3. Utólag távoli részvétel videón (az élő konferencia utáni nap 12 órától + még 9 napig)
  4. Kombinált részvétel (helyszínen személyesen és videón másnap 12 órától + még 9 napig)
  5. Kombinált részvétel + networking programon bemutatkozás

Előregisztráció a KKV-AKADÉMIA 2024 1. féléves konferenciáira!

6 üzleti témában naprakész tudás a legjobb szakemberektől!
Több konferencia együttes megrendelésekor alacsonyabb díjak!

Témák, időpontok, regisztrációs feltételek

Részvételi feltételek

1. A rendezvényre való regisztráció a megadott részvételi díj elfogadásának és egyben megrendelésnek minősül, ezért a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
2. A regisztrációról online regisztrációs rendszerünk automatikus visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megadott jelentkezési és számlázási adatokat is.
3. A regisztrációt követően átutalásos vagy bankkártyás fizetésű távnyomtatásos számlát küldünk a regisztrációnál megadott email címre. Az átutalásos számlát 8 napos, de legkésőbb a rendezvény napjáig szóló fizetési határidővel küldjük meg. Postai úton csak külön kérésre továbbítjuk.
4. Lemondást csak írásban (e-mailben) fogadunk el a konferencia dátuma előtt 10 nappal. A lemondási határidőt követően beérkezett regisztrációkat a rendezvény közelsége miatt visszamondani csak a konferenciaszervező írásos engedélyével lehet. A megrendelés alapján kiállított számla megfizetése kötelező, a részvételi díj kifizetése alól a rendezvénytől való esetleges távolmaradás sem mentesít.
5. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendezvényen, akár helyszínen, akár távolról videón csak azok a regisztráltak vehetnek részt, akik a részvételi díjat előzetesen kifizették.
6. Felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a helyszíni rendezvényekről kép- és hangfelvétel készülhet. Ezeket a kép- és hanganyagokat online felületeinken, a konferenciáról való tudósításban felhasználhatjuk.
7. A résztvevő személyét lehet módosítani a rendezvény előtti napig (a konferencia@ppkonferencia.hu email címen jelezze ezen szándékát), illetve a helyszínen megjelenéskor, az adatok ellenőrzésével.
8. Az utólag (az élő konferenciát követő másnaptól) videón megtekintésre regisztráltak időben (indulás előtt kétszer) jelszót kapnak a videófelvétel megtekintésére, s jogosultak a jelszót az élő konferencia utáni nap 12 órától még további 9 napig használni.
9. A helyszínes regisztráció a regisztráció napján érvényben volt díjkülönbözet megfizetésével átcserélhető az utólag távolról videón megtekintéses regisztrációra. Ezt a kérést a konferenciát megelőző napig kizárólag írásban fogadjuk el.
10.A catering átszámlázást tartalmazó számla helyett minden esetben új számlát állítunk ki.
11. Az egyéb jegyátváltási variációkra a Lemondási feltételek szerinti lemondást és az követően új regisztrációt ajánljuk.

Lemondási feltételek

1. A regisztráció lemondását kizárólag írásban (emailben) fogadjuk el a konferencia dátuma előtti 10. napig a konferencia@ppkonferencia.hu email címen. Ebben az esetben a már esetlegesen átutalt részvételi díjat 100 %-ban visszatérítjük, illetve a számlát sztornózzuk.
2.Amennyiben a regisztrált résztvevő nem jelenik meg a helyszíni konferencián, illetve a konferencia videófelvételét nem tekintette meg az arra megadott időintervallumon belül az előzetesen megkapott belépési kóddal, a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni, és a részvételi díjra vonatkozó követelésünk érvényesítésétől eltekinteni!
3. A PP Konferenciaközpont, mint rendezvényszervező fenntartja magának a jogot, hogy a kormányzati szabályozóváltozások, rendezvényekre vonatkozó tilalmak, természeti katasztrófák, háborús helyzet, kritikus infrastruktúrák meghibásodása esetén változtasson a konferenciák részvételi formáján. Időponthalasztásra kényszerülve a rendezvényt egy későbbi időpontban mindenképpen megtartja. A részvétel lemondását ezen indokokra hivatkozva nem tudjuk elfogadni.

Jegyátváltások

Ha az előbbiekben említett külső körülmények miatt a személyes részvételű rendezvények megtartása meghiúsul, a konferencia csak rögzített videóközvetítéssel valósul meg, melyről minden helyszínre regisztrálót a rendezvényszervező a megfelelő módon és időben tájékoztatja. A helyszínes jegyet váltottak időben jelszót kapnak a rögzített videókonferencia megtekintéséhez 9 napig. Ez esetben a díjkülönbözetet nem hárítjuk át a helyszínre regisztráltakra. Az átszámlázott szolgáltatási díjtételt tartalmazó számla helyett új, változatlan összegű számlát állítunk ki. A részvételi díj nem változik.
A kombinált részvételi díjasok esetében a távoli részvételi díjra vonatkozó díjtételek lépnek életbe, új számla kiállításával együtt. A részvételi díj csökken.

Érdeklődés, reklamáció, visszamondás: konferencia@ppkonferencia.hu

PP Konferenciaközpont Kft.

Budapest, BKIK Székház, Krisztina körút 99.